Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 5888 / today visits: 5888 |
Děkuji pánům Čadilovi a Gliderovi. Dostal jsem na nové číslo takovou chuť, že slintám jako pes akademika Pavlova. Ještě dnes si ho koupím, až půjdu z práce.
Glider: to se pleteš, můžeš to být ty, kdo bude určovat a na koho se bude brát ohled. Ale pouze za podmínky, že takových jako ty bude dostatečné množství a budou ochotní za kvalitu patřičně zaplatit.
Kompletní avízo na nové číslo naleznete zde: http://work.letectvi.cz/avizo/avizohh.htm
Jinak co se týká koncové ceny za jedno číslo, dávám jedno základní srovnání, a to cenu rozpočítanou na jednu stránku: loňské jedno číslo Hobby Historie (52 stran, cena 96,- Kč) - cena za stránku po zaokrouhlení 1,85 Kč; letošní jedno číslo Hobby Historie (84 stran, cena 165,- Kč) - cena za stránku po zaokrouhlení 1,96 Kč. Záleží tedy na úhlu pohledu srovnání.
Příští číslo Hobby Historie č. 26 pak vyjde v pátek 23. května.
to Richard: Ne tak těch 50 % sem dal jako prumer, samo že to nemyslím všeobecně. Psal jsem to proto že velká čast kupujících si myslí že vydavatele živí kolik toho prodá, a že se vyprodá téměř vše, uvedl jsem to jen pro ilustraci.
To že se nechutně šetří všude jak muže, to mi povídej 2x Je to často tak krátkozraký....Je to totiž na ukor kvality obsahu, a tedy vede k menší prodejnosti a tedy k menší snaze inzerentů vkládat reklamy. Je to pomalá cesta ke krachu.
A to že se čeká kdo přežije-ač to nerad slyším, musím uznat že momentálně není jiný vychodisko. Casaků se prodává čim dál min a když v nekterých oborech srovnám četnost titulů vs např Nemecko tak jsme možná s počty titulů docela nad rozumnou hranicí.
Jen doufám že tvá vize, o které samo mluví hodně lidí ser nevyplní. Myslím ta elektronická podoba....To rovnou řikám že "končím".....poslední co mě láká je odložit "klasický papír"......
Nic to ale vše nemění na tom že až po roce vydavatelství HH sečte plusy a mínusy, tak zjistí že výnos bude menší při tomto navýšení stran a brutálnímu nárustu ceny.....O tom sem přesvedčen
Procházka: Změna L+K na čtvrtletníky byla naopak jediným rozumným řešením. Současný prodaný náklad má co dělat za A s cekovou koncepcí časopisu, za B s celkovým zájem o letectví ve společnosti a za C se zvýšenou konkurencí na trhu i v této oblasti. Rozhodně bylo ale zavedení měsíční periodicity tím nejlepším, co mohl vydavatel udělat a pokud jsi tehdy tvrdil opak, tak bylo jasné, že téhle branži příliš nehovíš...
Jeep: Já neříkám, že vydavatelé chtějí sami upřednostňovat příjmy z prodanýho nákladu před inzercí, tos mě špatně pochopil. Jen začínají přemýšlet, jak to aspoň trochu převážit tímhle směrem, protože inzerce je pořád míň. Takže se buď zhoršuje papír, nebo snižuije počet stran, zmenšuje formát, vyhazují zaměstnanci či zdražuje cena titulu. Někdy všechno najednou, jen aby to prostě nějak vyšlo - buď výraznýmn snížením nákladů (i nákladu) nebo zvýšením ceny v blahé naději, že se tím zvýší příjem z prodaného nákladu. Řadě menších vydavatelství už leze "tlustý do tenkýho", tak zkoušejí všelicos. Čeká se na to, až se trh pročistí, tzn, až začnou tituly vymírat a díky tomu ti přeživší prodají víc. Ale jestli přežijí ti kvalitnější, toť otázka... V auto magazínech například nedávno sjkončil AutoHit, možná i proto, že se mu trefně přezdívalo: AutoShit. Zařízla ho sama Burda jakožto vydavatel. A podobných počinů bude přibývat. Pokud jde o remitendu, tak ta u některých titulů dělá i 80 %, u jiných jen 15 %. Říkat, že je to obecně 50 % je nesmysl...
Obecně je budoucnost v elektronických publikacích a pay per view přístupu. Vezmeš tablet, na internetu se podíváš na anotace článků nového "vydání" časopisu a který tě bude zajímat, za ten zaplatíš online ze své elektronické peněženky (nebo přes Paypal a podobné portály), nějaký obolus. Nestáhneš si to, jen to budeš mít možnost kdykoli přečíst online nebo si to vytisknout. Budou copyshopy zařízené na custom tisk. Pošleš tam své články, oni ti je vytisknou kvalitě, která odpovídá dnešnímu ofsetu, a ty si je vyzvedneš osobně nebo necháš poslat. Takhle bude vypadat svět tiskovin (kromě výpravných, na fofografiích a ilustracích postavených knih) v nepříliš vzdálené budoucnosti. Umožní to, aby fungovaly i specializované, úzce zaměřené tituly, navíc bude každý vydavatel vidět, co lidi z jeho obsahu zajímá nejvíc...
Při čtení diskuse jsem si vzpomněl, že jsem někdy v devadesátých letech. když se tak stalo, Letectví zvýšilo počet stran, stalo ze ze čtrnáctideníku měsíčníkem a dost se zdražilo, upozorňoval jednoho jeho tehdejšího redaktora, že jde o cestu do pekel a k zániku. Zajímavé je, že Letectví vychází dodnes, i když moc kupované myslím není..Mgr. Procházka
Já si ho stejně koupím, ale tady bych se rád dočetl něco o obsahu. Třeba koho zaujal nějaký konkrétní článek. Skuhrat o věčném zdražování můžete se štamgasty v hospodě Na růžku.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|