Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 192553 / today visits: 192553 |
V Přerově tedy spíš V Bochoři tam si lidi užili ale tak nějak to brali, nezapomenutelné byli tetiny co si prez vzletovou dráhu zkracovaly cestu do statku na druhé straně. Na zrušení aeroklub. letiště stačí jeden-hlavně pracháč.V Chrudimi by mohli vyprávět.
Tak zrovna v Přerově za minulého totáče bylo rušno téměř každý den, protože tam byly dva pluky, jeden bojový a školní, takže se doplňovaly v létání. Nadzvuk se nepěstoval, kvůli debatované ráně například nejen můj kamarád (mjr.Attila Szabo +14.10.1988 MiG 21U 2418 společně s pplk.Jiří Pohnán) měl zaražený postup za "rozloučení" s posádkou Hradčany, kde vznikly škody na rozbitých oknech. V roce havárie byl už konečně povýšený a jeho bývalý žák Jirka Pohnán a následný kolega učitel létání byl mladší o 12 let a přeskočil ho o hodnost. Jirka taky nebyl neviňátko, již dříve měl kontakt s kolegou oba na MiG 21F, létalo se na krev.
S těmi našimi lidmi to není jednoduché.Podobně,jak píše OK,tak naše zkušenost byla hned v roce 1990,když jsme rozjížděli obnovený provoz na býv.aeroklubovém letišti v Nymburce (provoz UL),tak dost lidí protestovalo
proti tzv. hluku (1 l motory!) a nikdo ani nešpitnul proti létání Ruských letadel a vrtulníků z LKML v jakoukoliv dobu!
Jenda.
Svedectvi proti svedectvi o vojenskem leteckem provozu za totace... Takze i ja se pridavam a dosvedcuji, ze v Budejovicich se letalo jako o zivot a brutalni buraceni startujicich MiGu, bylo spolu s drncenim okennich tabulek, neodmyslitelnou soucasti vlahych noci v jihoceske metropoli. A coz teprve, kdyz to nektery z nich, v kteroukoli denni hodinu, poradne vorostoval a protahl nad mestem se skolkami a nemonici, ve vysce mensi nez male a svolaval spolubojovniky do zbrane. To teda byl rachot!!! Je zajimave, ze si nejak nevzpominam na jakekoliv verejne protesty, nebo petice. Sakra cim to asi bude? Asi mam spatnou pamet... Ale pro nas kluky to byl raj! Dve letiste ve meste!!!
Jenda: S tím "velkým třeskem" je to při naší hustotě osídlaní problém. Předpokládám, že plánovaně k tomu na našem území nedochází z důvodů předcházení stížnostem a žalobám. Pokud se objevuješ na tomto fóru, tak máš i nějaký vztah k letadlům a přesto se ti hluk nelíbí. Co potom asi bude dělat tvor, který právě uklidil sekačku a chce si u piva na zahradě odpočinout po několika dnech, kdy stál u řvoucí cirkulárky aby si nadělal drevo na zimu. Takoví si nejvíc ztěžují i na aeroklubový provoz a obcházi okolí s peticemi na zrušení letiště. A co teprve když by si někdo pásknul jako na Slovensku při hotovostním vzletu. Ta reportáž byla krásná... výbuch, teroristický útok a já nevím, co všechno ještě.
Přidám do diskuze.
Za totáče, když ještě byly roury v Přerově se létalo kterýkoli den pokud bylo hezky včetně so a ne. Nej bývaly noci, kdy točily nad Buchlovem...:-)))
Ohledně aktivit Gripenů a jejich letových dnů , včera sem se vrátil z dovolené od Přibyslavi a min týden létali út až čt..
Jasně, noční starty s forsáží s pruhovaným ocáskem neměly chybu. Moc pěkný byl start 14 MiGů 21 najednou na forsáž před přehlídkou.
Jo noční lítání na 21kach, start s plným kotlem , to byl fakt zážitek a ješte k tomu když člověk stál na trávě vedle dráhy. A rusáci to člověk neslyšel ani řvát devéťáka.
Víkendové létání je v pohodě,škoda že to není pravidelně,je jen škoda že jsou tak vysoko.s23
Buďme rádi že létá alespoň něco.
Někdy když se dva gripy kočkují,tak to stojí za to,klepe mě to chatrčí.s64
jendo ahoj. Jo. Na to noční létání jsem zapomněl. Ale byla to krása sledovat noční starty MiG-21. Taky velký zážitek byl sledovat první samostatné starty a přistání pilotních žáků. na migách.
Je na co vzpomínat. Škoda, že tehdy to bylo problematické s focením.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|