Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 24623 / today visits: 24623 |
Thude, nemám dost dobré vůle pátrat v archívu, ale asi to bylo tak, že když Boeing začínal se 727, tak číslo 717 bylo reálně obsazeno původní 717 (C-135 nebo krátkou 707 - touhle:
"At one point in the development phase, it was known as the 717-020,[2] although this was the Boeing model designation of the KC-135 and remained unused for a commercial airliner until it was applied to the MD-95 following Boeing's merger with McDonnell Douglas in 1997.[5]")
A potom už jeli dál. Boeing "ujíždí" na koncové 7.
Podle wiki, Boeing 720 byl vlastně 707-120. Možná tudy vede cesta.
A doufám, že jméno Atlas bude zapomenuto. Grizly se mi líbí daleko víc.
Nezapomeňte na Boeing 720.
Trochu jsem v tom měl hokej.
Boeing 717 je jen rebrandovaný DC-95.
C či KC-135 sice měl interní označení 717, ale to zde nehraje roli. Protože obé (plus AWACS, E-8 Joint Stars a Mercury/Looking glass) nejsou nic jiného než přeznačený Boeing 707. Takže nultá generace proudových dopravních strojů od Boeingu.
Ta 717 je tam tedy vtlačená násilně.
Turbovrtulový Airbus A-400 má nejen označení začínající 4, které jej odlišuje od proudových sourozenců ale i bojové jméno "Atlas". Také je to primárně vojenský transportní letoun.
Čurilo, budeš se divit, ale i číslo 717 bylo bylo u letadel zkonstruovaných Boeingem použité v logickém pořadí.
V dávných dobách totiž označení 717 patřilo letadlu, kterému letectvo začalo říkat KC-135. 717 bylo interní firemní označení, které se samozřejmě nerozšířilo, mimo firmu to tak nikdo nenazýval. Tuhle rádoby ďouru pak Boeing využil poté, co mu koupí McDonnell Douglasu spadla trochu nechtěně do klína MD-95.
Takže Boeing je v označování svých letadel poměrně důslednej.
Co jsem ale nikdy nepochopil, je současná "móda" začínat verze jednoho typu vysokýma číslama jako 800, 900 apod (resp.-8, -9,..). Asi jsou na tu osmičku všichni nějaký ulítlí, Airbus s 380kou taky přeskočil řadu.
Asi míří hlavně na asijský trh
dovolím si ještě dopsat do seznámku Airbus
A 400 - 141t
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A400M_Atlas
Ani to u Boeingu není 100% pravda.. Viz 717..
Thude, oni je asi číslují podle toho jak kdo přijde. Ale je fakt, že jakýsi rostoucí trend tam je. To překvapilo zase mě, asi je to tím, že se Airbus postupně učí vyrábět velká letadla. Tam mu konkuruje jen Boeing.
A 300 - 165t
A 310 - 121t
A 320 - 73t
A 330 - 230t
A 340 - 275t
A 350 - 308t
..
A 380 560t
Hm, já si vždycky myslel že to navazuje. A u Boeingu to značí pořadí nebo generace ne ? Jumbo je čtvrtý proudový dopravní letoun výrobce ze Seattlu , Dreamliner osmé... Je to tak, ni ?
Takže to teda není jako u aut, unlögisch. Kdy BMW 1 je nejmenší model a sedmička nejvyšší.
Protože je to jen typové označení a s velikostí to fakt nic společného nemá.. Stejně jako u Boeingu..
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|