Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka Fit test
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 30483 / today visits: 30483

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
353) 22.05.2014-19:20  -  Jirka    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

Ono to není o matematice, ale o strojařině, přesně jak píše Marek M. Takže souhlasím, je potřeba se zamyslet, než něco plácnu.

352) 22.05.2014-18:49  -  Marek Mincbergr    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

To TomKisza: To vrtání plechů na místě je taková blbost, že když si dnes objednáš plechový díl konstrukce na B737NG přesně podle kusovníků a výkresů pro ten který konkrétní stroj, tak ti přijde tvarovaný (ne vždy) plech, který v sobě nemá jedinou díru. Až na letadle ho svrtáváš s tím letadlem. A to je B737 prosím dopravák, kterej Boeing bouchá jak Baťa cvičky a dnes je jich vyrobeno přes 8000.


To Jožo: Půdorys celku je vždy promítnutí toho celku do vodorovné roviny, nikoliv rozvinutí. Alespoň tak mne to učili.

351) 22.05.2014-18:44  -  RichardP    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

TomKIsza: Tak on Jirka Brož sice nemá dědu na Heinkelech, zato na skutečných letadlech dělal osobně... Ovšem dělal na ruských mašinách a v pojetí přesnosti výroby mezi Němcem a Rusákem je asi určitý rozdíl... Tam, kde Rus používá pětikilové kladivo, Němec hladce šroubuje...

350) 22.05.2014-18:23  -  Mirek    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

Jožo Horvát: A co trochu logiky zastánče Phytagora... Rozpětí je vždy rozpětí, ať má letadlo jakékoli vzepětí. Něco jiného je pak délka křídla... Na rozdíl mezi rozpědím a délkou křídla má vliv vzepětí, a můžeš tam uplatňovat tu jeho větu, ale rozpětí je prostě dané.

349) 22.05.2014-17:43  -  TomKisza    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

S tím vrtáním plechů až na místě to je pěkná blbost (možná, že to tak dělají nějací mamlasi), ale co vím u Heinkela, se za války žáden plech nevrtal po napasování na žebra !!! Vše již bylo hotovo, jen se to nanýtovalo. Tohle mám od dědy, který tam, na rozdíl od Vá,s byl a dělal to tak tři roky. Jo a aby jste si uvědomili - na vše byl časový limit, takže nějaké na koleně dodělávky dělníku na kostře, nepřipadalo v úvahu! Trochu přemýšlejte, víte jak by to komplikovalo sestavování celého letadla na lince?

348) 22.05.2014-17:36  -  Jozo Horvath    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

Nechcel som sa moc zapajat,ale neda mi to.Ty z vas co vsetko porovnavaju s  vykresmi a tvrdia ze trup je OK,ale rozpatie je o hodne vacsie. Uvedomil si niekto z vas ze ten vykres dost klame??? Na podoryse,ak je to dobry vykres,totiz nemozete zobrazit vzopetie kridla.Ci je kladne alebo zaporne.Preto by som sa nad nejakymi urcitymi zavermi radsej zamyslel.Trosku matiky a pan Pytagoras nikdy neuskodi....

347) 22.05.2014-15:46  -  jeep    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

to Tom: Já taky v realu nevidel AN2 1/48 ani od jedné firmy- a co se jich prodalo


s1

346) 22.05.2014-14:38  -  letec111    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

to Mirek - diskuze o tolerancích byla asi na upřesnění, ale máte pravdu, že letadla se vyrábějí v přípravcích, kde nějaká nepřesnost může vzniknout. ale skutečnost je taková, že každá záležitost, která vypadne z přípravku je jiná, tím myslím rozměrově. ale základ je stále stejný, pro naši otázku, zda rozměry jsou chybné, zda je správný podklad o rozměrech, a jaké letadlo, míněno 109 je vzato za základ a proměřeno. je možné že z nějakého vraku bylo doděláno, a jak jsem viděl jak se vyrábějí nové díly na koleně pro tyto opravované stroje , bez výkresů, mnohdy z pouze kusu dílu, tak pak tam může být ta chyba. ale již to zde bylo prezentováno, ať to vysvětlí výrobce modelu, samozřejmě pokud bude chtít. třeba to vysvětlí k spokojenosti měřičů.

345) 22.05.2014-14:30  -  RichardP    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

Něco mi říká, že červnové info bude hodně zajímavé!

344) 22.05.2014-14:00  -  Mirek    Messerschmitt Bf-109G-6 Profipack EDUARD 1/48 - stavba

Celou dobu to tu čtu pro zábavu, ale teď tady opravdu něčemu nerozumím. Nevím, jak je to s tolerancí na letadlech (nikdy jsem žádné skutečné nestavěl), znám to pouze ze stavby závodních aut, která je v podstatě také kusovka, i když se dělá víc stejných aut. Ale nějak si nedovedu představit sériovou výrobu s tolerancí na několik desítek cm, a to ani za války. Křídlo je aerodanamicky docela složitá záležitost, a podle mě je nesmysl, aby ho někdo z žeber a nosníků skládal někde v jeskyni na podlaze. To křídlo se muselo sestavit v přípravku, a ten dával jeho délku, šířku a překroucení. Ano mohou tu být tolerance zima - léto, ale ne v desítkách cm. A jak by se potom takové křídlo sestavovalo? Klapky a křidélka by byly o 10cm delší než je na výkrese, s tím, že si je pak někdo při montáži zařízne na míru? Co nějaká mechanika? Táhla, pístnice a pod. Ano, mají na koncích unibally se šroubením, ale to má délku tak 30mm, víc by nedoladili. Co podvozkové šachy, také se dělala délka podvozkových noh podle toho, jak byla ta která šachta dlouhá, nebo pokud to nešlo zatáhnout přibrousili z jedné strany pneu? Chápu, že panely a drobné díly se nesvrtávaly v přípravcích, ale přímo na letadle při montáži, a pak se .přinýtovaly, nebo přišroubovaly. Ale na své místo podle přípravku, nebo výkresu, a určitě ne s tolerancí +-10cm... Pokud je tu někdo, kdo někdy letadla montoval, budu rád, když mi výrobu s tolerancí na desítky cm vysvětlí. Ale asi na mailu, ať tady pak zase nejsou sáhodlouhé diskuze o ničem.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1711687269.5155 forum