Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 2459 / today visits: 2459 |
MOhu dotaz ohledne motoru? ve srovnání s L-159 je tento nově uvažovaný se stejným tahem a nebo menším? Díky.
Vidím, že Aero se rozjelo, nové křídlo, jiný motor..kabina... stejnou cestou se vydalo AI s L410 NG, mimo tu kabinu.
Ač už pesimista, tady hraje do karet to že Iráčani chvátaj a konkurence by musela "teprve" vyrobit...
Jinak krom mokrého křídla pro 159 vzniká levný školní letoun na bázi L39
-motor evropský, se značně vyšším tahem
-avionika evropská, česká
-kabina jako z L159T1 ale vcelku a odklopná do strany
-mokré křidlo
Tim-lehčí eroplán,se značně vyššími parametry, za málo penez....kéž by verze NG klapla!
Neměli co porozbíjete, Korejci nestíhají termíny, takže L-159 by měly být dočasné řešení.
Zajímavé info a navíc se tváří seriózně. Ale pokud vím, soudruzi z Iráku vloni koupili místo 159 T-50. že by je už porozbíjeli? Mgr. Procházka
Kachny,kachny,kachny,kachny,kachny,kachny,kachny........s3
Kachny,kachny,kachny,kachny,kachny,kachny,kachny........s3
Tak prý zase Irák.
Tady je jedna unimátnost-tady se i seriozní téma zvrtne ve zvratky blbů........
říká se tomu marketing - když vyvíjím něco tak složitého a drahého jako bojové letadlo, tak si nejprve zjistím jací jsou potenciální zákazníci a jaké jsou možnosti prodeje. A ne spoléhat na to že to erár zaplatí, at to dopadne jak to dopadne. Buhužel L-159 mi přijde jako promrhané peníze a úsilí, které by se mělo soustředit jinam.
Mě se líbí ta "zaměstnanost" v AV.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|