Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 93301 / today visits: 93301

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
15) 02.06.2017-09:07  -  kelev    Dotaz na technika letadel....

Ad F-22 Raptor


Tam pokud vím nebyl problém s otravami, ale s dodávkami kyslíku. K nehodám docházelo při hypoxii pilota.

14) 02.06.2017-09:07  -  jirka dominec    Dotaz na technika letadel....

Chci se Thuda zastat. Napadlo mě to taky, ale z toho ještě nutně neplyne, že mě to napadlo správně.

13) 02.06.2017-05:21  -  Marek Mincbergr    Dotaz na technika letadel....

Spousta B737 nebo A320 taky přistála se dvěma pracujícími motory. Wink


Ne vážně, nenapadlo tě, že je to třeba proto, že to jsou bojové stroje, které jsou dělány tak, aby snesly nějaké poškození v boji. Při konstrukci dopraváků nikdo nepočítal, že by se po nich programově střílelo. A přesto to nohé daly. Např nákladní A300/310 v Bagdádu pár let zpátky. Nebo svým způsobem rozstřílená B707 KALu, co se jí povedl nouzák. A našlo by se jich víc.


Nenapadlo tě, že na jednu navrácenou B-17 nebo F-15 připadlo několik dalších, co to nedaly? Spousta dopraváků to s poškozením (jakéhokoliv druhu, FOD je typický příklad) zpátky dotáhly. Jen co si pamatuji, tak jsem zažil minimálně 5 případů, kdy dvoumotorová proudová mašina s českou registrací (různí provozovatelé i typy letadel) sedala bez jednoho motoru. A žádný, kdyby to nedala.


Těch důvodů bych ti mohl dát víc, jen by to chtělo, abys občas taky trochu přemýšlel

12) 01.06.2017-22:55  -  El Thud    Dotaz na technika letadel....

Já pořád koukám na pořad Letecké katastrofy. Může mi někdo osvětlit proč za druhé světové války "heavies" (v případě B-29 a B-17) se ty letadla vracely bez kusů křídel, přídě, ocasu a dokázaly doletět domů a proč byl třeba zaznamenán případ že F-15 urazili křídlo a ona přiletěla domů o A-10 a její odolnosti ani nemluvě, ale u dopraváku stačí aby sebou praštil o zem a hned je na tisíc kousků a máte KIA všechny na palubě ? To je díky tomu že ty letadla jsou z kompozitů a laminátu a ne z ocele jako staré bombardéry a vojenské stroje ?! Když B-17 doletěla na dva motory (někdy i na jeden) a rozstřílená na hadry ? ale doletěla a krom těch členů osádky co to koupili tak všichni přežili ?

11) 28.05.2017-00:16  -  jenda    Dotaz na technika letadel....

Mocná síla TV - ta přece nikdy nelže.

10) 27.05.2017-23:58  -  Marek Mincbergr    Dotaz na technika letadel....

Thude, jako člověk, který se okolo civilních leteckých motorů trochu točí ti říkám: Zapomeň na nějaký konspirační dokument a věř tomu, co sem dal kolega Airbus. Ano, občas může dojít k závadě na těsnění ložisek na APU nebo motoru. Např. na rozšířeném motoru CFM56-3 občas došlo k rozpadu labyrintu ložiska č. 3 a olej se dostal do vysokotlakého kompresoru, kde jsou odběry vduchu pro klimatizaci. Jenže ten olejem kontaminovaný vzduch se následně chladil a pak zase ohříval a díky tomu ten olej bíle dýmil. Čímž je to lehce rozpoznatelné. Jinak při správně funkci všeho tam jde z venku vzduch úplně čistý (tedy čistý jako prostředí venku).

9) 27.05.2017-23:45  -  El Thud    Dotaz na technika letadel....

Mrkněte na ten dokument mě to příjde jako mírně konspirační....

8) 27.05.2017-23:23  -  Airbus    Dotaz na technika letadel....

No.U většiny letadel,až na B-787,se odebírá vzduch pro klimatizaci a přetlakování od kompresoru motoru a potom se s ním děje spousta věcí.Několikastupňové chlazení,deozonizace,také se z něj odebírá dusík na přetlakování prázdných nádrží, odebírá se vlhkost,a pak se to několika způsoby reguluje a cpe do kabiny.V zásadě je možné ,že při závadě přetlakováni v olejovém s. motoru nebo APU se dostane vůně oleje do klimatizace,nebo je klimatizace nějak jinak kontaminována....Na to se ovšem dává velký pozor.A spaliny od motoru se do klimatizace nemohou dostat.Teda pokud si motor nebo APU nenaberou něco z venku....

7) 27.05.2017-22:54  -  Filip Tomči    Dotaz na technika letadel....

Hehe, klimatizační soustava byla jedna z mých otázek u Maturity a pak ještě - popište funkci pomocné energetické jednotky letounu L-39 Albatros - Safír 5. Mám ještě někde na půdě skripta.Cool

6) 27.05.2017-22:34  -  El Thud    Dotaz na technika letadel....

Tuna to je na prima play.

1  2  3  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1713878318.9122 forum