Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 28926 / today visits: 28926 |
Ale no tak, mě jsou nějaké recenze celkem ukradené, já to beru jako daň za to, že jsem byl lakomý, to se mi nevyplatilo a dobře mi tak . Nakonec, klidně si u nejmenovaného obchodu objednej, třeba jsem jen já měl nehoráznou smůlu. Nicméně jsem se ponaučil a zůstanu už nadále jen u mé oblíbené a ověřené trojky (sakra, to zní skoro nemravně ) Artur, Modelartikl a Eduard.
Hmmvku: mám úplně stejný pocit. Navíc je divné že všechny ty reakce začínají po vánocích respektive na začátku roku 2016..předtim ani ň . Asi jako kdyby ten půlrok zpátky začal tenhle prodejce někomu vadit.
Asi budu za zpátečníka, ale když si ty negativní recenze pozorně přečtete, není Vám něco nápadné? Na můj vkus se některé recenze dost podobají nejen obsahem, ale i formou... Nevím jak přesně to funguje, ale není to náhodou tak, že kdybych chtěl někomu udělat negativní reklamu, dá se to dělat takhle?
Nevím, recenze na eshopech semtam čtu a ta forma těch tří dlouhých příspěvků mě tak nějak praštila do očí, nepřijde mi úplně typické, aby se to takhle sešlo náhodou... Ale je to jen pocit...
Martin: Ano, nesprávně jsem to formuloval. Jak píšeš tak zákazník má nárok na nejlevnější poštovné, a na poštovné zpět nárok nemá. Ale prodejce má právo si strhnout minimální náklady na uvedení zboží do původního stavu, a tam bych viděl, že si eshop může účtovat nějaké náklady na zpětné zalisování do plastových sáčků, pokud je model z nich vybalen.... Ono u toho modelu je to vůbec s tím obalem sporné, a byl by to oříšek i pro právníky, protože podle pouhé litery zákona není obal nutný k navrácení zboží.... Takže asi by eshop musel vzít i model bez krabičky nasypaný v igelitce, a pak zákazníkovi účtovat opatření krabičky....
hmm to je asi k zamysleni u toho shopu.....
chtěl jsem se dozvědět o kom je řeč- jedná se o http://obchody.heureka.cz/mn-modelar-cz/recenze/?????
.. je to omezené nejlevnější volbou dopravy. Takže když eshop nabízí obyčejné poštovné za 80 korun, dobírku za 130, má povinnost zákazníkovi i v případě dobírky vrátit těch 80 korun.
Prodejce si sice může strhnout částku za uvedení zboží do původního stavu. Třeba mobilu do továrního nastavení, když to kupující neudělal.
Ale nemůže si strhnout peníze za rozbalení zboží z obalu. I kdyby byl model původně zalepený ve follii. Bez toho logicky není možné zboží prohlédnout, právo je na straně kupujícího.
Mirek: Nemáš pravdu. Prodejce je podle zákona povinen vrátit i náklady na poštovné. To bys měl jako majitel eshopu vědět.
Naprostý souhlas s Romanem4, mám stejné zkušenosti, ale budu konkrétnější.
Také jsem se nechal ovlivnit nízkou cenou, ale kupoval jsem Kinetic. Bohužel v modelu zcela chyběli obtisky. Zpočátku byla komunikace dobrá, ale bohužel pouze komunikace. Skutek utek, jak se říká. Už od 4. 2. 2016 reklamuji a zbytečně, samé výmluvy, včetně toho kolik mají objednávek a tím pádem málo času na zbytek. Komunikace nula, popřípadě sliby a výmluvy a obtisky dodnes nikde. Tak jsem se obrátil přímo na výrobce, tedy Kinetic a naprostá pohoda a spokojenost. Obtisky zaslali obratem, měl jsem je do deseti dnů od prvního kontaktu.
Takže ponaučení pro příště, nízkou a hlavně podbízivou cenu nebrat. A jinak hodnocení obchodu na portálu Heureka stoprocentně odpovídá skutečnosti.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|