Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 128870 / today visits: 128870 |
až te´d jsem si to tady přečetl, vím že tady visí fit test několik dní ale v rámci objektivity jsem ho přeloskal až dnes.... je vidět, že se v mnohém shodujeme.
Mirek: a držet ji při nahřívaní budeš jak? Jedině v kleštích a to pak pochybuju, že ji zmáčkneš s takovým citem, aby to bylo přesně podle zaoblení trupu. I kdyby se to povedlo domnívám se, že by se v ní zmáčknutím vytvořily mikropraskliny, okem však viditelné. Jestli by nebylo lepší udělat a posílat zákazníkům novou, třeba jen z acetátu.
A co ji s citem nahřát a lehce zmáčknout? To by jí mohlo trochu pomoct...
Díky za vyjádření Honzy Polce, že bude sjednána náprava ohledně chyby v návodu kokpitu - já bych tohle ale nějakým vkládáním opravého papírku neřešil, to mi přijde jako marginální věc. Bočnice jsem zmínil proto, protože jsou kratší než vana kokpitu...ale třeba to tak mohlo být, navíc do kokpitu není moc vidět - nechal bych to plavat -s tím si každý nějak poradí.
Horší je ta kabina, na následujících fotkách jsem se pokusil aspoň opticky nějak vyřešit tento problém -viz fotky:
Do háje, copak není schopný výrobce to alespoň zkušebně slepit, než to pošle do krámu? Jako oprava rytí, broušení, tmelení....OK, vzhledem k technologii výroby. Ale ta kabinka je teda úlet
Já nevím, ale pokud autor na Modelářovu považuje tohle pasování kabinky za "vyřešeno ka spokojenosti" (a přitom tam je zjevně stále stejný převis jako u jardova modelu), tak má dost nízké nároky:
Zvlášť pokud se podívám, jak je to na originálu:
To Jarda Galler ", což naznačuje, že za tři hodiny se model nedá slepit" no nemáš u vercajku vyfocený svěrák pak se nediv vono když použiješ kladivo k utažení kličky No co bude to trochu hubenější ale slepený a vůbec je to prototyp?
Jinak do toho M.B. jsem zamilovanej co jsem ho viděl v Krovkách od p. Němečka na vobrázku p. Balouse. Takže si tak nebo tak stavebnici pořídím?
PS Božkovu zdar a nezapomínat že dobrej rum mají v Jinřichově Hradci (ano RUM ať si EU komis trhne)
a komu smrdí RUM tomu smrdí práce
Royal Navy projekt pokládám za what-if (čekal bych ještě přistávací hák ... a sklápěcí křídla).
Podle Huntleyho (SAM 1992-04) byl prototyp původně v barvě primer "either grey green or very dull red".
"Roundels" na horní straně křídel se v únoru 45 změnily z typu B na C, a přitom změnily velikost (nahoře i dole) (to se tohohle kitu netýká, je "early")
Vrtulový kužel byl někdy "kovový" a někdy černý. Protože na konečném provedení byl černý, předpokládám u "early" ten "kovový".
Ale můžu se mýlit.
PS: nepřečetl jsem text v návodu. Třeba to tam je vyvětlené.
Rádi bychom poděkovali Jardovi Gallerovi za fit test MB-5.
Následnou kontrolou jsme zjistili drobnou chybu v návodu v sestavě cockpitu. Bohužel tento krok, jak je vidět ve fit testu, ovlivní velmi podstatně výsledný efekt při sestavování trupu a pasování kabiny. Celá sestava interiéru je díky této chybě vyšší a nepasuje tam, kam má a ovlivňuje tak i napasování průhledného dílu.
Do již vytisknutých návodů bude vkládána errata, která na tuto skutečnost upozorní. Řešit bude i sestavu podvozků. Nově tištěné návody již budou přepracované.
V linku je testovací stavba MB-5, kde si můžete porovnat osobní zkušenost dvou modelářů. Autor stavby na modelarovo.cz se nedržel striktně návodu a sestavu cockpitu "nepochopitelně" slepil dobře (podle návodu špatně) a tím tato chyba unikla kontrole.
Takto pojatý fit test považujeme za přínosný, jen doufáme, že toho Neurolu Jarda nespolykal příliš.
Za tým AZ Honza Polc
Děkuji za recenzi. MB5 (a ostatní MB taky) bych chtěl, ale po prozkoumání recenze (a ceny) jsem se rozhodnul, že raději počkám.
Vrtule mi připadá stravitelná (nerad lepím listy), kokpit vzal čert, ale ta kabina mi vadí.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|