Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 7250 / today visits: 7250 |
Když ty čínský součástky jsou tak levný....s48s58
Hmm, Maďaři budou brzo potřebovat nové stíhačky s touhle spotřebou ...
další Gripen v Kečkemetu,nevysunutý podvozek,pilot se střílel a žije.Letadlo vypadá lépe než v Čáslavi
Lokace
Aký majú súvis posledné príspevky s témou "Pád letadel ?"
Martinovi DeCarli: Martine pošli mi adresu obrázky z Open Day ti pošlu. Milan
No já jsem sice jel autem (ono jet z Liberce do Čáslavi vlakem by byl výlet na dva dny), ale fronty u vstupu mi nepřišly nijak výjimečné oproti ostatním podobným akcím. Daleko horší to bylo na silnici Kolín-Kutná Hora, kde se inteligentní silničáři v nejsilnějším provozu rozhodli sekat příkopy a vyrobili desetikilometrovou frontu. Jinak program sice díky nutnosti pojíždět po vzletové dráze neměl takový spád jako na jiných leteckých dnech, ale pořád se bylo na co koukat (když nic jiného, tak třeba na marný boj té slečny na stánku prodejce Škodovek s větrem vlající sukýnkou). A ta skupina Gripenů byla fakt úchvatná. Mimochodem - účastnila se jí i zbylá maďarská spárka, takže ta nehoda byla s největší pravděpodobností opravdu chyba pilota, jinak by je do vzduchu nepustili. Takže jediným nedostatkem byl opravdu malý počet odpadkových košů.
Knippl, souhlas. Dvě jednotky Pesa (RegioShark) měli dostatečnou kapacitu a poslední odjížděla poloprázdná. Odjela sice o 2 minuty dříve než bylo inzerováno a ujela min. 4 lidem. Ale asi to nebyla chyba ČD. Organizátoři uzavřeli přístup k vlaku ještě dříve. Před Čáslaví jsme byli informováni, že jednotka pokračuje do Kolína a Pardubic. V 18:00 odjela z Čáslavi. Pravidelný vlak na Kolín jel až cca 18:38.
To master.x : Můj příspěvek měl doložit možnost aktivace rollstopu během pár vteřin při problémech při přistání. Padáky se samozřejmě používaly standartně za každého počasí i když by se to dalo ubrzdit bez nich. Jak jsem se pak dověděl, při vyšetřování této mimořádky se zjistilo, že padák byl pravděpodobně sbalený vlhký a díky tomu se nenafoukl. Vybavení vybudované za totality bylo aspoň nějak využito, horší to je s novou věží odpovídající standartům NATO z devadesátých let. Tá se díky změnám iniciovaným ekoteroristy moc nevyužila. To si ale zelení moc nepomohli. Startující Mig je sice hlučný, ale za pár vteřín zmizí v dáli a z půl hodiny relativně tiše sedne. Vrtulníky se motaly kolem města hodiny. Na druhé straně je fakt, že za povodní v 97 udělali obrovský kus práce a zachránily hodně životů. Nakonec byli odstěhováni i oni a kromě drobného civilního provozu tu vojenské lesy pořádají hony na zajíce a bažanty a snad se tu budou montovat Blaníky. Nejzajímavější provoz tu byl v druhé polovině 80-tých let, kdy se tu kompletovaly a zalétávaly Su-22. Ten Rus opravdu uměl a létal si podle "vlastních předpisů". 75-90 tam byl civilní provoz vyjímečně, sem tam se odváželo něco z Přerovských strojíren.
Proč průser ? Přijeji jsme na vl.nádraží,přesedli na vlakovou kyvadlovku ČD -RegioShark a za chvíli v nepřecpaném vlaku jsme byli na letišti.Sice jinde než v předchozích ročnících,ale kdo to v Čáslavi na letišti zná,tak se velice rychle zorientoval.U prodejců vstupenek ani noha (přijeli jsme v cca 9:30) a hurá hledat místo u plotu s dobrým výhledem na dráhu (Stáli jsme asi 30 metrů od toho polského Puštíka).Letový program velice slušný až na absenci MiGu-15 a celodenní zataženou oblohu.Jo pravda,mohlo být v areálu víc odpadkových košů.Takže u mě NoProblem.Pár fotek sem dám během dne.Jdu dospávat
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|