Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 182353 / today visits: 182353 |
Ale já vůbec nebrečím pane Albíku, jen mi je líto té poctivé práce sedřených lidí v AV ve srovnání s výsledky. Ta černá čísla jsou z kooperací, škoda, že nepíšete, jak se prodělečný program Sikorsky financoval z programu L 159, díky čemu čísla naskakovala zase jinde. Hra s čísly je v ČR tradiční a má vždy několik velmi rozdílných výsledků, zrovna jako právních výkladů jednoho paragrafu. Takže koho chleba jíš tak tomu lez ......Přeji vám hlavně, aby jste se tam dlouho udržel. když se vám tam líbí a ten vývoj kooperací ať vás živí stejně dlouho jako program L 39. Dejte nám vědět až bude AV v černých číslech ve výrobě svého nově vyvinutého projektu, budu se těšit, snad vás tím neurážím.
To Albík . NG je myslím rozumná a schůdná varianta, jak Albíka protlačit do další generace, bez hávovsko-kalouskovského dotačního švindlu, kdy se AV vrací k tomu, co jí vždy šlo a v čem byla dobrá- výrobě jednoduchých, spolehlivých cvičných letounů.
Mastere, brečíte sice dobře, ale na špatném hrobě. AV je již další rok v černých číslech a to je myslím velmi dobrá zpráva. Když se kouknu po Evropě, zanikl Fokker, zanikla Sabca, zanikla celá řada jiných výrobců zvučných jmen. AV zde je a stále vyrábí a NG je myslí dobrou volbou do budoucna, na rozdíl at nesmyslu, jako je Alca.
V projektu NG také vidím dost solidní a rozumný přistup k díře na trhu.
Jsem moc rad že NG vzniká a držím mu palce!
To je potěšitelné info, že se dokončuje už první kus křídla.Takže se bude brzo nafukovat?
Masterx - možná kdybyste si vyndal tu hlavu ze zadku, nepsal byste takový kraviny. Projekt L39NG (ať už dopadne jakkoli) spočívá stěžejně v zástavbě jiného motoru (lehčího a úspornějšího) a avioniky, která umožní výcvik pro dnešní podmínky. Odstranění okrajových nádrží (a tomu ekvivalentní úprava konce křídla) jen jen okrajová záležitost. A pokud nechápete výhodu integrálních nádrží, tak se spíš zdržte komentářů (mimochodem, ten vývoj, co podle vás nexistuje, jedno křídlo s intgrálkama právě dokončuje). Ano Aero je jiné, než jak ho znáte z vašeho působení, stejně jako je jiná doba. Taky mě mrzí, že na H1 nestojí dvě řady letadel v různém stádiu rozpracovanosti. Ale holt je nikdo nechce. Váše zjednodušující (a částečně lživé) výroky uražejí práci lidí v Aeru. Ve vývoji nyní pracuje přes 50 lidí jen na kooperacích a odvádějí dobrou práci. Předpokládám, že nemáte ani tucha o náročnosti průkazu podle CS25 ve srovnání s vojenskými předpisy. Melte si dál ty svoje litanie na dnešní dobu, já jsem rád, že mám práci jakou mám (v podle vás neexistujícíím vývoji) a žiju v době, jaké žiju a nemusím brečet na všechny strany, jak je všechno na hovno.
Části na Embraera vyvíjí Embraer s participací AV, zde se "vyrábí" a montují určité sestavy. Zrovna tak se tu nekonstruují součásti F 18, vrtulníku Sikorsky ani jiné další kooperace. Vlastní vývoj továrny, která po ruských licencích (MiG 15 až MiG 21F) začala konečně vyrábět "své" projekty s podporou a na požadavky ruské strany, už není. Tak nerozumím na co se ptáte? Běžte se tam podívat alespoň na exkurzi ať víte o čem je řeč. Poslední výkřik do tmy bylo Mikulovo mrtvé dítě Aero L 270, projekt byl započat za minulé totality. Máte snad jiné překvapivé informace a rodí se nové letadélko? Moc bych si to přál. Nějaké projekty jsou ještě v šuplíku.
Hmm v AV byl zlikvidován vývoj, tak by mne zajímalo kdo teda vyvíjí ty části pro Embraer? AV vyrábí a funguje. J v provozním zisku, nemusí být dotováná šílenými projekty jako L-159, což byl defakto zločin toto schválit, když nebyli odběratelé. L-39NG je ovšem projekt, který alespoň podle veřejných informací je veden inteligentně, z volných kapacit a peněz a hlavně má nějaký smysl a šanci na úspěch. ceský průmysl? jako který? Vyrábíme mnohem více než kdy v minulosti. Ano, už to nejsou tradiční RaU značky, apod., ale protě 40 let zaostávání nemohlo všchno přežít.
Společného to má podobně i s aktuálním nedostatkem českých lékařů hodně. Například, že v AV byl zlikvidován vlastní vývoj. To vidíte i na další inovaci L 39NG. Amputace nádrží a zdeformavaná směrovka skutečně není žádná inovace a k lepšímu to asi nebude. Argument nádrže v křídle nemůže obstát, protože tato myšlenka je stará jako projekt sám. Z AV je montovna bez své perspektivy. To je výsledek toho hospodaření našich "předních" teoretiků Klause, Ježka, Třísky, Kočárníka, Dlouhého, Dyby a mnoha dalších soudruhů vizionářů. Jediní, kteří si pomohli byli oni. Kam se poděl Český průmysl s tradicí Rakouska Uherska? Budoucí továrníci začínají zase v garážích jako Laurin s Klementem. Nebo se stane zázrak a dočkáme se nového českého letadla pro naši armádu, pokud nebude rozpuštěna?
Radku dyk řikám
je to marný
je to marný
je to marný
s1
A co ty řeči mají společhého s L-159 ? Nechcete se jít vybrečet jinam?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|