Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 42913 / today visits: 42913 |
Arnal: já myslím, že eliminace KP má na trh levných modelů podobný dopad jako upuštění dvou deci z Orlíku jakožto eliminace povodňového nebezpečí...
BFC: S většinou těch forem se dá udělat asi jediné: odvézt je do sběru. Moc nechápu, jak by sis představoval "něco s nimi udělat". Z pozitivu negativ neuděláš (ve formě), tvarové chyby by si vyžádaly úplně nové formy. To už je levnější udělat slušný shortrun daného typu "od nuly" (myšleno přebroušením přerytím, upravením a zaformováním původních výlisků, jak je v kraji "dobrým" zvykem...).
Jo chlapi, nostalgie je pěkná věc, retro styl frčí, ale je třeba rozlišovat hranici mezi retrem a sebemrskačstvím. To už tolik nefrčí. Proto nemůže modely KP postihnout osud, jaký se přihodil dříve diskutovaným vinylovým deskám...
Koupit to jako balík se vyplatí i tomu, kdo chce omezit konkurenci na trhu a (nebo) získat ještě dominantnější postavení na trhu relativně levných stavebnic. Typy méně prodejné bude lisovat jen občas nebo vůbec, lépe prodejné častěji. Problém KP Models byl marketing. Komu a kde se třeba podařilo koupit Aero MB-200 z upravené formy?
Než abych se prodíral kecama Thuda a reakcema na ně, podíval jsem se jen tak ze zájmu na další modelářské firmy a jejich ochranné známky a zjistil jsem, že pokud by někdo z vás měl zájem, může si registrovat klidně MPM nebo CMK, protože jejich ochrana zanikla. Takže jsou volně k mání. Asi ta ochrana zanikla, protože se za ni neplatilo.
A Muzikant? Já si myslím, že věděl proč si ty Kovozávody zaplatil. Třeba to koupil komplet. Kdo ví.
Wolframe, evidentně máš problém přečíst text v češtině a pojmout jeho smysl, viď. No a do peněženky mi nevidíš, tak nic, věnuj se někomu jinému... Něco jsem Ti nabídnul, pokud mi ukážeš a dokážeš... - což se nekonalo, vyhořels, zklamal, plácal, slintal, bryndal si na pupík... Tak si aspoň pořádně do tý řiti kousni, ať se Ti něco podaří. Nejseš Ty náhodou Thůdovo další alterego?
Rejpal: Na jakém principu funguje formulka "kamarád má kamaráda" evidentně víš. Litr který nemáš si nech, prdel(ku) k pokousání Tvými trably dneska zatěžovat nebudu.
OT Pro Wolframa: ukaž mi kde posílám na Thůda kamarády a kde mu vyhrožuju, že je naň pošlu a máš u mne tisícovku. Pokud nic takového v mých příspěvcích nenajdeš, nic mi posílat nemusíš, stačí, když se v klidu a pohodě domova, třeba v koupelně, řádně kousneš do prdele, pokud tomu nerozumíš, tak do vlastní, ale pořádně a dlouho držet zuby stisknuté, jo?
to by stálo za vyhlášení kategorie na nějaké soutěži.Figurka Thůd, kdo ho uděla a napatinuje ( pro příznivce španělské či jiné školy) z bizarnějšího materiálu. Bioželé a výkaly jakožto materiál jsou předem vyloučeny.
O KP je to myslím jasné, formy jsou na typy které jsou značně neprodejné, takže šance na "oživení" je zřejmě dost mizivá, ta se samozřejmě snižuje i snahou prodat to všecko jako jeden balík.
Pokud jde o Thuda, je to vůl bez alespoň základních znalostí, který jen mele kraviny na úrovni wikipedie (odtud je zřejmě jeho citát, i když ten je mnohokrát doslovně opsán i jinde) A jakže to bylo s těmi Delfíny v reálu? Stránky Egypt daily news to líčí poněkud jinak, sice zřejmě byly opravdu použity, ale šlo o zoufalství kdy letouny ze školy byly nouzově vyzbrojeny na konci konfliktu a to nikoli proto že by se věřilo v jejich vlastnosti, ale prostě proto že už nic jiného egypťanům z letectva nezbývalo. Vzhledem k nosnosti L-29 a převaze Izraele ve vzduchu, je asi jasné že to velký úspěch nebyl. Izraelci se o tom ve výkazech ztrát nezmiňují a ani egypťané nejsou příliš sdílní v popisech úspěchů, zmínka je jen o ztrátách. šlo o věc prakticky neznámou na samém konci konfliktu (v době kdy u nás běžel slogan "navštivte Izrael, zemi pyramid), která rozhodně povědomí o L-29 nezvedla. Citát z uvedeného je zde "The Egyptian air force was sucked into this maw in a final struggle to stop the Israeli air force attacks and to attack the spreading Israeli armored columns racing south toward Suez, Both sides apparently threw everything they had left into this struggle, The Egyptians, whittled down by two weeks of combat losses, even committed their L-29 Delfin jet trainer force to attacks on the Israeli armor. The Czech-built L-29s also are used for initial weapon delivery training at the Egyptian air force training center at Bilbeis and are equipped to deliver rockets and bombs. Several Delfins were lost in this effort, but the air force commanders believe they performed well in the emergency, There is a similarity between this desperate use of a trainer force and the way the Israelis committed their Fouga Magister training airplanes with their instructors on the second day of the bitter tank battle in the Mitla Pass in June, 1967." Takže blábol o zabijáku vrtulníků a ničení tanků jsou prostě Thudoviny (slušnější výraz za píčovinu). Mimochodem ten nápad o nezdařeném experimentu v genetice, je lákavý a mnohé by vysvětlil.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|