Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 33366 / today visits: 33366 |
Honza Hora, Martin Černý: Souhlasím v plném znění.............. V mém přpadě jsem činil jak jsem slíbil........ jakmile vyjde tak nezůstane u jednoho a stalo se........ přivezl jsem si 4.
A mimo jiné díky p.Muzikantovi i za opravný set....... ty mám dva na původní Gavie.
Me Míro, bohužel pravda. Kdyby to opravdu vydal Eda jako limitku tak se lidi poserou s klaněním a řitním alpinismem. Že to vydal někdo jinej a ještě si dovolil udělat opravnej čumák a nový okna, byť to nevyšlo uplně na 1 , tak se tu fluše špína. Já mám s AZ taky svý story za sebou ( mediálně) , ale tohle mě přijde jako svinstvo.
Moc alkoholu nebo moc solidarity s jedním výrobcem polotovarů?
Dnes jsem si ho přinesl domů a myslím si, že do vitrínky docela dobrý. To bylo breku a žadonění, když nebyl, což.?!?! A že jste někdo z věčných kritikú nezainvestoval pár desítek - stovek tisíc, aby byl super přesný a dokonalý Turbík...?!?! Docela si pamatuji, jak jste přemlouvali V. Šulce, aby 410 od Gavie vydal tak, jak je. Kdyby to udělal, tak byste se mu klaněli do pasu. Ale že ji vydal Muzikant, tak na něho plivete. Styďte se, blbečci!!!
Lícování čumáku OK, ale jestli zbrousíš trup aby ti sedla čelní skla, tak už asi moc OK nebude. Jestli by pak nestálo za úvahu boční skla odříznout a nalepit je vychýlená ven.
...dolepil jsem ta okna, jak jsem již napsal, zvenku - folie kolem aspoň trochu chrání okolní plastik před poškozením při broušení
Při odřezávání přídě jsem se držel linky paneláže. Pokud je to možné, vždy se snažím ještě před slepením trupu zkusit lícování kabiny. Lze tím alespoň částečně v některých případech buď trup rozšířit nebo naopak zúžit podle potřeby a tak předejít nepříjemnému překvapení, kdy na slepený trup kabina nepasuje. Zde by to chtělo styčné plochy polovin trupu trochu obrousit a trup tím zúžit.
Lícování uretanové přídě je dóóst dobré.
S epoxidem jako náhradou za okna jsem neměl nikdy dobré zkušenosti nejen kvůli bublinkám, ale také kvůli žloutnutí - to už ten Clearfix vypadá líp.
Okna nalepím zvenku a obrousím, je to jednodušší, než každé zvlášť dopasovávat. Rytí bych nejraději neřešil, stačí porovnat s fotkami originálu - když nad tím nyní přemýšlím:
- možná ještě před broušením rytí prohloubím, nebo...
- po vyleštění na místo ztraceného rytí vyříznu a nalepím obtisk...
- anebo to vymaskuju a to zesílení stříknu surfem...kecám - to už je jednodušší použít ten obtisk... viz fotka - jinak jde mi o partii nad hlavním podvozkem, kdy je zesílení trupu vystouplé (kolegové z třebíčského klubu se snad zlobit nebudou, že jsem použil foto z jejich pěkného walkaroundu http://www.tnmc.cz/fotodet.php?fd=walkaround&fsd=letadla/l410&ff=068&fl=88
- nebo se na to vykašlu, protože ve svém volnu dělám jen to, co mě bavís4
(poslední možnost je správně)
možná je lepší tu pásku nalepit zvenčí. Ale osobně se mi to nikdy nepovedlo, kvůli "čirému" epoxidu.
Kdysi jsem někde četl, že se okénka dají udělat i tak, že se z vnitřní strany trupu podlepí páskou, zvenčí se do oken zapustí čirý epoxy a po vytvrdnutí se páska sundá. Může to mít ale nevýhodu v tom, že v nich pak budou vidět vzduchové bublinky, ale zase ubyde pracnost, navíc když vidím, že při broušení mizí i část paneláže..
a někoho třeba zajímá jestli má vůbec cenu si k původní Gavii dokupovat tzv. "opravný" set
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|