Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 17046 / today visits: 17046 |
Bych to viděl tak , že máme vyhodit všechny 1 /48 a pořídit nové Eduardí měřítko.
Nějak tomu nerozumím, a nemohu uvěřit ani jedné nabízené variantě...
a, eduardi objedou půl světa kvůli změření, a pak to změří blbě...
b, eduardi neumí dělit 48...
c, eduardi vyrábí modely x let, a neumí si spočítat a vyzkoušet smrštění plastu...
d, eduardi zjistili, že udávané míry nesedí, a nikde se s tím oficiálně nepochlubí....
e, eduardi zapoměli do návodu uvést, o kolik je třeba před přilepením obrousit koncové oblouky křídel a směrovku...
Je to divné, že přípravě věnovali tolik práce a úsilí, a pak je model větší než všechny ostatní v tomto měřítku, a výrobce k tomu nepodá žádné oficiální vysvětlení. Takže vcelku chápu rozladění některých modelářů nad tímto poznatkem.
Jinak díky Jardovi a Liborovi za pěkný a poučný stavební report
Petr Vacek: No, Petře, já nevím, ale není hledání přesnosti podstatou našeho hobby? A pokud výrobce udělá model rozměrově dost odlišně od ostatních výrobků stejného typu a zdůvodní to jen tím, že někde "bokem" utrousí "....ono to není s ozměry tak, jak se traduje..." , tak si za podobné reakce může tak nějak sám, ne? Eduardi už několikrát udělali dost markantní rozměrový či tvarový kopanec, většinou unáhlenou adopcí nějaké zcela chybné teorie. Třeba když si mysleli, že se čelní prstence na I-16 vyráběly tak, jako to viděli někde (ve Finsku?) v muzeu při restauraci toho éra. A v tom myšlenkovém zkratu je nenapadlo, že v sériové výrobě to nebastlili z několika pruhů plechu, ale měli na to raznici... A následovala poštovní výměna na první pohled nesmyslně tvarovaného dílu... Díky těm "rejpalům" a "prudičům" se nyní vvyhli této své populární akci "měníme výlisky", protože se pár much podařilo odchytit ještě před zahájením prodejů. A kdyby ukázali mastery na první verzi svého MiGa-15 (toho, co mu údajně praskla forma), tak ani nemuseli dělat formy... Takže ti rejpalové a chudáci a já nevím jak tady byli různými individui titulováni, ušetřili Eduardu ve skutečnosti hromadu peněz. Je to jak píše Jarda Galler a shrnuje to jedno velmi zajímavé mudrosloví: "Nevěř tomu, kdo tě chválí". Byl bych tudíž směrem k těm rejpalům co (údajně) nikdy nic nepostaví, trochu smířlivější. Jsou taky potřeba...
Pane Gallere, já jenom dodám, že to také nebylo myšleno proti vám. Naopak. Když to stavíte a něco opravdu vidíte a změříte, tak proč na to nepoukázat. Recenze je dobře dělaná, všechno popsané. Ale potom ty řeči ostatních "proměrněná šance", "to si nekoupím a tak jsem se těšil".. to mě štve.
Petře Vacku, já byl také včera po hokeji na.ranej, že jsme prohráli, ale abych pak šel a na webu popíral zákony matematiky mě nenapadlo...s4
- tu 20 let starou Fujimi jsem sem nenafotil proto, abych porovnával výlisky, ale aby byl vidět ten rozdíl ve velikosti
- a už vůbec ne proto, abych Eduardům nějak škodil, ale právě jen a jen proto, aby Eduard opravdu dělal ty nejlepší modely na světě a třeba si z této diskuse vzal nějaké ponaučení pro další modely aby byly ještě lepší - zamlčováním a omlouváním nedostatků se nikdo nikam nikdy neposunul. Naopak si myslím, že zdejší kritické prostředí je posunuje kupředu víc, než nějaké vlezdop.delnictví
- jestli ale má Eduard po 65 letech k dispozici jiné přesnější údaje o rozměrech, tak se jistě s nimi pochlubí - jinak Mezek bude nadále mimo udávané rozměry a nic s tím neuděláš - dřív nebo později by na to upozornil někdo jiný.
A to je zase pravda . Pokud se ale týká rozměrů, na germany bych vsadil.
Já ti nevím. Na tom výkrese je nějaký divný sklon podvozku, moc špičatý vrtulový kužel a není tam ani jeden nýtek
např.: Bf 109 G-6 U4 Flugzeug-Handbuch Teil 0 (02.1944) str.12
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|