Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 54732 / today visits: 54732 |
Vyvíjelo se to v rusko-italské spolupráci, samo italská verze má jiný motor a avioniku než ruská ale řekl by že to je jedno a to samé. Asi jako Toyota GT 86 je to samý jako Subaru BRZ :) tak podobně je na tom i tohle letadlo.
The Alenia Aermacchi M-346 Master is a military transonic trainer aircraft. The design is based on the Yak-130, originally developed by Yakovlev and Aermacchi as a joint venture.
Thude,kde jsi přišel k tomu,že Jak-130 je vyráběný v Itálii?Poštuduj si vždy,než něco napíšeš,nějaké materiály!V Itálii je vyráběn letoun T-436A,který se používá jako cvičný a lehký bojový typ.Je to letoun,který vznikal ve spolupráci s konstr.kanceláří Jak,ale po rozchodu v tomto konceptu,každá strana pokračovala na svém projektu.s4
Tady ti ještě přikládám jednu čerstvou fotku ze soboty z Rivolta.
Ano PR je PR, ale na to, kam který výrobek výrobce směřuje, kde vidí odbyt, není nikdy nic lepšího, kromě podepsaných kontraktů. A filozofie L-39NG je jasně životaschopná.
PR je PR, sám jsem v PR dělal...takže tak...
Dovezeno kolegou z Ruska. Provoz Jaka 130 je velmi nákladný...
Thude, proč bychom ti nenadávali, když si to zasloužíš? Napřed jsi položil otázku, a na tu lze najít jednoduše odpověď v PR materiálech Aera. Pro spoustu letectev jsou konstrukce založené na Jak-130 a T-50 zbytečně drahé, Aero tvrdí, že výoj modernizace Albíka si defakto vyžádaly stávající provozovatelé L-39.
Otázka je jaký bude mít L-39NG skutečný obchodní úspěch. Konkurence je veliká a z mého - pololaického - pohledu je JAK-130 vyráběný v Itálii nebo dokonce jihokorejská T-50 Golden Eagle o dost zajímavější konstrukce. Albík je konkurence tak pro HAWK...(Ěro ze stejné doby.) ale na Jaka nebo T-50 (cvičný nadzvukový stroj modifikovatelný na lehkou stíhačku) prostě nemá... Samo by bylo fajn kdyby se NG Albík prodával jako housky na krámě...ale... Můj názor, tak mi prosím nenádávejte....
Když už tu bylo nakousnuto - projekt Ae 270. Jen se zaptám, kdo prosazoval a nakonec prosadil do přetlakovaného trupu rovnou podlahu přenášející přetlak?
Pro Albíka, nechci ti brát iluze posbírané z propagačních materiálů, nevím o žádných polopravdách, kam dospělo "vylepšení" L 39 je vidět, a oprášení starých variant řešení není modernizace. Letadlo s neustálým vylepšováním stávajícího draku, podle mne není ta správná cesta. O aerodynamice se nebudu opakovat, zeptej se přímo. Novinky za posledních dvacet let, a to zase nemáš pravdu, protože ty projekty už vznikaly za Milouše Jakeše nebo ještě před ním. Omlouvá tě zřejmě tvé mládí a nadšení. Nevěř všem bludům publikovaným v tisku nebo na webech, je to jen propaganda. Zrovna včera jsme s bývalými pracovníky AV v hospodě probírali spolupráci se firmou Evektor, která je v médiích vynášena do nebe a měla být tehdy přínosem. Všichni se shodli na tom, že se nesetkali s bezproblémovou zakázkou, museli je opravovat pracovníci AV. A takových dezinformací koluje hodně. Přilep si ploutvičky na konce křídel a doufej, že děláš dobře. Mám to na stole a nemám z té deformace radost je to hnus, podobně jako kdysi z umístění křídla na L 270. Má obava se splnila a pak se to dohánělo šoupáním těžiště. A k těm imigrantům, zřejmě nesleduješ co se děje. Tak z historie, AV vyhodilo spoustu svých odborníků a nabíralo agenturní pracovníky z vychodu. Jaký to mělo asi dopad? Zkus hádat.
Nebyla by nějaká malá fotečka tý přemalovaný 159??????????
s1
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|