Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 90926 / today visits: 90926 |
Pro Knippla: Účelem je zabránit vznícení a výbuchu par paliva. Výfukové plyny byly před vháněním do nádrží, samozřejmě, ochlazeny.
pavel rampír:
Díky za info.Jenom se ještě zeptám jaký účel má tato inertizace ? Píše se tu cosi o "utržení" paliva....
Ještě když jsme lítali RC modely se spalovacíma motorama (teď už jsme výhradně jen na elektrice), tak jsme tlakovali nádrže výstupem z tlumiče výfuku... Tak jsme měli větší jistotu, že palivo při obratech "neutrhnem".
Nepouzivali v RAF dusik (azot)?
Tož já vím toto- výfukové plyny se ochlazolavy a vháněly do nádrže nad palivo. Nikdy se nepodařilo
vyřešit nechtěné natlakování a možnou destrukci nádrže. proto se zařízení zapínalo pouze v ohrožení
( útok, souboj,atd). jak čtu fakt to asi dělali jenom Rusi, u jiných letectev se to asi nepoužívalo.
gumové samosvorné nádrže asi stačí...
Mohl by se tady nějaký odborní malinko rozepsat jak to probíhá ? Pro poučeného laika pls .Já jenom když jsem si zkoušel posvítit zapálenou sirkou nad nádrží u Mi-17 tak mě vyhnali a tady se ženou do nádrže přímo výfukové plynys3s3 Tak nevím
MiG-3
Jak-1, 3, 7, 9
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|