Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 15991 / today visits: 15991 |
Díky všem za informace. Že "410" už na plovácích funguje, jsem neměl tušení
Bylo to zkoušeno na nějaké řece nedaleko Moskvy. Zkoušky dopadly úspěšně, problém je samo z vodou. V zadní části jsou otvory na výpusť vody co kondenzuje v trupu a ono to sviňa tudy zpětně nasává vodu :-)))) při startu či přistání. Další problém je při přistávání na slané vodě, měl by se vnitřek skořepiny semotamo vypláchnout neslanou vodou (intervaly výplachu nenosím v hlavě). Další: síly do přepážek hlavně v přední části mají za následek zesílení konstrukce. Tím pádem jde i váha nahoru na úkor množství paliva a nebo cestujícího.
Já jim to přeju, ale podobných plánů jsem už několik viděl.
PS: ta ves v pozadí vypadá jako česká.
Na popud majitele a pod jejich taktovkou byly započaty práce na plovákové verze L410 UVP-E.20. Plováky měly a mají svoje. Vývoj práce začly někdy v 2018. Posléze v Rusku byla mašina smontována a zkoušena jak se chová na vodě. Vzhledem k tomu, že je verze NG o cca 300 Kg těžší budou plováky pravděpodobně větší a zatížení trupu také.
L-410 na plováky? No, jsem zvědav :)
...myslím,že bolo dosť ťažké sem dostať poriadny motor zo západu, tak ako sa to podarilo s PT-čkom na konci zlatých šedesátych.Turbíky s PT-čkami bola super voľba.
to Ladik 2: aha tak rusové htěli 4 motorak.......
diky
To Marin D... Vývoj motoru M602 provázelo hromada problémů a tak se pod tlakem Rusů rozhodlo udělat 4 motorovou verzi z M601...byla udělána dřevěná maketa křídla k ocelovou výztuží, končila někde za vnějším motorem a komplet trup...Jenže se pak kormidelníci probudili a chceli neco iného... , mezitím vývoj M602 pokročil... no šaškec...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|