Plastic Planet malý Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 6180 / today visits: 6180

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
10) 02.10.08 19:36:14  -  Petr B    Konečně MiG-29 jak má být!
Chlapi, tak ktera je nejlepsi 9.12? resp. z ceho ji dat dohromady? Stale plati kombinace ICM (kridla) a airfix (trup)?

P
9) 01.10.08 21:52:33  -  desaix    Konečně MiG-29 jak má být!

to Flogger Lerx tupý. Křídlo nejspíš stejné I když viděl jsem třeba jakýsi prototyp UBT (UB modernizovaná na jakoby standard SMT a ta měla pod křídlem 4 závěsníky) Mámtuchu jestli se křídlo neliší dle toho jestli je to upgradovaný 9.12 nebo 9.13, ale ruku do ohně za to nedám a taky mám dojem (nevim jestli správný) že pár SMT (alžír) pochází z novovýroby, ale to bude asi kravina

Z prototypu MiGu-29M2 je teď MiG-35 a úplně prapůvodne je to prototyp MiG-29M číslo 154 (to číslo zůstalo zachováno jak na M2-vršek SOP tak na MiG-35-motorové gondoly) Tak to asoň bylo psáno v L+K

 

MiG-29M2    http://www.defencetalk.com/pictures/data/3256/Mikoyan%20MiG-29M2%20taking%20off.jpg

MiG-35        http://www.ausairpower.net/MiG-35-Proto-2007-S.jpg 

8) 01.10.08 20:29:49  -  Flogger    Konečně MiG-29 jak má být!

rámeček s výzbrojí je stejný jako u Condor MIG-21-93. Celkem čistě odstříklý.

o nových verzích MIG-29 si musím něco nastudovat. SMT je modernizovaná 9.13 s ještě větším hřbetem a tankovací sondou, ale křídlo zůstává stejné a lerx tupý ? Nebo je lerx ostrý jako u flankera a MIG-29M a K ?
Ani zatím skoro neznám nové verze MIG-29M2 a MIG-35. Rozdíl mezi MIG-29 9.12 a MIG-35 mi připadá jak mezi F-18A a F-18F. Musím to trochu nastudovat.

7) 01.10.08 20:16:21  -  Jirka Látal    Konečně MiG-29 jak má být!

Tady je ten rámeček:

A jak jsem koukal na výlisky, tak spodek trupu je podle všech indícií na 99.9% původní tvar 9-12, na který byly jen přidělány dva výstupky  na čumák

6) 01.10.08 19:47:45  -  Flogger    Konečně MiG-29 jak má být!

deasix: jo, to je on. Berkut. Nejspíš je to původem Nakotne, Jirka napsal "Nakokotne"
Musím ho někde splašit do sbírky komplet, ale ty zbytky pro jistotu nevyhazuj
Jestli poláci, nebyl to Intech. Jirka Brož řadí Intech k Airfixu, ale to se mi nezdá. Jak znám poláky, Intech přebalil spíš tohle nebo Condor.

Jirka Látal: Tak popisuješ přesně to, přesně to, co jsem myslel. A SMT je trup v pozitivu a díly přímo vychází z 9.12
Ten rámeček navíc je s třeba R-77 ? Myslím, že stejný mám od Codoru v MIG-21-93 a snad se i prodával samostatně. Každopádně díky za ověření. A SMT Eastern Express je téměř s jistotou to samé.

Jirka Brož: To by právě měl být stejný model jako ta Condor SMT, jen zase s jiným trupem. Je zajímavé, že 9.13 má jediná z těch třech kus trupu v negativu, ostatní ne. Proto mě to překvapilo.

Tak teď doufám,  že někdo nepřijde s další 9.13 s trupem komplet v pozitivu jako 9.12 nebo SMT.

 

komerční vložka: Mám Condor 9.12+UB  navíc a sháním za něj SMT a Berkut/Nakotne, kdyby náhodou někdo chtěl vyměnit.
SMT seženu celkem snadno, ale Berkut/Nakotne už asi radši nikdo neprodává.

5) 01.10.08 17:12:46  -  desaix    Konečně MiG-29 jak má být!

tohle má bejt ten berkut??

Zbytky(zkoušel sem si na tom řezání frézou ) tohoto absolutního hnusu mám doma (trup křídla sop vop) Koupil sem to na CIAFu 1995 nebo 1996. V úpůlně jiný hnusný krabičce od nějakých poláků. Byla na to i minirecenze v L+K  ročník nevim ale bylo to tak 1992-1997 fakt nevim

 

