Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 82466 / today visits: 82466 |
Jen navážu, pokud je pravdou co je tvrzeno, tak L-39 s novým motorem bude vystavena v Mošnově. Předpokládám, že doletí..:-))
K dílu svých předchůdců a zřejmě i tvému chovám hlubokou úctu. Ne už tolik k despektu a polopravdám co tu šíříš. Koncové nádrže budou nahrazeny koncovými oblouky zvyšujícím rozpětí, tak aby jejich a tebou popisovaný aerodynamický vliv byl ekvivalentní. Ona ta velká hmota v nádrži na konci křídla má zase negativní vliv na únavu. A v kombinaci s mokrým křídlem (=více paliva) je i zbytečná. Toliko k té amputaci. Zakazník si konfiguraci křídla může zvolit. Celkově zajímavější mi přijde zástavba nového motoru a moderní avioniky. Zlepšení výhledu jednodílným překrytem. Upgrade sedaček. FBW by to letadlo posulo úplně někam jinam, ale to už je scifi. Každopádně je tu šance obnovit výrobu nebo alespoň udržet vaše dílo déle v provozu. Proto nechápu tu zapšklost. Že sem taháš i imigranty už chápu jako debilitu. K těm novinkám za posledních dvacet let si poznamenej L159 a nešťastnou Ae270, ikdyž se ti to nebude líbit. Pro ostatní co to zajímá tak "NG" s Williamsem poletí zřejmě za pár dnů. A jedna 159 se oblékla do kabátu artického bandity.
To není model. V USA takhle a podobně upravených Albíků skutečně létá celá řada, především při leteckých závodech.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/66_L-39_Albatros_VH_IJC_True_Blue_Reno_Air_Races_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/24_L-39_%28N-757SF%29_Violated_Reno_Air_Race_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg
https://origin.ih.constantcontact.com/fs195/1102305383719/img/210.jpg
https://c1.staticflickr.com/9/8440/8007984344_6ea0518322_b.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/RENO_Jets_L-39_SF6T3335.jpg/640px-RENO_Jets_L-39_SF6T3335.jpg
to JBr: To pilotuje R2D2 8-), nie je to model? Aj zvlnenie povrchu je divné.
JBr - bavíme se samozřejmě o standardním provoze, samozřejmě že pokud to někdo upraví tak to jde. Rozhodně to nejde tak, že přijde mechanik k L-39, odmontuje koncovou nádrž a odletí se. To je asi jako když řeknu, že na Octávii nejdou 20" kola a ty sem dáš odkaz že jdou, jen se vyřežou blatníky a podběhy.
Milý Albíku, o L 159 a L 39 i L 270 toho vím docela dost. Pokud mluvíš o hlavě v zadku, prosím podívej se realitě zpříma do očí a nechovej se jako blbec. Koncové nádrže na L 39 byly součástí křídla nejen kvůli uskladnění paliva, ale také jako aerodynamická součást křídla. Po amputaci se charakteristika změní. Stačí být trochu v obraze, nebo se stačí zeptat aerodynamiků, někteří co to spolukonstruovali ještě žijí. Bohužel nemají dobrý pocit, kam se jejich dílo dostává. Ale to je obraz celkového stavu zbytků našeho průmyslu. Je málo produktů, které budou živit spousty lidí několika generací, například L 39 krmí AV už 50 let. Kolik novinek AV za posledních 20 let vyprodukovalo. Albíku, zameť si před vlastním prahem a zkus aby za tebou zbyl zlomek něčeho, co udělali tví předchůdci. Nečekej, až tě vystřídají vzdělaní ekonomičtí imigranti ze Sýrie a banánovějších afrických republik než je ta naše. Při tvé inteligenci určitě můžeš vymyslet také něco nadčasového, neremcám, jen přidávám svůj názor. Nic jiného v tom nehledej.
Aleš: Spousta provozovatelů v USA si nemyslí, že to bez baků na koncích křídel nejde... Viz třeba https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/25_L-39_Albatros_N139BJ_American_Spirit_Reno_Air_Races_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg
Klasická L-39 C/ZA samozřejmě bez koncových nádrží nelítá, není žádný jiný díl, který by křídlo zakončil. Další funkce mají kvůli snížení indukovaného odporu. To bude u NG vyřešeno zřejmě nějakým wingletem.
Nejsem si jist, ale mám pocit, že těmi nádržemi se řešil nějaký problém a netýkal se doletu...
Asi by bez nich i letěl, ale proč by to dělal... S mokrým křídlem jsou nádrže zbytečné. Bez mokrého zůstanou. Já jen nechápu proč Máster furt remcá. Ale asi už mu nic jiného nezbývá.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|