Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka Fit test
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 82466 / today visits: 82466

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
762) 11.09.2015-06:24  -  Ladik_2    L-159 v zahraničí - pokračování

Jen navážu, pokud je pravdou co je tvrzeno, tak L-39 s novým motorem bude vystavena v Mošnově. Předpokládám, že doletí..:-))

761) 11.09.2015-00:38  -  Albík    L-159 v zahraničí - pokračování

K dílu svých předchůdců a zřejmě i tvému chovám hlubokou úctu. Ne už tolik k despektu a polopravdám co tu šíříš. Koncové nádrže budou nahrazeny koncovými oblouky zvyšujícím rozpětí, tak aby jejich a tebou popisovaný aerodynamický vliv byl ekvivalentní. Ona ta velká hmota v nádrži na konci  křídla má zase negativní vliv na únavu. A v kombinaci s mokrým křídlem (=více paliva) je i zbytečná. Toliko k té amputaci. Zakazník si konfiguraci křídla může zvolit. Celkově zajímavější mi přijde zástavba nového motoru a moderní avioniky. Zlepšení výhledu jednodílným překrytem. Upgrade sedaček. FBW by to letadlo posulo úplně někam jinam, ale to už je scifi. Každopádně je tu šance obnovit výrobu nebo alespoň udržet vaše dílo déle v provozu. Proto nechápu tu zapšklost. Že sem taháš i imigranty už chápu jako debilitu. K těm novinkám za posledních  dvacet let si poznamenej  L159 a nešťastnou Ae270, ikdyž se ti to nebude líbit. Pro ostatní co to zajímá tak "NG" s Williamsem poletí zřejmě za pár dnů. A jedna 159 se oblékla do kabátu artického bandity.

760) 10.09.2015-15:50  -  Jaroslav Hátle /Tango/    L-159 v zahraničí - pokračování

To není model. V USA takhle a podobně upravených Albíků skutečně létá celá řada, především při leteckých závodech.


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/66_L-39_Albatros_VH_IJC_True_Blue_Reno_Air_Races_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/24_L-39_%28N-757SF%29_Violated_Reno_Air_Race_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg


https://origin.ih.constantcontact.com/fs195/1102305383719/img/210.jpg


 


https://c1.staticflickr.com/9/8440/8007984344_6ea0518322_b.jpg


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/RENO_Jets_L-39_SF6T3335.jpg/640px-RENO_Jets_L-39_SF6T3335.jpg


 

759) 10.09.2015-13:05  -  marian_r    L-159 v zahraničí - pokračování

to JBr: To pilotuje R2D2 8-), nie je to model? Aj zvlnenie povrchu je divné.

758) 10.09.2015-12:18  -  Aleš    L-159 v zahraničí - pokračování

JBr - bavíme se samozřejmě o standardním provoze, samozřejmě že pokud to někdo upraví tak to jde. Rozhodně to nejde tak, že přijde mechanik k L-39, odmontuje koncovou nádrž a odletí se. To je asi jako když řeknu, že na Octávii nejdou 20" kola a ty sem dáš odkaz že jdou, jen se vyřežou blatníky a podběhy.

757) 10.09.2015-10:45  -  master.x    L-159 v zahraničí - pokračování

Milý Albíku, o L 159 a L 39 i L 270 toho vím docela dost. Pokud mluvíš o hlavě v zadku, prosím podívej se realitě zpříma do očí a nechovej se jako blbec. Koncové nádrže na L 39 byly součástí křídla nejen kvůli uskladnění paliva, ale také jako aerodynamická součást křídla. Po amputaci se charakteristika změní. Stačí být trochu v obraze, nebo se stačí zeptat aerodynamiků, někteří co to spolukonstruovali ještě žijí. Bohužel nemají dobrý pocit, kam se jejich dílo dostává. Ale to je obraz celkového stavu zbytků našeho průmyslu. Je málo produktů, které budou živit spousty lidí několika generací, například L 39 krmí AV už 50 let. Kolik novinek AV za posledních 20 let vyprodukovalo. Albíku, zameť si před vlastním prahem a zkus aby za tebou zbyl zlomek něčeho, co udělali tví předchůdci. Nečekej, až tě vystřídají vzdělaní ekonomičtí imigranti ze Sýrie a banánovějších afrických republik než je ta naše. Při tvé inteligenci určitě můžeš vymyslet také něco nadčasového, neremcám, jen přidávám svůj názor. Nic jiného v tom nehledej.

756) 10.09.2015-10:30  -  JBr    L-159 v zahraničí - pokračování

Aleš: Spousta provozovatelů v USA si nemyslí, že to bez baků na koncích křídel nejde... Viz třeba https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/25_L-39_Albatros_N139BJ_American_Spirit_Reno_Air_Races_2014_photo_D_Ramey_Logan.jpg

755) 10.09.2015-10:10  -  Aleš    L-159 v zahraničí - pokračování

Klasická L-39 C/ZA samozřejmě bez koncových nádrží nelítá, není žádný jiný díl, který by křídlo zakončil. Další funkce mají kvůli snížení indukovaného odporu. To bude u NG vyřešeno zřejmě nějakým wingletem.

754) 10.09.2015-09:57  -  ladik_2    L-159 v zahraničí - pokračování

Nejsem si jist, ale mám pocit, že těmi nádržemi se řešil nějaký problém a netýkal se doletu...

753) 10.09.2015-09:42  -  Albík    L-159 v zahraničí - pokračování

Asi by bez nich i letěl, ale proč by to dělal... S mokrým křídlem jsou nádrže zbytečné. Bez mokrého zůstanou. Já jen nechápu proč Máster furt remcá. Ale asi už mu nic jiného nezbývá.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1711722002.8267 forum