Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 135004 / today visits: 135004 |
Ahááá, Jirka sem dal i čisla...Tak 2 měli slováci?
¨No min 2 litaj v USA u podobné společnosti jako Draken
Kdesi sem videl že je nechali v české origo camu, jen na SOP přibyla vlajka USA
Super Albatrosy létaly pouze u 1.školního leteckého pluku v Přerově v počtu 6 kusů.
2 kusy po rozdělení dostalo slovenské letectvo
U nás zůstaly tyto:
L-39MS t.č. 0001
L-39MS t.č. 0004
L-39MS t.č. 0005
L-39MS t.č. 0006
Po nehodě t.č. 0001 byly zbylé letouny přemístněny do Kbel a r.2001 nabídnuty civilním zájemcům ke koupi. t.č. 0004 byl zničen v USA při nehodě.
Důvoden jejich zrušení byla především neokonomičnost údržby tak malého počtu strojů
To Martin Decarli:Armada jich moc nemela.Potom jeste v ramci deleni statu neco skoncilo na Slovensku.Kde ty masiny u nas vubec litaly? V Prerove u skoly?
To Martin Decarli:Armada jich moc nemela.Potom jeste v ramci deleni statu neco skoncilo na Slovensku.Kde ty masiny u nas vubec litaly? V Prerove u skoly?
to Martin: Já to vyřazování pár let po zahájení provozu také nikdy nechápal, tak sem se ptal řady lidi od litání, ale kloudnou odpoved sem nedostal....takže nechápu furt...
Jediný co dávalo smysl že v té době kdy se ještě eroplány použivaly po desítkách nechtěla armáda typ v tušim 4 kusech....
Ale že by to byl hl. duvod si nemyslim-taky bych rád nekoho od fochu kdo by to osvetlil...
(jinak čistě subjektivně a "povrchně"-tenhle Albik je fakt nádhernej !!!)
Ano nedodal zatím ani jeden, neboť se pracuje na certifikaci a to díky penězům co do tohoto projektu nový majitel leje..
To Jirka Broz:Ta koroze mi prisla divna.Letadlo v pousti a koroze..59 se moc nepovedla, ale hezky eroplan to byl.Ja jsem si to letadlo prohledl jen jednou.V Budejovicich bilocervenomodrou nulanulajednicku.Skoda, ze nenapise nekdo , kdo na tom u nas lital nebo to obsluhoval.Urcite by to bylo zajimave pocteni.Dochovala se u nas nebo na Slovensku nejaka? Neco se pry prodalo do USA.Nevim, jak to drzi pri zivote tam.
Martin- problém s korozí není divný. Na zesílení konstrukce byl použit nesprávný materiál. Podle toho co jsem četl, došlo k elektrickému článku a bylo vymalováno Zde je jednoznačně vada na výrobním závodě. Od kluků, kteří sloužili na MS u nás, tak to byl letoun plný problémů. Motorem počínaje, palubními systémy pokračujíc a slabou konstrukcí rámu překrytu kabiny konče. Prostě se nepovedl.
Motor DV-2 neznam, ale palivove regulatory pro vsechny motory delal Velesin.Je fakt, za na slozitem letadle se kazi porad neco, ale servisak neni kouzelnik.Na palivovce muze nastavit nejake prvky, ale pokud je problem se zakladnim nastavenim z fabriky, tak s tim moc nenadela a muze ji maximalne vymenit za novou.Nevim, kde byly 59 v Egypte bazovany, ale pokud sedely v pousti, tak je problem s korozi velice divny.
To master:L-39MS/59 nikde poradne nelitaly.Mozna v Tunisu.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|