Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 17894 / today visits: 17894

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
21) 31.12.2018-22:45  -  Vladimír Šulc    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Super! Jsi Velký MáG! Smile



Hodně štěstí, zdraví a pohody do nového roku 2019 všem modelářům! Ať vám to lepí, chlapi! Smile


20) 31.12.2018-20:57  -  Libor Malý    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Lepčí? Smajlik modelar

19) 31.12.2018-20:19  -  Vladimír Šulc    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Není AS jako AS Smile V dalším příspěvku máte rozdíly různých verzí G-6/AS a G-14/AS vztažené ke G-10. Nedaří se mi to sem vložit v nějakém rozumném tvaru, při kopírování se to nějak přiblble přeformátuje, snad to bude srozumitelné.

18) 31.12.2018-20:17  -  Vladimír Šulc    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Bf 109G-6/AS


1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg)
2. Spodní chladič pod motorem jako na klasických G-6
3. Spodní kryt motoru bez boulí pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru jako na klasické G-6, jen některé stroje měly větší sání jako na G-10 (podle mě dohad, pokud ano, tak velmi zřídka, pravděpodobně vůbec ne)
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10.
7. Vysoká směrovka typ 1
8. Nízké ostruhové kolo (většinou)
9. Vollsichtshaube s ostrým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na trupu za kabinou
10.Verze G-6/ASy má prutovou anténu systému FuG16ZY pod trupem (na centroplánu křídla)
11.Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12.Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
13.Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
14.Lze udělat i G-5/AS, je stejná jako G-6/AS, jen to nosilo takovou zvláštní nádrž pod trupem, a má anténu na rámu kabiny
15.Většina strojů měla trupový kanón MG151/20


Bf 109G-14/AS ERLA (Výr.blok 46xxxx)


1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg
2. Spodní chladič pod motorem jako na klasických G-6
3. Spodní kryt motoru bez boulí pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru jako na klasické G-6, jen některé stroje měly větší sání jako na G-10
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10.
7. Vysoká směrovka typ 1
8. Nízké ostruhové kolo (většinou)
9. Vollsichtshaube s oblým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na rámu kabiny
10.Prutová anténa systému FuG16ZY na levé polovině křídla (skleněná krytka), jako u G-10
11.Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12.Systém MW50 a jeho náležitosti – krabice v zadní stěně kokpitu za opěrkou hlavy, krytka na pravé straně hřbetu trupu za kabinou
13.Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
14.Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
15.Většina strojů měla trupový kanón MG151/20



Bf 109G-14/AS Mtt.Regensburg (Výr.blok 78xxxx)


1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg
2. Spodní chladič pod motorem větší (typ Fo 987) - jako na G-10
3. Spodní kryt motoru s boulemi pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru původně jako na klasické G-6, ale většina strojů měla nakonec větší sání jako na G-10
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10. Část strojů ale měla krytku ve stejné poloze, jako G-10
7. Vysoká směrovka typ 4 nebo typ 9 (pozdní stroje)
8. Vysoké ostruhové kolo
9. Vollsichtshaube s oblým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na trupu za kabinou (většinou, vyskytuje se i kabina s ostrým rohem a stožárek antény na překrytu kabiny)
10. Prutová anténa systému FuG16ZY na levé polovině křídla (skleněná krytka), jako u G-10
11. Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12. Systém MW50 a jeho náležitosti – krabice v zadní stěně kokpitu za opěrkou hlavy, krytka na pravé straně hřbetu trupu za kabinou
13. Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
14. Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
15. Většina strojů měla trupový kanón MG151/20


17) 31.12.2018-19:09  -  Jarek S.    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Já měl za to, že boule na spodku čumáku byly charakteristickým rysem právě pro G-10 a AS je neměly.  Asi budu muset podrobněji prostudovat materiály.

16) 31.12.2018-16:04  -  N.B.FORREST    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

je možné přesný popis verzí AS oproti standardním variantám


děkuji předem


JN

15) 30.12.2018-12:32  -  jenda    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

A jéje. Zase fejk o dvou krytkách. Že jste se na to nevyprdli a nedali tam obyčejnou G-10.

14) 30.12.2018-06:58  -  Roman    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

Nemyslím si, že je to modelářský hardcore, je to realita. Jsou to jediné dva znaky, které určují zabudování motoru AS nebo D. A ty krytky tem nemáte! Jedna je záslepka, ne krytka, což je rozdíl a druhá je pro větší objem oleje, tedy motor D. Ano, u některých G-14 byly zabudovány i větší olejové nádrže, ale toto není ten případ. Ono by opravdu bylo lepší dát do dekálů reliefy těch krytek, než to ignorovat. Myslím, že většina z nás jsou modeláři, kteří řeší detaily a Thud si může koupít Mtt s tím, že má vlastně 2v1 ...


 


 


 

13) 29.12.2018-19:15  -  Vladimír Šulc    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

To se dozvíte v lednovém Infu Smile

12) 29.12.2018-18:37  -  THUD    BODENPLATTE, Eduard Dual Combo 1/48, se představuje

A kdy bude AS co nevypada jak G-10 Mtt ?

1  2  3  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1732535651.5723 forum