Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 62290 / today visits: 62290 |
O nekompetentnosti lidí svědčí mimo jiné situace s náhradními díly. Prostě s vrtulníky nepřišly vůbec žádné, o KMT na provádění vyšších prací ani nemluvě, pozemní vybavení typu ojátka, plošiny, apod. taky nic, řekli, že musejí stačit ty, které přišli se sedmnáctkami před 20 lety, "servis" který měl provádět opravy po dobu záruky (18 měsíců, i když podle platných zákonů ČR by to mělo být 24 měsíců nebo se pletu?) z výrobního závodu nebyl příliš přínosem, protože ani oni neměli náhradní díly a nářadí taky skoro žádné, montérky dostali až u nás. Byli to spíše dietáři. Velký problém byl s listy nosného rotoru, u jedné série docházelo k odlepování potahu, což mělo za následek několika měsíční odstavení některých vrtulníků, protože nové prostě nebyly a čekalo se až Rus pošle. Někdo by mohl namítnout, že se mohly použít listy z Mi-17, ty se jednou na jeden vrtulník použily, od té doby je nekompatibilní pro lety s NVG, protože u Mi-17 je osvětlení provedeno obyč. žárovkou a u Mi-171Š diodou, ale hlavně se přišlo na to, že listy mají jiní profil, proto byl problém seřídit rovinu listů a hlavně se snížila výkonost, protože ani s palivem pouze ve spotřební nádrži (cca 450l) nebyl schopen uzvednout závaží o hmotnosti 4t na vnějším podvěsu. To je jen zlomek problémů s "novými" vrtulníky. Abych jenom nekritizoval, použité motory TV3-117 VM posunuly výkony směrem nahoru, zejména co se týče výkonu ve větších výškách, přínosem si myslím je i Safír, který umožňuje spouštění motorů ve větší výšce než AI-9V, nehledě i na možnost delší nepřetržité činnosti - 6h oproti 30 min. u AI-9V. Na závěr si dovolím malé zamyšlení, nechci jmenovat ani naznačovat. Modernizace, která by měla probíhat mohla být zbytečná, protože vybavení, které se má zastavět už mohlo být ve vrtulnících z výrobního závodu, ale to bychom si asi museli připlatit, jenomže to by v jedné nejmenované firmě neměli co dělat, ale hlavně by si nenamastili kapsu. Místo toho se posílají mašiny do nejmenované firmy, která inkasuje za jejich parkování bezesporu nemalé částky, stejně tak mohly stát v Přerově na letišti. Mimo jiné se dá pochybovat o tom, že všechny vrtulníky a všechny jejich agregáty jsou nové, jinak by se asi pod nástřikem neobjevovala jiná barva (např. pod šedou na podvozkových nohách se objevuje světle modrá, že by základovka?), na min. jednom pancíří bočního okna pilotní kabiny je přestříkaná stopa pravděpodobně po střelbě, nemluvě o cca min. 40% agregátů, které přišli s duplikáty atestátů. Když vláda podepsala smlouvu o radaru a jestli jeho výstavbu schválí parlament, tak nám Rusové už neprodají ani ventilek.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|