Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 22049 / today visits: 22049 |
Takže jsem byl v ASE a mrkni na č.7/1995 Scale Aircraft modeling, je to číslo věnované Valettě, Vikingu a Varsity včetně kamufláží...
děkuju.
Díky, příště zase koupínm v ASE! Omlouvámse za chyby při přepisu...
Díky, příště zase koupínm v ASE! Omlouvámse za chyby při přepisu...
To JVS: dobrá práce👍 díky za osvětu.
Monografie Vickers Viking, Valetta a Varsity L+K č.5 a 6/2014 str.87
CiT.: „Během dosti urychlovaného zařzování Vikingů do pravidelné služby u BEA se ojevily i problémy. Zejména s námrazou na náběžné hraně výškového kormidla, respekive na jeho rohovém vyvážení/odlehčení. To, zatíženo ledem, vyvolávalo přecitlivělost řízení a nevyvážení výškovky. Konstruktéři nakonec sáhli k neobvyklému řešení – na levé straně, s ohledem na tvar proudění od vrtule, bylo rohové vyvážení výškového kormidla minimalizováno jen nehmotové a na pravé straně naopak zvětšeno. Ve výsledku tak vzniklo nesymetrické výšková kormidlo. Poté už úroveň spolehlivosti a bezpečnosti provozu Vikingů dosahovala mimořádně příznivých hodnot.“
Text: Miroslav Balous, monografie L+K č.5 a 6/2014 str.87. Součástí monografie Vickers Viking,
Valetta a Varsity je i třípohledový výkres.
Nelevituje, ale chystá se dopadem vymrštit kaskadérku na konci tyče (vlevo mimo obraz).
Tvl, ono to má fakt každou výškovku jinou. Ale nejlepší je ta třetí odspodu, jak na ní levituje ten kravaťák. Ještě, že takhle neumí levitovat všichni, nebyla by letadla a tím asi ani tenhle koníček.
Šestá fotka shora ledacos napoví.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|