Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 28277 / today visits: 28277 |
ano
Sorry.. X-24...tak to má být.
To Martin. Upřesňující dotaz. Ta X-22 byla mašinka na které se zabil Jirka Chvojka při zkušebním letu?
A tady je modrý L-59 číslo 0102 a v roce 2008 byl ještě v ČR. Takže s 0101 další L-59 k šedesáti E a T v zahraničí?
L-39MS číslo 0022 je prototyp X-22? Kde skončil?
L-39MS bylo šest sériových a L-59 má být 60 sériových.
Prototyp L-59 0101, který zůstal ve Vodochodech, předpokládám není mezi těmi 60 započítaný.
Ještě u nás má být jako učební pomůcka zbytek havarovaného L-39MS 0001.
Dál u nás je v Odolené Vodě úplně první prototyp L-39MS X-21, ten létal ještě bez motoru DV-2.
V muzeu ve Kbelích je čumák makety L-39M.
Prototyp X-24 byl zničen katastrofou v roce 1992, oba piloti zahynuli.
Co se stalo s prototypy X-22 a neletovým X-23?
To sem nevedel že 139 je taky pryč...
Ale aspon jedna 59tka se nám zachovala
http://www.airplane-pictures.net/photo/35030/0102-aero-vodochody-aero-l-59-super-albatros/
Stojí hned za bránou v Aeru.....
Jinak v USA je i jediný kus L-139 s motorem Garett.Přijde mi škoda,že takových unikátů se zbavují,v podstatě ani L-59 u nás žádná není,přitom souhlasím Martinem Decarli,že je to rozhodně nejhezčí Albatros.
V Tunise lietajú L-59 doteraz, GO im robia chalani na skušobni v PB (ako dcéra Aera ak sa nemýlim).
Vzhľadom na to, že ND sa už nejakých 10 rokov nevyrábajú, tak skupujú motory od Egypťanov...
Ve Státech létaly všechny původně naše mašiny u společnosti u společnosti Air USA Inc. Jejich imatrikulace byly N104XX, N105XX a N106XX.
N104XX byla zničena díky pilotově chybě při přistávacím manévru na letišti Ketchikan International Airport na Aljašce. Zbývající dva stroje nabízí Raptor Aviation Inc. k prodeji ( teda po nějaký čas nabízí, nevím jak v současnosti)
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|