Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 132832 / today visits: 132832 |
Ten projekt měl několik podob a označoval se L-159
Jak se jmenoval ten projekt který měl motory vzadu jako A-10 ? Kdysi jsem to viděl na obrázku a bylo to docela pěkné éro !
Já to jen opsal z toho článku v LK,takže nevím zda je to moc či málo...spíš by mě zajímalo,jak ten L-X měl vypadat.
Krásný, ale upřesním. Aero to nikdy reálně nevyvíjelo. Nevím jestli někdo někde na papíru něco nenačrtnul, ale nepracovalo se na tom. V roce 88 byl nejžhavější projekt L-39MS.
diky moc! ten nadzvyukovy l-49 je moc pekny!
Neni nekde ten clanek na netu?
Nejake podrobnosti o tom projektu L-49? Proc byly predstavy sovetu 'maximalisticke'?
Neřekl bych,že Hawk je stará srágora,jeho aerodynamícká koncepce je díky šípovému křídlu lepší než u L-159 a dosahuje i lepších výkonů.A jeho současná verze Hawk lift je plně srovnatelná s L-159B.O vývoji L-159 je pěkně psáno v LK 26-1997,kde je rozsáhlý článek.
Jen stručně některé body:Aero před listopadem 1989 vyvíjelo letoun L-49,který byl navrhován podle specifikací ruské strany.Vzhledem k maximalistickým představám Sovětů bylo zřejmé,že takový letoun je v budoucnu neprodejný a po roce 1989 byl vývoj zastaven.Podle specifikací na L-49 později vznikl Mig-AT a Jak-130.Později v době kdy Aero vyvíjelo L-59E pro Egypt přišli zástupci českého letectva s představou upravit L-59E jako dočasný mezityp pro bojové použití a získat tím čas na vývoj lehce nadzvukového stroje L-X.Firma Aero poukázala,že vývoj stroje L-X byl stál 1-2 miliardy USD a nabídlo raději využít maximálně koncepci stroje L-59,který by dokázal plnit většinu úkolů plánovaného stroje L-X....
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|