4) 01.10.08 16:41:26  -  Jirka Látal    Konečně MiG-29 jak má být!
Tak jsem si dal tu práci a vyhrabal z archívu  Condora 9-12 a SMT. Základ je stejný, u SMT jsou nové díly trupu, obě poloviny - horní i spodní jsou v jemném pozitivu a je v tomto rámečku přidán tankovací nástavec.  U druhého rámečku jsou vypuštěny díly pro výměnné části  hřbetu a místo nich je zmiňovaná "ponorka", není tam původní přídavná nádrž, která byla v 9-12, je tam prázdné místo. Navíc SMT obsahuje nový menší rámeček s výzbrojí a samozřejmě kabinka je jiná. Společné díly nesou stopy po velkém opotřebení formy - clonky hlavně kolem krytů podvozku.
3) 01.10.08 14:57:42  -  Jirka Brož    Konečně MiG-29 jak má být!
Floggere- 9.13, co jsem lepil 72141- horní půlka trupu a křídla negativ, spodní půlka trupu pozitiv.
2) 01.10.08 14:30:56  -  Flogger    Konečně MiG-29 jak má být!

přesouvám sem diskuzi z tématu Sešit Modeláře 10

Tak MiG-29 9-13 No72141 může být i starý Condor, pozor na to. Ale v odkazu už je ten nový a stejně tak Modelimex má na fotkách nový.

A teď k těm starým. Původ všech je nejspíš Condor. Znám tři verze: Mig-29A+UB (9.12+9.51), MIG-29 9.13 a MIG-29 SMT.
Dnes Condor balí 4 krabičky. A/9.12 a spárka UB jsou zvlášť, ale nejspíš to jsou stejné výlisky společné pro obě verze.
Právě tyto výlisky 9.12+UB jsou v původním modelu Condor, Aeroteam i Kopro. To potvrdím stoprocentně, protože všechny tyto modely mám doma. Stejné jsou i v novince od Směru. Je to potvrzené fotkou výlisků a skenem manuálu, na kterém jsou přeškrtlé díly pro dvojmístnou verzi.
Někde (už nevím kde) jsem četl, že v krabičce Kopro místo těchto byly výlisky pro 9.13 (nebo SMT?). Pokud ano, nejspíš to v dodávce popletli.

Eastern Express taky nabízí 4 krabičkové verze: A, UB, 9.13 a SMT. Podle mě je to to samé jako Condor a v A a UB je to samé.

Takže to máme 9.12 vyřešené. V ex-SSSR existuje ještě jedna jiná forma a to Berkut (a na 80 procent je to samé i Nakotne). To je úplně jiný tool s velmi širokými rámečky kolem trupu. Neznám ho, ještě jsem ho nesehnal.

Tak a teď k 9.13. Ne tu nový vychvalovaný tool od ICM. Ten má logo ICM i na rámečku a je v modelu v odkazu. Na první pohled ho poznáme podle šikmého rozložení křídel v rámečku (koukněte na fotku),zatímco ty všechny ostatní je mají souběžně ke kraji.

Pak je tu starý tool 9.13, který byl recenzován v Modeláři a nejspíš byl i ve starých krabičkách ICM, než začli prodávat svůj vlastní.
Tato verze 9.13 jsou lehce upravené rámečky původního Condor (dnes Směr) 9.12+UB . Místo výměnného hřbetu pro jedno/dvojmístnou verzi je v rámečku podtrupová nádrž "ponorka", která v 9.12 není. Jinak je rozložení dílů stejné. I druhý rámeček s trupem logicky vychází z původního, ale chybí výměnný hřbet pro spárku, ale místo toho je vyšší pro 9.13.

Pak je tu verze SMT. Je to stejný případ jako 9.13, ale je tu opět nový trup s ještě větším hřbetem.  Druhý rámeček je možná stejný s 9.13, ale stoprocentně si jistý nejsem. 

To bylo to, co vím. A teď k tomu, co nevím.
Původní Condor 9.12+UB mám a znám a je to čistý pozitiv.  Ale 9.13 ani SMT nemám.
Někdo tvrdí, že 9.13 a SMT mají trup (což jsou nové díly) ryt do hloubky. Já ho držel v ruce jen narychlo a přes igelit a zdálo se mi, že je to pozitiv. Ale jistý si nejsem.

Takže otázka je. Mají MIG-29 SMT (od Condoru a Eastern Express) a MIG-29 9.13 (od Condoru, původní staré ICM a E.Express) trup rytý negativně, nebo pozitivní rytí ? Pokud jsou obě možnosti, tak to vše zamotává a znamená, že existuje ještě víc forem.

1) 25.09.2006  -  Josef Martinek    Konečně MiG-29 jak má být!
Právě prohlížím novou stavebnici MiG-29 9-13 No 72141 od ICM v měřítku 1:72. Stavba asi nebude zcela pohodová, nějaké tmelení, dotvořit mot.trysky a vybavení kabiny, překryt mohl být jemnější...Ale tvarem je to konečně devětadvacítka jak má být! SUPER! Objevil jsem jen drobné odchylky - širší zadní díl překrytu, delší šachta přídového podvozku a tj. Je to prozatím jeden z nejlepších modelů "ruské roury".
1  2  3  4  5  6  7  8  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1714257650.9345 forum