Plastic Planet malý Válka Fit test Special Hobby malý
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 33969 / today visits: 33969

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
52) 26.07.10 14:08:26  -  miking    L-159 v zahraničí - pokračování
P.S. exportni uspechy K-8:
Bolivie, Zimbabwe, Namibie,Sudan, Lybie.... Martine, vazne si myslis ze je to ze vsechny tyhle zeme maji ropu nebo jine prirodni zdroje kde silne investuji Cinske firmy (ropa, plyn etc.)  a ze v nich silne investuje Cina nema s exportem K-8 nic spolecneho?? Ze K-8 byly vybrany kvuli nejakym technickym parametrum?

Proste zbrojni business je znacne komplexni vec kde je casto prodavana zbran samotna to nejmene dulezite?

Cvicna proudova letadla vyrabelo treba Spanelsko, Argentina a zadnou diru do sveta s nimi neudelali.
Dokonce ani Italie. Proc asi? Nebude to tim ze nemohli nabidnout milirdove dolarove kontrakty tady a tam, desitky milionu uplatku, za jejich cvina letadla se nemohla vezt na zadech mnohem podstatnejsich zbrojnich kseftu typu Tornado do Saudske Arabie (jako hawk) nebo desitky a stovky MiGu-21-23 (jako L-29/39)?

Nema cenu si nalhavat ze L-39 byly exportovany v takovych poctech proto ze to byla dobra letadla.
A ten kdo cekal exporty L-159 (i treba jen v desitkach kusu) je proste snilek.
A uplne nejhloupejsi je to svadet na nekoho jineho nez na nasi politickou reprezentaci ktera se pred 15 lety rozhodla tuhle cernou diru na penize financovat z nasich dani!!

51) 26.07.10 13:52:22  -  Martin Decarli    L-159 v zahraničí - pokračování
Honzo, nebudu se přít o jednotlivých tendrech-vycházím z tisku a tlače...

Ale jedno si mě te da n....l.

Rict o L29 a L 39 že nejsou nijak extrovní era?????

Takl mi prosím pěkně vysvětli proč si Amíci, Australani a plno dalších kupujou L29/39...popovidej si s nima o jejich názorech na kvalitu a letový vlastnosti. Přečti si Warbidy International jak o našich erech mluví....

Proč si nekupujou jistě levnější Galeby, Cessny T37, a milion dalších er z tohoto segmentu? 

Když už máš v sobě tu zažranou myšlenku že naše era sou "jenom" rozšířený kvuli CCCP tak se podívej na jejich dnešní hodnocení ze stran lidí co můžou lítat a kupovat tyhle era pro vlastní potěchu  
50) 26.07.10 13:39:30  -  miking    L-159 v zahraničí - pokračování

Alzir – zase, nenasel jsem odkaz ze by probehl nejaky zajem z te strany (opet mimo ceskych diskusnich for). Jinak, Rusove dodavaji Su-30,MiG-29, jaky by davalo smysl pro Alzir koupit L-159 kdyz rusove v ramci balicku se stihackami dodaji 100% kompatibilni Jak-130?



Jinak.... to co pisu neni proto ze chci presvedcit ze strycek Sam je hodny pan a ma nas vsechny rad.
Jde o to aby se nektera fundamentalni fakta o L-159 nezastirala nejakym sebeklamem


Zadni US za neuspech L-159 nemuze. Za ten muze pedevsim:
1) to letadlo bylo proste vyvinute na politickou zakazku s predstavou ze ze cvicneho stroje udelame zavesenim par navesniku a radarem bitevnik
2) jako cvicne letadlo proste nema Aero zadnou silu protlacit kontrakty, nabidnout neco atraktivniho (viz co to dalo let, slibu offsettu a asi i uplatku protlacit v CR blby pronajemn Gripenu- muze podobnymi vecmi operovat Aero??)
3) Uspech L-29/39 nebyl vysledkem toho jak skvela jsou to ledadla, ale toho ze se vezli na zadech prodeje MiGu etc. sovetskym svazem (a jeste nam je casto nezaplatili, nebo zaplatili pomerancema)...to se proste neda zopakovat 


Nejake komponenty ktere se daji v pripade vazneho zajmu vymenit (viz UK, Franc, Izreaelska, Indicka avionika v Su-30 slouzicich v Indii) rozhodne neni a nebyl faktor katastrofy zvane L-159 ktera stala danoveho poplatnika 70 miliard Kc!

