Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 947 / today visits: 947 |
To fiskus: Ono to neni az tak docela presne. Ale zacal bych jeste trochu jinde a k tomuhle se dostanu.. Nejdriv ale predem omluva za pripadne chyby, pisu to na tabletu a to mi moc nejde..
Skoro nikdo tady nemel spickove vyrobky, tedy co se automotivu a i letadel tyce. Ale vsechno je v lidech a tedy i v investorech ponevadz za tim jsou taky lidi. Prvni chyba byla nesmyslna privatizace kuponama. A to u velkych skoro klicovych podniku. Nekde vedeni jeste melo jakz takz rozum, nekde ho uplne ztratili. dat Rekneme 10% na kuponovku OK, ale byly tady i 90tinprocentni exoti. Skodovka se nastesti povedla, povedla se i Karosa nastesti. Kdyby MB nejak nezainteresoval tehdejsiho reditele Avia, byla by i Avia v pohode.. Liaz by mel sanci kdyby si udrzel podil na rvhp trzich, ale to nikdo tam nechtel slyset. Nakonec MB provedl trochu levou a tehdejsi vedeninto sezralo i s navijakem a pak uz jen prisel napoleon a gigantoman ze z plzne a bylo hotovo. Tatra si pos... kuponovkou. Pak sice temer vyhrala vyber na auta pro Marines, ale kdyz jim americky soudruzi rekli automat a us motor tak je tehdy poslali do pr... ze tatra je tatra.. Vyhral to steyer s nekym z USA. Pak sice udelali Liwu, to dostali trochu rozum, ale to uz zacalo byt pozde... Soudruzi z usa to na dalku fakt nemohli ukocirovat..
Domnivam se ze stejna sance byla u leteckyho prumyslu.. Nejake vyrobky byly, ale proste neprisel ten spravny spolumajitel.. Nemam info o Aeru, ale domnivam se ze Boeing kupoval podil za dost levno s predpoklady ze:
- CSA nakoupi Boeingy - stalo se
- ze CZAF nakoupi westernizovane L 159 - stalo se
Tehdy vladl pocit ze CR bude takovym tahounem a vzorem pro Visegrad, ze se jim vlastne otevre trh pro cely tento region, samotne cechy jsou nezajimave.. Tedy ze vyfouknou Airbusu miňimalne 4 narodni aerolinky, ze si nekdo, kdo je zvykly na L 39 dokoupi i 159.. Tak do toho Boeing sel a dost bych se divil, kdyby na B 737 a na L159 tady v CR svoji investici do Aera nemel zpatky.. Ale jak jsem jiz predeslal, je to jen moje domnenka, cisly ji podlozenou nemam.. A uprime zajimalo by me, na kolik je muj odhad spravny..Tak asi tak..
Projekt L-160 už byl kdysi přeci pokus o vylepšený Brigadýr (křídlo a OP s plechovým potahem, místo "V" vzpěr jen jednoduché).
Je to sice už dávno a vznikl jen jeden prototyp, ale stejně by to s takovým označením nového projektu nebylo moc košer, i když chápu, že z PR hlediska to vizuelně vypadá mnohem lépe než třeba jako takové "šílené numero" 259
Sem netušil, že rozpoutám takovou debatu :-). Nicméně jedno info sem dám a to až z nejvyšší míst z velké země. Stěhování výroby L-140 je nereálné..
Pro Curilu Plenkovice: Ještě se vrátím k tvému příspěvku, jak na nás všichni chtějí jen vydělat. Nevím jak si ty konkretně představuješ pomoc od investora, ale je vcelku logické, že když chci někomu finančně pomáhat tak předpokládám, že ta investice bude mít nějaký smysl. Jinak bych ty peníze rovnou mohl vyhodit oknem. To znamená, že si nejdříve zjistím jestli je nějaká naděje, že moje investice může danému potápějícímu se podniku pomoci dostat se tzv. nad hladinu. Pokud se to podaří a podnik se dostane pomocí mých peněz, zkušeností atd. do zisku, tak mám já zaručenu, v případě třetinového podílu ve firmě, třetinu zisku a původní majitel dvě třetiny, tedy dvojnásobek. Časem se třeba původní majitel může se mnou dohodnout, že tu mou třetinu odkoupí zpět a bude znovu jediným vlastníkem podniku. To je celé kouzlo této pomoci. Samozřejmě existuje spouta dalších možností jak investice může dopadnout, třeba tak, že budeme mít nakonec oba holé zadky, ale to už patří k riziku podnikání.
Docela vtipná zpráva: zrovna jsem náhodou mluvil s pracovníkem Aero Vodochody a zeptal se na zde zminovaný letoun L160.
Prý jediné kde o tomto stroji neco slyšel bylo v té tiskové zprávě...................
Dobrý nápad, prototaké říkám, že si ještě chytřejší!
Pro OK-MPT: Pro ještě chytřejšího dotaz: Jak bys v ten daný moment ten odstavec označil ty?
Takže to nesouvilo s mým dotázkem na L 160
s1
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|