Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 6180 / today visits: 6180 |
to Flogger Lerx tupý. Křídlo nejspíš stejné I když viděl jsem třeba jakýsi prototyp UBT (UB modernizovaná na jakoby standard SMT a ta měla pod křídlem 4 závěsníky) Mámtuchu jestli se křídlo neliší dle toho jestli je to upgradovaný 9.12 nebo 9.13, ale ruku do ohně za to nedám a taky mám dojem (nevim jestli správný) že pár SMT (alžír) pochází z novovýroby, ale to bude asi kravina
Z prototypu MiGu-29M2 je teď MiG-35 a úplně prapůvodne je to prototyp MiG-29M číslo 154 (to číslo zůstalo zachováno jak na M2-vršek SOP tak na MiG-35-motorové gondoly) Tak to asoň bylo psáno v L+K
MiG-29M2 http://www.defencetalk.com/pictures/data/3256/Mikoyan%20MiG-29M2%20taking%20off.jpg
MiG-35 http://www.ausairpower.net/MiG-35-Proto-2007-S.jpg
rámeček s výzbrojí je stejný jako u Condor MIG-21-93. Celkem čistě odstříklý.
o nových verzích MIG-29 si musím něco nastudovat. SMT je modernizovaná 9.13 s ještě větším hřbetem a tankovací sondou, ale křídlo zůstává stejné a lerx tupý ? Nebo je lerx ostrý jako u flankera a MIG-29M a K ?
Ani zatím skoro neznám nové verze MIG-29M2 a MIG-35. Rozdíl mezi MIG-29 9.12 a MIG-35 mi připadá jak mezi F-18A a F-18F. Musím to trochu nastudovat.
Tady je ten rámeček:
A jak jsem koukal na výlisky, tak spodek trupu je podle všech indícií na 99.9% původní tvar 9-12, na který byly jen přidělány dva výstupky na čumák
deasix: jo, to je on. Berkut. Nejspíš je to původem Nakotne, Jirka napsal "Nakokotne"
Musím ho někde splašit do sbírky komplet, ale ty zbytky pro jistotu nevyhazuj
Jestli poláci, nebyl to Intech. Jirka Brož řadí Intech k Airfixu, ale to se mi nezdá. Jak znám poláky, Intech přebalil spíš tohle nebo Condor.
Jirka Látal: Tak popisuješ přesně to, přesně to, co jsem myslel. A SMT je trup v pozitivu a díly přímo vychází z 9.12
Ten rámeček navíc je s třeba R-77 ? Myslím, že stejný mám od Codoru v MIG-21-93 a snad se i prodával samostatně. Každopádně díky za ověření. A SMT Eastern Express je téměř s jistotou to samé.
Jirka Brož: To by právě měl být stejný model jako ta Condor SMT, jen zase s jiným trupem. Je zajímavé, že 9.13 má jediná z těch třech kus trupu v negativu, ostatní ne. Proto mě to překvapilo.
Tak teď doufám, že někdo nepřijde s další 9.13 s trupem komplet v pozitivu jako 9.12 nebo SMT.
komerční vložka: Mám Condor 9.12+UB navíc a sháním za něj SMT a Berkut/Nakotne, kdyby náhodou někdo chtěl vyměnit.
SMT seženu celkem snadno, ale Berkut/Nakotne už asi radši nikdo neprodává.
tohle má bejt ten berkut??
Zbytky(zkoušel sem si na tom řezání frézou ) tohoto absolutního hnusu mám doma (trup křídla sop vop) Koupil sem to na CIAFu 1995 nebo 1996. V úpůlně jiný hnusný krabičce od nějakých poláků. Byla na to i minirecenze v L+K ročník nevim ale bylo to tak 1992-1997 fakt nevim
přesouvám sem diskuzi z tématu Sešit Modeláře 10
Tak MiG-29 9-13 No72141 může být i starý Condor, pozor na to. Ale v odkazu už je ten nový a stejně tak Modelimex má na fotkách nový.
A teď k těm starým. Původ všech je nejspíš Condor. Znám tři verze: Mig-29A+UB (9.12+9.51), MIG-29 9.13 a MIG-29 SMT.
Dnes Condor balí 4 krabičky. A/9.12 a spárka UB jsou zvlášť, ale nejspíš to jsou stejné výlisky společné pro obě verze.
Právě tyto výlisky 9.12+UB jsou v původním modelu Condor, Aeroteam i Kopro. To potvrdím stoprocentně, protože všechny tyto modely mám doma. Stejné jsou i v novince od Směru. Je to potvrzené fotkou výlisků a skenem manuálu, na kterém jsou přeškrtlé díly pro dvojmístnou verzi.
Někde (už nevím kde) jsem četl, že v krabičce Kopro místo těchto byly výlisky pro 9.13 (nebo SMT?). Pokud ano, nejspíš to v dodávce popletli.
Eastern Express taky nabízí 4 krabičkové verze: A, UB, 9.13 a SMT. Podle mě je to to samé jako Condor a v A a UB je to samé.
Takže to máme 9.12 vyřešené. V ex-SSSR existuje ještě jedna jiná forma a to Berkut (a na 80 procent je to samé i Nakotne). To je úplně jiný tool s velmi širokými rámečky kolem trupu. Neznám ho, ještě jsem ho nesehnal.
Tak a teď k 9.13. Ne tu nový vychvalovaný tool od ICM. Ten má logo ICM i na rámečku a je v modelu v odkazu. Na první pohled ho poznáme podle šikmého rozložení křídel v rámečku (koukněte na fotku),zatímco ty všechny ostatní je mají souběžně ke kraji.
Pak je tu starý tool 9.13, který byl recenzován v Modeláři a nejspíš byl i ve starých krabičkách ICM, než začli prodávat svůj vlastní.
Tato verze 9.13 jsou lehce upravené rámečky původního Condor (dnes Směr) 9.12+UB . Místo výměnného hřbetu pro jedno/dvojmístnou verzi je v rámečku podtrupová nádrž "ponorka", která v 9.12 není. Jinak je rozložení dílů stejné. I druhý rámeček s trupem logicky vychází z původního, ale chybí výměnný hřbet pro spárku, ale místo toho je vyšší pro 9.13.
Pak je tu verze SMT. Je to stejný případ jako 9.13, ale je tu opět nový trup s ještě větším hřbetem. Druhý rámeček je možná stejný s 9.13, ale stoprocentně si jistý nejsem.
To bylo to, co vím. A teď k tomu, co nevím.
Původní Condor 9.12+UB mám a znám a je to čistý pozitiv. Ale 9.13 ani SMT nemám.
Někdo tvrdí, že 9.13 a SMT mají trup (což jsou nové díly) ryt do hloubky. Já ho držel v ruce jen narychlo a přes igelit a zdálo se mi, že je to pozitiv. Ale jistý si nejsem.
Takže otázka je. Mají MIG-29 SMT (od Condoru a Eastern Express) a MIG-29 9.13 (od Condoru, původní staré ICM a E.Express) trup rytý negativně, nebo pozitivní rytí ? Pokud jsou obě možnosti, tak to vše zamotává a znamená, že existuje ještě víc forem.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|