Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 60590 / today visits: 60590 |
Aspoň prozatím dolétal.
tak nám prototyp podle netu havaroval.pilot se katapultoval a je v pořádku.vi někdo co se stalo?na netu pišou že se přičiny havárie vyšetřuji.....
Osobně si myslím, že nějaký důvod to má nebo spíše mělo...jj je to taky mínus, možná spolehlivost turba a jeho regulace...snad se to časem dozvíme... :-))
Asi kvůli ceně?
Jen mne napadlo, proč nepoužili turbo motor.. větší krouťák, menší otáčky, lehčí, převod do rychla třeba 3:1...menší objem motoru, menší spotřeba, menší hluk...že by byl problém další chladič? V tomto případě vzduch vzduch?
Je to moc krásné letadélko.
Na videu se zda, ze se nekonecne dlouho pomalu rozjizdi nez se to vubec zvedne, moc nadupane to nevypada, ale muze to zkreslovat. Uvidime casem (za dalsich 17 let?).
Mě by docela zajímala účinnost toho pohonu, protože použitý motor je brutálně výkonný. Jeho maximální výkon je srovnatelný s výkonem motoru použitému na Z 142 v režimu stoupání. Což si myslím, je na UL více než hodně.
Kolega co na tom dělal diplomku mi prozradil, že je tam byl velký problém s chladičem s hlediska jeho odporu..ovšem už neví jak ho uspokojivě vyřešili. Dle mne to uspokojivě vyřešit nejde díky svoji podstatě - průchodu vzduchu roštem chladiče... :-)))
Ládik 2,díky za odkaz.Jsou tam dost zajímavé věci.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|