Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 153808 / today visits: 153808 |
Honza Jezl: pisem to v tej prvej odpovedi
"Podvozkove sachty a podvozkove kryty znutra boli u Zero vyrobene v Mitsubishi nastriekane farbou spodnych ploch t.j. variantami J3 hai-iro (tiez stale zname ako "ame-iro"). Tato prax pokracovalo u vsetkych modelov Zera az po A6M5, kde u neskorsich serii je mozne aotake.
Nakajima u vsetkych modelov Zera, ktore vyrabala, az do konca vojny pouzivala aotake na sachty a vnutrajsok podvozkovych krytov."
Ostruhova sachta podla mna rovnako ako hlavne, vid vyssie.
Pristavacie klapky M aj N =aotake.
Ak bola kamuflaz zeleno/seda nic sa nemeni, sachty vo farbe spodnych ploch u Mitsubishi.
Najlepsie by bolo zabudnut na to "ame-iro". Je to TO ISTE ako Hai-iro J3.
Tydyt: A6M2-K, to je dost tazke odpovedat. Nohara pise, ze draky na konverziu boli "zastarale A6M2 mod.11". Pokial viem, tie vyrabala len Mitsubishi. V ako STAVE prisli na rekonstrukciu tiez neviem, ale zda sami logicke, ze kompletne, nastriekane a lietane. Vyroba -K zacala v roku 1944. Takze by som povedal, ze sachty boli vo variante Hai-iro J3. Je vcelku mozne, ze ich potom nastriekali oranzovou.
Neviem, odkial mas informacie o vyrobe v Sasebo. Konverzia bola vyprojektovana v IJNAF arzenali, ktory ak sa nemylim bol v Yokosuka. Samotna produkcia bola realizovana v Hitachi ALE tu si Nohara protireci, lebo v jednej publikacii uvadza Hitachi Co. a v druhej Hitachi Kokutai!
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|