Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 176851 / today visits: 176851 |
To Kaer Morhen
na ty "neautentické řady nýtů" se můžeš libovolně v otevírací době kouknout v dopravní hale NTM, kde tuším od loňska po povrchové renovaci firmou BMZ Air Service stojí.Mgr.Procházka
Ve Kbelích žádný Spitfire dávno není...
.....no,už dlouho jsem se vás chtěl zeptat proč má Spitfire ve Kbelích tak strašně neautentické řady nýtů?
Musím souhlasit s názorem v odkazovaném tématu. Pokud mohu na letadle udělat úpravy, které sníží riziko havárie (z důvodů které jsou známé-například konstrukčních vad, čímž tyto vady odstraním)případně z nedostatku financí - dá se to více než pochopit ! Pořízení warbirdu není levná záležitost a pokud prostě nemáte finance na to aby to letadlo vypadalo 100% autenticky, nebo se některé díly ani nevyskytují na trhu - tak ho máte nechat trčet v hangáru ? Tohle není kus umělé hmoty, trůnící hrdě na poličce, ale skutečný historický stroj ! Když bude v provozu - čti - bude létat, bude generovat zisk a nejen že se zaplatí, zaplatí i náklady na provoz ale i na nové - třeba přesnější díly... Také nevidím nic na tom nic špatného, když tam dá majitel kamufláž dle svého vkusu. No a co ? Já mít třeba zrovna Spitfire tak mu JUST dám imatrikulaci THUD. Autenticita neautencita... Ona tahle diskuze je stejně k ničemu... Někdo je purista a bude prskat a jiný je nadšenec (já) a bude mít radost že vidí krásné staré letadlo-legendu v provozu... A jestli je fialové nebo zelené a má o jedno sání někde navíc... To je vlastně fuk... Osobně se mi víc líbí naleštěný Mustang nebo P-38 ve kterém se odráží okolí jako v zrcadle, nežli zmatněný povrch... Ten patří do muzea, ale na živoucím stroji je ten vysoký lesk prostě hezčí... A i když je to replika, ne originál tak je za tím kus práce a pořád lepší dejme tomu na 95% odpovídající Fokouš(těch je tuším v originálu málo, pokud nějaký) nežli přemalovaný Jak C-11... A jestli má motor z Lavočky, místo originálního Baworáka - kde nic není - ani smrt nebere...
komu to vadí, může kontaktoval majitele s návrhem že jim zaplatí správné díly
hrozný možná ale lítá :-) takže to myslím až tak nevadí
Diskutovalo se i tady. Musel jsem si tenkrát přisadit, protože ta směrovka a konce křídel jsou fakt hrozný.
Ten už se tu probíral myslím předloni a dokonce se tu chvíli šířila fáma, že má jít do ČR :-) Na zahraničním fóru o warbirdech ho už dokázal jeden český modelář zdrbnout, že má špatné výfuky, směrovku, koncové oblouky křídla a neměl by mít boule na křídle nad podvozkouvou šachtou. Docela trapas. Nicméně majitelé tohoto Spitfiru nedávno kontaktovali nějaké české Spitfiroznalce s žádostí o objasnění detailǔ služby u nás, což znamená, že to s ním myslí vážně.
Je hezké, že ve světě jsou stále ještě letuschopné čtyři Spitfiry s vazbou na čs letectví. Kromě tohohle SL633 je to devítka MH434, kterou létal Ottto Smik, pětka AR614 312.perutě (Tomáš Vybíral) a známá pětka ze Shuttleworth AR501, tč. v GO.
A jak jsem zaslechl, prý se začíná rekonstruovat ještě jedna poválečná čs devítka, ale nic bližšího nevím.
narazil jsem na zajimavy odkaz na dalsi restaurovany Spitfire v Cs. barvach....
....Tentokrat povalecnych. Zisjkany z Barmy kupcem z USA. Restaurovany do barev jak slouzil po navratu do CSR do prodani do Izraele (odkud byl v 50. letech prodan do Barmy).
http://duxfordfotogallery.co.uk/#/sl633/4551952325
...asi to budou fanousci znat, ale pokud ne....
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|