49) 26.07.10 13:30:27  -  miking    L-159 v zahraničí - pokračování
Martin Decarli--- tak si ty zeme co jsi vyjmenoval vezmeme poporade:

Jizni Afrika-  Projel jsem si  Google a nikde jsem nenasel zminku ze L-159 by se oficialne ucastnil souteze proti BAe Hawk (mimo ceskych diskusnich for!). Tim padem logicky nic o problemech s US komponenty. Mimochodem, obrovske uplaceni pri kontraktu Gripen/Hawk (jak by asi Aero dalo fondy-kontakty aby souperilo s BAe?)
 Alzir – zase, nenasel jsem odkaz ze by probehl nejaky zajem z te strany (opet mimo ceskych diskusnich for). Jinak, Rusove dodavaji Su-30,MiG-29, jaky by davalo smysl pro Alzir koupit L-159 kdyz rusove v ramci balicku se stihackami dodaji 100% kompatibilni Jak-130? 

Maroko- chteli primarne koupit Alpha Jet (ktere maji jiz ve sluzbe), oletane od Nemecka. Nemecko odmitlo prodej. Objednali to nejlevnejsi neletane co bylo na trhu: K-8.  L-159T jsem nikde nenasel jako vazneho kandidata (mimo ceskych diskusnich for, samozrejme) 

Bolivie – jo, tady mas pravdu. Stopli US s tim ze nedaji povoleni k export svych component. Nakonec koupili sest stroju K-8.   Nikde ovsem neni psano ze by Bolivie nakonec tech SEST L-159 koupila, neb K-8 je levnejsi.  Je ale pravda, ze tady US stopli deal predem. Kolumbie  - zcela jiste by US exportni povoleni nebyl problem. Kolumbie je na ostri noze s Chavezovskou Venezuelou, US ji dodavaji spoustu zbrani a maji dokonce sve jednotky na jejim uzemi. Dale samozrejme Super Tucano je neco jineho nez tryskovy cvicny letoun/bitevnik.
48) 26.07.10 12:05:03  -  Ekonom    L-159 v zahraničí - pokračování
jirka dominec: Svatá pravda velebnosti.
47) 26.07.10 11:19:52  -  jirka dominec    L-159 v zahraničí - pokračování
zase jsme jim poslali Koženýho. 1:1.
46) 26.07.10 10:38:06  -  Ekonom    L-159 v zahraničí - pokračování
Hlavně, že máme lemplovitost, lenost a zlodějinu některých jedinců, kteří o tom rozhodují, na koho svádět. Jestli to těmto jedincům náhodou nevyhovuje. Nechají se umáznout, něco málo si pošlou domů, a mezi lid rozhlásí, že za to přece mohou "ti druzí". Je zajímavé, že se to "těm druhým" tak zdárně daří především u nás.
45) 26.07.10 10:22:56  -  Martin Decarli    L-159 v zahraničí - pokračování
Takový malý PS: Docela by bylo zajímavý mít sociologický pruzkum z roku 1990 a 2010 na tema-"sympatizujete" se Spojenými státy?

Asi bychom se divili jak sme procitli.......

44) 26.07.10 10:19:53  -  Martin Decarli    L-159 v zahraničí - pokračování
Opravdu doporučuji vylovit ten článek z ATM. Když člověk čte a napočítá že zájem (vždy tedy s novinářským "ocasem") mělo 40(!!!!) států, a ted je tam popisováno jedno za druhým, nedřív se mi chce brečet a pak narvat tu naši garnituru která se vlastně díky poklonkování amíkům chovala vlastizrádně, někam do lágrů!

43) 26.07.10 09:54:14  -  martin    L-159 v zahraničí - pokračování
Každý kdo mě co dočinění s Američany a to včetně mě vám řekne že jsme pro ně méněcenní partneři, chtějí být vždy šéfové všeho a ten výdělek mají mít hlavně oni i za cenu že vás přitlačí s tím vašim až na stěnu až vám budou praštět kosti.
Aero byl vejvar jenom pro ně, například výroba trupů pro Sikorského byla pro Aero prodělečná.
To že to Američani vytěžovali a i likvidovali to bych pochopil – potencionální konkurence a navíc na starém kontinentu , ale to že jim to naši šmejdi umožnili tak to je svinstvo největšího řádu a to hlavně že jim to tak prošlo po tak neuvěřitelně dlouhém času co se to všechno dělo.
Systematické likvidováni jedné poptávky za druhou na L-159 je zcela neodiskutovatelná věc , zlikvidování pak tendru pro indické letectvo je věc pro hodně zevrubné prošetření které ale nikdy nepřijde.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1713613674.9217 forum