Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 17888 / today visits: 17888 |
Jeep: Odznakového Turbíka A-modelu už mám v kitníku, docela jsi mě natěšil
To Jiroch: Nejlépe to je popsáno v Novinkách MPM tak 4-5 čísel zpět.
http://modelweb.modelforum.cz/2013/10/04/172-l-410-uvp-admiral/
Tady se podívej na fota výlisku trupu. Neni třeba ani přikládat na výkresy, problém neni jen v přídi. Hlavní problém je v celé přídi od náběžky počinaje. Aby vapadala Gavia jako Amodel nebo lépe jako vzor, je třeba "posadit" kabinu pilotů níže, tim udelat nový strop, a uplně selou přid, tu kabinu pilotů je nutnů "sesadit" o 3mm níže tim začít a pak vše dotáhnout dle správně umístěne kabiny. Turbík pak vypadá jako Turbík, ale s opravdu nemalou dřinou.
Oproti tomu jiné kolečko a vzepětí je u Amodelu naprosto zanedbatelné.
Kdysi sem postavil L 410 Gavii z krabky ale radši sem ho šoupl do kouta a tmy skřínky
Další 2 nebo 3 už jsem stavěl mnohem složitěji ale aspon to je Turbík!
A model mne tak nedchl konečně přesnou 410 že si jich ze základu "M" chci postavit vice kousků.
Opomíjený model má u mne velký palec nahoru.
no mám dojem že Amodel má to křídlo v kuse , takže "svěšení" nebude až tak stavitelův problém .... to u Gavie se této nectnosti docílí docela snadno :-(((
spíš mě tam naštvaly podvozkový kola - hlavně to obří příďový :-(
to jeep: můžu se zeptat na konkrétní úpravy trupu u 72? Předem Dík.
to MB: vzepětí křídel napravíš lehko...spackaný trup dvaasedmi dost pracně,....jde to, ale věz že vím o čem řeč... postavil-předelal jsem takto 3....
Nechci jakkoli jitřit emoce , ale když byla řeč o správném tvaru trupu(nikoli jen přide) tak jsem psal že i Plasticart je na tomto poli lepši než Gavia.
Ale ted se ještě podivejte na postaveného L 410 1/144 od Amodelu
http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_42772.html
Naprosto smekám, a musím řict tohle, tohle je fakt Turbolet!
Pracuje se na certrifikaci PW PT-6 pro L-410, takže zákazník si bude moci vybrat, zda H80 či tento. To platí i pro vrtule, neboť PT-6 je uzpůsobena pro montáž obou vrtulí...(starší co měly M601 a tyto novější co mají H80).
Přehled verzí letounu L-410.
XL-410 prototyp L-410 dopravní
L-410A dopravní L-410A salonní
L-410AS dopravní L-410AF fotogrammetrická
L-410AB dopravní L-410M dopravní
L-410MA dopravní L-410MU dopravní
L-410UVP dopravní L-410UVP výsadková
L-41 UVP salonní L-410UVP fotoverze
L-410UVP dopravní L-410UVP rychlá zdrav.pomoc
L-410FG L-410T výsadková
L-410UVP-E dopravné L-410UVP-E1 foto
L-410UVP-E2 pozorovací L-410UVP-E3 výsadková
L-410UVP-E4 služební L-410UVP-E5 dopravní
L-410UVP-E6 kalibrátor L-410UVP-E7 dopravní
L-410UVP-E8 dopravní L-410UVP-E9 dopravní
L-410UVP-E10 dopravní L-410UVP-E12 dopravní
L-410UVP-E13 dopravní L-410UVP-E14 salonní
L-410UVP-E15 kalibrační L-410UVP-E16 zdravotní
L-410UVP-E17 zdravotní L-410UVP-E18 fotogrammetrická
L-410UVP-E19A dopravní L-410UVP-E20 salonní,dopravní
L-410UVP-E20 dopravní
uvedené verze a modifikace do roku 1998.
To Tebich.Jen na dokreslení
Ač se to zdá neskutečné opravdu je levá polovina mírně odlišná od pravé i na skutečném éru. Došlo se na to až konstruktéři z výkresové dokumentace dávali do kupy model v Catii. NG má již jinou příď a tam to bude (je) opraveno (pro info .. čumák je delší o cca 70 cm).
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|