Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 138827 / today visits: 138827 |
no jo, L-39N o kterem tak obsirne psal pan Sorel v Abicku
Jinak Boeing mel Aero mezi lety 1998-2004.
Kontrakt na dodavky Goshawku byl podepsan roku 1981!! Nechapu jak na ten L-39N v tom abicku prisli..?!?!
Spoluprace Boeing-BAe na typu byla ciste jednorazova- US Navy chtelo americkeho vyrobce, proto Goshawk musel vyrabel Boeing a proto na to BAe muselo pristoupity.
Soucasti kontraktu mezi BAe a Boeingem bylo samozrejme ze jde o dodavku jen pro US NAVY, zadny vyvoz mimo US.
Legenda ze Boeing zabil Aero kvuli Hawku je fakt ptakovina
O tom "navalizovaném Albatrosu" vyšel tehdy dost sugestivní článek v ABC, jako kluci v osmé třídě jsme to měli za hotovou věc, kde ty časy jsou...
Tak já bych úplně netvrdil, že Aero nebylo pro Boeing a BAE konkrentem. V devadesátých letech se v USA testoval L-39 v soutěži na nový cvičný letoun pro USAF jako L-139. Tendr nakonec vyhrál Pilatus => T-6 Texan II. A následně byla L-39N (navy) nabízena námořnictvu, kde jak jistě všichni víme dnes slouží již zde zmiňovaný Goshawk.
Tím chytrým Evektorem jsem myslel lidi z Evektoru, kteří se podíleli na kooperacích pro L 270. Nepamatuji se na položku kde by něco bylo OK. Nemusíš se rozčilovat, projekt Sikorsky taky drhnul.
Hehe, mastere.x... Tím chytrým Evektorem asi musíš myslet mě, protože já jsem to jediné co má Evektor s posledníma dvěma vývojovýma projektama Aera (SONACA a náběžka na Embraer KC-390) společného. Vypomáhám jim jako řadový statik s tím Embraerem, ale dalších deset lidí co je tady v Brazílii, je z Vodochod. Pravda o úrovni vývoje v Aeru je někde uprostřed. I když to někteří lidé z Aera neradi slyší, na vývoj komplet vlastního letadla nemají v tuto chvíli ani náhodou. Jelikož jsem se podílel mimo jiné na vývoji Ravena, 270ky a EV-55ky, tak to myslím můžu posoudit. A je tomu tak vlastně už několik desítek let, AERO se už dávno před listopadem 89 zaměřovalo spíš na výrobu. Na druhou stranu je teď v AERU celkem hodně mladých a šikovných lidí, a pokud vedení dokáže ten tým udržet pohromadě, získat ještě jednu nebo dvě zakázky podobného rozsahu, nabrat ještě trochu zkušeností, pak věřím, že kooperace tohoto typu můžou zvládat naprosto v pohodě.
Ve "vývoji" v divizi kooperací je toho času cca 45 lidí, nepočítaje technology atd. Netvrdím, že jsou to samí zkušení matadoři, ale poměrně rychle se učí, i chybami. Neviděl bych všechno tak černě. Ale holt pro někoho ty jediný správný časy už jsou pryč.
Albíku, přeji hodně zdaru. Kdo ty projekty bude dělat? Pravděpodobně zase nezištně "pomůže" chytrý Evektor.
Master.x : Aero ma v současné době dva rozsahem ne úplně zanedbatelné vývojové projekty...
Potencionální nebo malá konkurence se také počítá.V případě Aera jde o to ,že fungovalo jako dobře financovaná zkušebna.
Mně sew líbí, jak někteří si myslí, že Aero byla tak velká konkurence Boeingu, že ho musel zničit :-) To přece nikdo nemyslí vážně. Jinak celkově neúspěšná činnost amerických manažerů na východě je signifikantní, prostě to u nás neumí. Také mám zprostředkované zkušenosti z mezinárodních firem, a Evropané jako šéfové obecně docela OK, Američané se většinou snaží, ale nakonec to podělají, protože si myslí, že jsou nejlepší na světě.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|