Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 119058 / today visits: 119058 |
chtělo by to taky názor jak do správně dělaj ve vyspělym kapitalismu že jim to tak dlouho funguje
Jo,to je pravda staví a k tomu prý squashové centrum.....
a není to také tím že (údajně !!) jeden ze dvou majitelů MPM staví hotel a tudíž investuje , namísto modelů , do cihel , vápna , cementu at. ?
Hmm, tak už víme proč to všechno nejde a proč MPM musí to co dělá. Teď jen zjistit, proč to jiným funguje. Mě jako zákazníka opravdu nezajímá, proč novinka není na okrese dřív než za měsíc, proč to co je v Praze v regále mi ani za půl roku nedodají na okres. TO VŠECHNO JE JEJICH PROBLÉM. Jejich ztráty peněz a zákazníků. Když vidím, že jinde to jde, tak bych navrhoval, aby se tam šli hoši z MPM školit. Kdo nechce, hledá proč to nejde, kdo chce, hledá jak to udělat. Centrála MPM se zařadila sama mezi ty první. Když jejich chování ani jejich prodavači nechápou, těžko něco dodat.
holt je taková doba, že
a) pokud něco chci a v prodejně to většinou na 99% nemají, tak stejně musím
čekat než to dovezou, to už si nemusím šoupat nohy a objednám si to přímo přes e-shop (i z ciziny)
v mém případě to je krom barviček a lepidel vždy.
b) když objednám z ciziny, zboží dorazí za menší peníz (projde méně rukama s marží)
c) když chci něco levně, tak vítězí aukro :) nebo bazar
Bože, nedá se nakupovat tam, kde vám zboží nedodají ani na objednávku, jak jinak to mám říci? Mám si snad začít kupovat to co mají a já nechci? Je to o nich - nedodají, neprodají, jdou do kopru. Mě buď zůstanou peníze a nebo je dám pružnějšímu obchodníkovi. Jen blbec dnes nedbá o spokojenost zákazníka. Nota bene u takhle luxusního zboží. Nehleděk nesmyslnému zdražování položek, které rok leží na prodejně za 200 a muselo se o dost zdražit když zdražilo "jen" nové zboží od dodavatele. Asi aby tam leželo dál. Teď ho vyprodávají za 150 a pořád tam nějaké je.
Pro M. Tebich: Nemám problém pochopit příčinu a důsledek, naopak, je třeba vnímat realitu v souvislostech - obchod/ník podniká proto, aby generoval zisk, co nejvyšší při minimálních nákladech a prodává to, co prodávat chce, zpravidla to, co lidi potřebují a kupují masově a pokud možno často a pravidelně a je limitován tím, co mu výrobce a nebo překupník (v pozitivním slova smyslu) je schopen a ochoten dodat. Pokud je systém dodavatelsko odběratelských vztahů (brrr, to je trmín, co?) nastaven tak, že výrobce nebo překupník dodává obchodníkovi ne požadované množství, ale třeba "kontejner", "krabici" nebo "bednu" s obsahem stovek kusů jedné položky zboží a obchodník by měl vzít toto celé jen kvůli požadavku na 3 (5, 15 nebo třeba 2 + 7 + 3) kusů daného zboží, pak je logické, že se čeká, až se "naštosujou objednávky" a dodací lhůta se prodlužuje, modelář čeká, je nespokojený a hledá jiné cesty - malý obchodník (nezaměňovat s pojmem soukromý, to už jsou všichni) si dovolí i to, že sám objedná ze zásilkového obchodu nejen proto, aby měl zisk, ale třeba i proto, aby si udržel jednotlivého zákazníka. To je třeba ten příklad Gunze barev (před jejich rozšířením) i když si pamatuju, jak při jejich uvedení na trh byly stojany v obchodě nabité docela slušně, drahých rezinů - špeků, o něž je v celé republice zájem třeba jen v desítkách kusů za rok a podobně...
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|