Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 87197 / today visits: 87197 |
Když si přečtete tohle: http://modelweb.modelforum.cz/2013/10/04/172-l-410-uvp-admiral/?lang=CS
...tak v pasáži o resinovém odlitku je mimo jiné napsáno, že odlitek řeší chyby předchozí stavebnice....
Jinak ta moje fotka asi trochu zkresluje, a i kdyby ne, já to přežiju.
Já si teď vzal ten čumák a přiložil jsem ho k jedné polovině Gavie přesně na rytí kde se má trup odříznout. Podle mne pak z boku ten čumák kopíruje přesně spodek původního - což koneckonců musí, když je to na 99 procent jen mírně prodloužený klon toho původního odřízlého. Takže asi klame jen fotka. A mimochodem, ten čumák je opravdu nesymetrický v levé a pravé polovině, ale je to asi proto, že už Gavia je s tím na štíru.
PS Ještě k tomu odkaz:
-nejlépe je vše videt na rozkliknutí malé fotečky OK-LEK
Velice nerad činím jakési odsouzení šmahem, že je prostě něco uplně na h....
ale
podívejte se na foto "opravné" přídě
a
na realitu
http://www.google.de/imgres?sa=X&biw=1024&bih=571&tbm=isch&tbnid=1VBJhl7bBmDFbM:&imgrefurl=http://www.l410.cz/&docid=mosHgC8hXqftjM&imgurl=http://www.l410.cz/wp/wp-content/gallery/ruzne/l410m_2.jpg&w=1024&h=768&ei=7jFtUu3xKKeV0QXdqoGQCA&zoom=1&iact=rc&dur=828&page=1&tbnh=142&tbnw=218&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0,i:88&tx=147&ty=87
Myslím že o tom že přední část letounu je karikaturou Turbíka snad nelze pochybovat....
Pro NDR měl turbík neprosklený nos a měl vypouklá boční skla za pilotním prostorem.A existova také verze 410 AF.
Čím víc koukám na fotky resinové přídě na pův výlisku trupu,tím víc se ptám jestli má cenu ji tam vůbec dávat....?! Kvalitní rezinová kola by byla asi větším přínosem....
Nějaké další fotky z jiných úhlů by možná odhalili více.
Prosím, mohl bys ještě jednou z boku vyfotit výsledek naroubování PUR přídě? Nevím, jestli to není zkreslením fotkou, ale připadá mi, jako by ta příď mířila nahoru - a vypadá to dost divně.
...a shrnutí modelu z mého pohledu:
+ znovuvydání žádaného typu
+ ač se to nemusí po předchozí kritice zdát, skla bych asi nechal jak jsou, ale v návodu bych je doporučil nalepit zvenku a obrousit - takhle přesně pasující okna jsem ještě neměls1
+ lepty, především proto, že obsahují detaily povrchu, které model oživí. Že jsem je ještě nenalepil, zrovna tak jako vrtule, je proto, protože předpokládám, že model dokončím
+ široký výběr bílých "kamufláží" (ale nějaká barevná by nebyla na škodu)
+ přes některé výtky, je lícování modelu v průměru velmi dobré
- kola by si zasloužila uretanová, stejně tak všechny nohy podvozku
- rytí pohyblivých ploch by mohlo být výraznější od zbytku rytí na modelu
- uretanová příď je asi o 2 mm delší než původní. Nevím, která je správně a ani nevím, která má správnější tvar. Každopádně pokud šlo jen o to přidat reflektory do přídě, stačilo uretanem nahradit jen tu špičku s reflektory
- protože je oken moc, chtělo by to masky
Lícování motorů na křídlo vyžadovalo trochu broušení, ale celkově je dobré
Náročnější již bylo napasovat křídla na trup, kdy jsem se, vlastně po celou stavbu, setkával s neostrými, jakoby zakulacenými hranami dílů. Nejmarkantněji je toto vidět ve spojení křídla-trup, kdy jsem musel opatrně brousit obě dosedací plochy, aby hrany byly ostré a tmelení nebylo potřeba (nebo velmi málo). Zde se mi zdá i další, ale lehce odstranitelná chyba, a tou jsou nestejně umístěné otvory pro křídla. Bez úpravy otvoru pro křídla v trupu jsou křídla umístěna nesouměrně /viz foto)
Závaží do přídě jsem dal podle návodu přesně 10 g. Po nalepení přídě je to až až.
Pohled z boku na příď, kde je již i zasklení reflektoru. Nějaké broušení a tmelení přídě bude potřeba, ale to je již mimo záměr assembly reportu. Rozdíl v rytí přídě a zbytku modelu je markantní.
Pohledy zespodu a seshora prozatím končím s obrázky ze stavby.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|