Válka do 31.12.18 AMC do 31.12.18 Hauler do 31.05.2019
Nordland WW1 do 16.1.2018 Plastic Planet do 31.12.2018 malý Fit test Galerie uživatel?
Special Hobby malý HGW Aires
HpH Mr.Paint
IPMS NYMBURK forum
Hlavní stránka IPMS Nymburk  |  Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů IPMS NYMBURK  |  Fit test / Stavba.  |  Nový editor  |  Nápověda
IPMS Nymburk home page  |  Topics  |  Start new topic  |  IPMS NYMBURK members model gallery  |  Kit fit test / kit build.                  
 


Special Hobby velký

denní zobrazení: 9413 / today visits: 9413

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
145) 15.12.2013-15:12  -  kragh    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

Jeep: Odznakového Turbíka A-modelu už mám v kitníku, docela jsi mě natěšil

144) 15.12.2013-11:28  -  jeep    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

To Jiroch: Nejlépe to je popsáno v Novinkách MPM tak 4-5 čísel zpět.


http://modelweb.modelforum.cz/2013/10/04/172-l-410-uvp-admiral/


Tady se podívej na fota výlisku trupu. Neni třeba ani přikládat na výkresy, problém neni jen  v přídi. Hlavní problém je v celé přídi od náběžky počinaje. Aby vapadala Gavia jako Amodel nebo lépe jako vzor, je třeba "posadit" kabinu pilotů níže, tim udelat nový strop, a uplně selou přid, tu kabinu pilotů je nutnů "sesadit" o 3mm níže tim začít a pak vše dotáhnout dle správně umístěne kabiny. Turbík pak vypadá jako Turbík, ale s opravdu nemalou dřinou.


Oproti tomu jiné kolečko a vzepětí je u Amodelu naprosto zanedbatelné.


Kdysi sem postavil L 410 Gavii z krabky ale radši sem ho šoupl do kouta a tmy skřínky


Další 2 nebo 3 už jsem stavěl mnohem složitěji ale aspon to je Turbík!


A model mne tak nedchl konečně přesnou 410 že si jich ze základu "M" chci postavit vice kousků.


Opomíjený model má u mne velký palec nahoru.

143) 15.12.2013-08:10  -  jirich    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

no mám dojem že Amodel má to křídlo v kuse , takže "svěšení" nebude až tak stavitelův problém .... to u Gavie se této nectnosti docílí docela snadno :-(((

spíš mě tam naštvaly podvozkový kola - hlavně to obří příďový :-(


to jeep: můžu se zeptat na konkrétní úpravy trupu u 72? Předem Dík.

142) 13.12.2013-09:09  -  jeep    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

to MB: vzepětí křídel napravíš lehko...spackaný trup dvaasedmi dost pracně,....jde to, ale věz že vím o čem řeč... postavil-předelal jsem takto 3....

141) 13.12.2013-08:43  -  M.B.    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)
Skutečně skalní fanda do 144tin si tuhle L-410 určitě veme,ono jde postavit pěkný model ze všeho, jak zde na foru bylo již několikrát řečeno.
Pokud se ale někdo trochu váhající podívá do krabice, nejspíš ji odloží a radši vytahne něco jiného.

Stavitel se jistě snažil,ale svěšená křídla mu skutečně moc nesluší.
Těžko se dopátrat čím to vzniklo,možná stavěl jenom krabku a holt někde něco nezačistil.člověk neovládající jazyk místního kmene to potom může posoudit poze podle fotografií.
140) 13.12.2013-07:21  -  jeep    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

Nechci jakkoli jitřit emoce , ale když byla řeč o správném tvaru trupu(nikoli jen přide) tak jsem psal že i Plasticart je na tomto poli lepši než Gavia.


Ale ted se ještě podivejte na postaveného L 410 1/144 od Amodelu


http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_42772.html


Naprosto smekám, a musím řict tohle, tohle je fakt Turbolet!

139) 02.11.2013-07:48  -  Ladik    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

Pracuje se na certrifikaci PW PT-6 pro L-410, takže zákazník si bude moci vybrat, zda H80 či tento. To platí i pro vrtule, neboť PT-6 je uzpůsobena pro montáž obou vrtulí...(starší co měly M601 a tyto novější co mají H80).

138) 01.11.2013-22:43  -  jenda    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)
Jen na doplnění: od L-410 M motory Walter M-601 (hranaté výfuky), vrtule Avia V-508 (třílisté s oblými konci), od L-410 UVP-E vrtule V-510 (pětilisté s hranatými konci).
XL a L-410 A motory PW PT-6 (kulaté výfuky), třílisté vrtule HS s hranatými konci.
137) 28.10.2013-21:02  -  matess    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

Přehled verzí letounu L-410.

XL-410 prototyp                                        L-410 dopravní
L-410A dopravní                                        L-410A salonní
L-410AS dopravní                                      L-410AF fotogrammetrická
L-410AB dopravní                                      L-410M dopravní
L-410MA dopravní                                      L-410MU dopravní

L-410UVP dopravní                                   L-410UVP výsadková
L-41 UVP salonní                                     L-410UVP fotoverze
L-410UVP dopravní                                    L-410UVP rychlá zdrav.pomoc
L-410FG                                                   L-410T výsadková
L-410UVP-E dopravné                                 L-410UVP-E1 foto
L-410UVP-E2 pozorovací                              L-410UVP-E3 výsadková
L-410UVP-E4 služební                                 L-410UVP-E5 dopravní
L-410UVP-E6 kalibrátor                                L-410UVP-E7 dopravní
L-410UVP-E8 dopravní                                  L-410UVP-E9 dopravní
L-410UVP-E10 dopravní                                L-410UVP-E12 dopravní
L-410UVP-E13 dopravní                                L-410UVP-E14 salonní
L-410UVP-E15 kalibrační                               L-410UVP-E16 zdravotní
L-410UVP-E17 zdravotní                                L-410UVP-E18 fotogrammetrická
L-410UVP-E19A dopravní                               L-410UVP-E20 salonní,dopravní
L-410UVP-E20 dopravní

uvedené verze a modifikace do roku 1998.

136) 28.10.2013-07:25  -  Ladik    LET- 410 UVP Turbolet, 1/72 AZmodel (ADM 7232)

To Tebich.Jen na dokreslení


Ač se to zdá neskutečné opravdu je levá polovina mírně odlišná od pravé i na skutečném éru. Došlo se na to až konstruktéři z výkresové dokumentace dávali do kupy model v Catii. NG má již jinou příď a tam to bude (je) opraveno (pro info .. čumák je delší o cca 70 cm).

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra IPMS NYMBURK
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje administrátor. Dotazy na administrátora je možno podávat e-mailem na ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Propagace výdělečných obchodních činností je komerčním subjektům zabývajícím se výrobou či distribucí výrobků pro plastikové modeláře, které nemají vyvěšený reklamní banner, povolena pouze uvedením obecné informace případně vložením odkazu na jejich hlavní webovou stránku. Příspěvky obsahující seznamy zboží, nebo odkazy na ně, budou považovány za neplacenou reklamu a budou odstraněny.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Informace o poskytování reklamy na diskusním fóru lze vyžádat e-mailem na adrese ipmsnymburk@ipmsnymburk.com.
  • Provozovatel serveru nemůže ovlivnit obsah příspěvků. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat, v krajním případě zamezit přístup.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.

IPMS NYMBURK, z.s. IČ 22873171



1511298173.1051

Reklama: Hračky |