Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 13796 / today visits: 13796 |
Tak to já jsem objednával ve čtvrtek v noci, v pátek expedováno a v pondělí doručeno! Také Českou poštou a také od MN modeláře. A to jsem nestihl ani uhradit za zboží (tedy než mi to doručili)!
Pochvala pro obě jmenované společnosti.
ŠP
Co k tomuto víc psát:
včera 13:50 učiněna objednávka
16:25 odesláno
18:40 převzato poštou
dnes 10:15 doručeno přímo "do ruky"
Aktéři, abych byl konkrétní, MN modelář a Česká pošta. Tímto děkuji.
Pavel Klouček: Tak to to nemáme daleko, kolego, já jsem z Jablonce. Asi nějaká krajová specialita. Mně taky občas balík skončil na poště Jablonec 1, přestože jsem Jablonec 4.
Tak abych dokončil svůj příběh - přibrzdil jsem na poště Liberec 11 v Globusu, zda tam tedy nemám balík. Paní koukla do systému dle jména a oznámila, že ne. Naštěstí neměli nával a byla ochotná a tak se podívala i podle čísla zásilky. Po chvíli studování v systému mi oznámila, že balík na poště uložený je, dokonce už od pondělka ráno, ale jaksi na poště Liberec 14. Po mém dotazu, kde to je, mi oznámila že neví a že si to mám najít na mapě. Naštěstí mi poradila další zákaznice pošty a já vyrazil skrz ucpané město. Udělala mi ještě výpis trasování, kde se čtyřikrát vedle sebe objevuje údaj - směrováno na poštu 11 a uloženo na 14, nikomu to evidentně nepřišlo divné. Na poště Liberec 14 jsme balík dohledali, jeho určení pro poštu 11 na něm bylo celkem třikrát, jednou tištěné na adrese, dvakrát napsané fixou čísly jako kráva. Nikdo mi nebyl schopen vysvětlit, proč se ocitl právě tam, proč o tom nejsou záznamy na jejich sledovacím portálu a proč placená helplinka není schopna poskytnout alespoň tolik informací, co paní na přepážce. Prostě ČP for ever ....
A jen tak mimochodem, ta skvělá infolinka, kde mi v podstatě nic neporadili, je placená!
Já mám naštěstí pobočku na cestě z práce, tak je rychlejší tam přibrzdit, než hledat telefonní číslo.
Pavel Klouček: Možná by stačilo zavolat na pobočku, zda to tam není. I když při tom jejich bordelu (viz můj příspěvek)...
Tak jen pro info, jak to celé dopadlo - na poštu jsem si zašel raději sám, pošťačka navíc ještě balík hledala, protože někdo asi špatně na poště zadal číslo. No a na IN-TIME obchod MALL zadal špatné tel číslo, takže se nedovolali. Na můj dotaz, zda tedy řidič, pokud se nedovolá, už nedoručuje, mi operátorka bezelstně odpověděla "On to má každej jinak". Takže jsem si to taky raději nechal poslat na výdejní místo, to snad už nepodělají.
Tak jsem duševně nevydržel a zavolal na jejich infolinku, jak si vykládat to, že mi odpočítávají čas uložení a zároveň to ještě nedorazilo. No chvíli hledali v systému a finální rada byla - běžte se zeptat na poštu, jestli to tam už náhodou neleží .... Super služby, hlavně že na to mají appku...
Já musím opět Poštu pochválit.
V pondělí objednáno.
Včera zásilka předána Poště - SMS převzali jsme, termín doručení ca. 18.9.
8:00 SMS - dnes budeme doručovat (ale adresa do sousední vesnice, stejné PSČ, nejspíš generuje PC)
10:30 telefon - za 10 minut přijedeme, jste doma?
10:45 dovezeno (dvě příjemné paní), zaplaceno, OK (na balíku adresa správně)
(jediné, co schází, je čas doručení, ale to už bych asi chtěl moc - nemají stabilní jízdní řád)
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|