Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 35063 / today visits: 35063 |
Moc pěkná stojánka.
Egypt si zaobstaral westernizované šikulky K-8E od PAC a má vystarané.Nebolo by výhodnejšie zdvojsicovať pár odležaných Aliek a Albíky poslať do penze ? Myslím,že je škoda aj westernizovaného projektu L-139.Albíci by ťahali dlhšie.
Já mám dojem že jedna nebo dvě z těch MS jsou již v pánu po katastrofě. Právě kvůli motoru
To jenda. MS jsou tušim v USA, Egypt s tím nelétá, tak snad jen Tunis.
Nechce se mi hrabat v papírech,tak se ptám tady.Kam se poděly české (6 ks) 39MS/59 s motory DV-2 ? A jelikož předpokládám,že tyto motory se už nevyrábí,byly někde ve světě remotorizovány?
Armáda nakoupila 5 motorů pro 4 L-39ZA,které mají ještě životnost do roku 2016,ostatní stroje budou vyřazeny.Co se týká CLV tak jejich L-39 jsou také odstavené,ale vlastník tedy firma LOM řeší problémy s motory vlastní cestou,nezávisle na armádě.Mají též v úmyslu nakoupit nové motory,zatím snad pouze dva.
Právě proto, že se jedná o tytéž motory jsem usoudil, že uzeměny byli C i ZA a bylo mi divné, že do všeho dohromady koupili jen 5 nových. A proto se na to ptám. Novináři v čechách napíšou radši 1000x blbost, než by si něco jednou ověřili.
A s tím CLV - to je celé velmi podezřelý podnik.
Mělo by jít o stejné verze motoru AI-25,jaké se používaly doted,i když Ukrajinci vyrábí modernizovanou a výkonnější verzi motoru označenou AI-25TLS.Výměna se týká letounů L-39ZA,jiné verze už naše armáda nepoužívá,i když letouny verze C.které provozuje pardubické CLV by měli dostat také nové motory.
? C i ZA měly stejný motor.
Prosím, připomeňte mi zda se u výměny motorů jedná o C i ZA, nebo jen jednu verzi. Nějak mi to v té dlouhé době od uzemnění uniklo.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|