Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 9853 / today visits: 9853 |
Jožo, přelož to do srozumitelného jazyka...
To chocholous,oni si len tu vylepsenu PT-6 ako model 88 teraz predstavuju.To ze to nejaky inginiery v akomsi Tazskoslovaky urobili ich nezaujima.Ani ta turbina navyse.Ved je to eeemericky motor!!!
No jistě, Jeníčku, z čeho jiného...
Ještě můžou Rusové vyrábět nepřetlakovou L-610. A nebo se jim začnou lámat křídla jako An-10?
jfb. Nejenom oni ti ůmanažeři byli třetí liga, ale taky kupovali podniky před krachem. Proč to tak bylo, nevím (byli jsme pro ně moc daleko?).
PS: Nikdy jsem ůmanažera nepotkal, mám to z novin.
chocholouš: to máš asi z novin, co?
Tak obecně AMíci u nás většinou pohořeli, ono, pokud se někdo setkal s nějakými ůmanažeryů z USA u nás a s nějakými německými, či jinými evropskými, tak většinou to z USA byla jasná třetí, či horší liga. Ale prostě to tak vyšlo, neviděl bych za tím záměr.
Pro ZdeněkJ: Myslím, že ty amíky zhazuješ víc než je nutno. Pravda je, že většinou nepomohli, ale otázka zní trochu jinak, dalo se těm fabrikám za daných okolností vůbec pomoct? A jak? Navíc, patrně schválně, zapomínáš na jednu světlou výjimku, kterou je GE CZ, která dokázala dobrý letitý motor M-601 pozvednout na špičkovou úroveň.
Hmmm... Tak k tomu není co dodat.
L-610 byla jednoznačně nepovedená z hlediska únavové životnosti. Aerodynamik si prosadil, že nosník křídla bude procházet, respektive narušovat, válcový tvar přetlakové části trupu. Tím se generovali koncentrátory napětí, při únavových zkouškách se jedna záplata nahrazovala druhou, s tím že to je de fakto neřešitelné a dříve či později to zase jinde praskne. Tak nějak jsem to slyšel od lidí kteří byli u toho... Zbytek je již jen ranou z milosti, nebyl by to úspěšný eroplán.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|