Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 58517 / today visits: 58517 |
Marian Prosím upřesnit, v čem jste mne pobili. Uvedl jsem, že A6M2-K byly produkovány ve dvou fabrikách, a že byly použity A6M3 s motory z A6M2. Já ze problém nevidím.
Pavel Trnka - Na Modelforu moc pěkně Miloš Völkl.
Honza Jezl: ovalny nasavaci vstup vetrania kabiny a hranaty vystrelny otvor na kridle (pravom) malo prvych 46 kusov A6M2a, ktore tiez mali vacsie"skla" na konci prekrytu kabiny a o 1 klapku chladenia vyssie umiestneny vyfuk motoru. Od 47 kusu bol vystrelny otvor okruhly a nasavac obdlznikovy. Tiez plexi panely sa zmensili a vyfuk znizil. Tieto boli vsetky vyrobene v Mitsubishi. Nemam po ruke kolko bola celkova produkcia.
Na tie seriove cisla nemam teraz cas. Ak mozem doporucit najprv si vyber, idealne podla fotiek, konkretnu masinu co chces robit. Tatko je to prilis teoreticke.
Takze jsem se "svoji" A6m2 trochu prohrabal a koukam ze to neni vubec jednoduchy. Jde mi o to, jake nasavani (ovalny/obdelnikovy) a jakej vystrelnej otvor (ciste kruhovej nebo se ctvercovym zahloubenim okolo) - oboje v nabezne hrane kridla a jaky vyvazeni kridelek bylo u toho kteryho letounu. Predpokladam, ze tyhle varianty byly jen u letounu vyrobenych v Mitsubishi, Nakajima to pak mela stejny...
a hlavni zadrhel: jak ze seriovyho cisla poznam, kolikaty vyrobeny stroj to byl?
diky moc
Libor: dozo! No tak uz viem odkial vietor fuka. Reishikisenguy je ten Rob Graham. Nejak sa stiahol do ustrania.
Tak sme snad Tydyt-a pobili? Ha-ha.
Ja som len zvedavy, aky bude ten 1/48 Hasegawa model. Uz teraz sa obavam, ze zalozeny na A6M2.
No nic, prezijeme.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|