Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Special Hobby velký   Plastic Planet velký



denní zobrazení: 55973 / today visits: 55973

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
27) 23.01.2015-13:10  -  jirka dominec    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Libore, ne. U většiny českých výrobců vidím snahu se zlepšovat i výsledky. Koukni se, kde byli před deseti lety. A je jasné, že ten výrobce se tím živí. Když to nebudeme kupovat, půjde se živit něčím jiným, jako Kovozávody. A já osobně bych měl radši (kupř.) Walla v této kvalitě, než nového spitfajra od Eduarda. Proto jsem pro vydávání i "dodo" kitů. To, co zatím vidím na Bombejovi, to na mě nepůsobí neřešitelně.


Tu cenu, IMHO, drží dole daleko spíš vzájemná mezidruhová konkurence - pokud měsíčně postavím jeden kit (odhadované maximum) a bude mě stát 400 (odhadované maximum; když budu stavět Zeppelin-Staakena, za měsíc to nebude), tak mě to stojí furt maximálně 400 (+materiál). To si, IMHO, většina Čechů může dovolit.


Otázka je, kolik kitů opravdu skončí v krabici. Odpověď neznám.

26) 23.01.2015-12:31  -  Jarda Galler    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Jako by jste nevěděli, že heslo všech výrobců a prodejců modelů je:
Lepení modelů jen zdržuje od dalších nákupů 

25) 23.01.2015-11:59  -  Libor Malý    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Jirko, výrobce by právě kvůli zvolené technologii měl počítat s tím, že se to nemusí povést a nechat to nejdřív otestovat, ovšem producenti a výrobci vědí, že se to prodá tak jako tak, protože odhaduji tak 80% i víc kupujících to má stejně jen na doplnění zásob sbírky a nikdy to stavět nebudou. Je to ale i naše společná chyba že to kupujeme za mnohdy vysoký, možná až neadekvátní peníze v porovnání s kvalitou výlisků.

24) 23.01.2015-11:34  -  jirka dominec    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

IMHO, vyplývá to z toho, že výrobce předem neví, že se mu to nepovede. A potom už to má hotové, tak to přece nevyhodí. Vedle toho má nejspíš někde nějaké termíny - v lisovně, u prodejců, musí platit hypotéku a personál. Tak to hodí na trh bez dolaďování.

23) 23.01.2015-10:56  -  Tomáš Chmelík    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Jarda Malý: Přesně tak, zvlášť to vynikne v situaci, kdy lepty nepasují a je tedy dost evidentní, že tam jsou primárně proto, aby někdo model "potunil" o doplňky a v krabici to vypadalo víc impresivně... Totéž platí o drobných dílech a různých složitých konstrukcích - často to na mě působí dojmem, že výrobce honí počet dílů a "in box" vypadající složitost/detailnost stavebnice, aby působila luxusněji... Stavba je pak martyrium, až si říkám, jestli to někdo od výrobce vůbec zkusil slepit tak, aby to vypadalo k světu...


Což nic nemění na tom, že tyhle krámy jsou úchvatný a je dobře, že se do toho někdo pustil...

22) 23.01.2015-10:03  -  Mirek    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Jardo, kdybys chtěl ta křídla k nosníku fakt přilepit, tak stačí vyvrtat malou dírku do čela těla motorové gondoly, a jehlou tam to v pohodě dáš (zkušenost ze stavby vacuforem, tam se kvůli tomu někdy vrtala i náběžka). Ale je otázka, zdali je to u stříkaného modelu nutné lepit...

21) 23.01.2015-10:00  -  Libor Malý    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

T.Ch.: Nedávno jsem to podobné říkal Jardovi. U short runu bude pasování základních dílů stavebnice a zejména skel problém (o časté potřebě dorývat či prohlubovat paneláž ani nemluvě). Trápení dát model dohromady tak, aby k něčemu vypadal, malý leptík do kabinky kór v tomhle měřítku, kdy přes tlusté nebo poškrábané stěny překrytu kabinky stejně nebude nic moc vidět, to nezachrání. Někdy mě to připadá, že ty lepty s díly převážně do interiéru tam jsou jen kvůli možnosti nadsadit cenu výrobku. U rezinů naopak uznávám, že drobné díly jako sloupky antén, závěsy ovládacích ploch apod. jsou rozhodně přínosnější než plastové či leptané.

20) 23.01.2015-09:20  -  Tomáš Chmelík    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Někdy nechápu, že se firmy pouští do znázorňování něčeho, co nezvládnou (buď vylisovat dostatečně jemně, slícovat nebo aspoň pořádně namalovat do návodu). Vypadaá sice impresivně, že model - přestože shortrun - je detailní, ale člověk se navzteká... Kdyby to udělali jednodušší, ale s důrazem na bezproblémové spasování a dodržení tvarů, bylo by dodání detailů na umu každého modeláře... takhle s tím i ti zručnější zápasí podle mě trochu zbytečně...

19) 22.01.2015-22:55  -  Jarda Galler    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

...díky Milanovi za vysvětlující problém střeliště, které jsem již včera odložil "na potom" nebo taky na nikdy -sanitní verze možná nic takového nenosily nebo to vyřeší plachtys19. Je fakt, že konstrukce střeliště je nějak moc "placatá" a vypadá v modelu divně
...takže pár dnešních fotek:








18) 22.01.2015-22:08  -  Milan Klouček    Bristol Bombay Mk.I, Valom 1/72, kat.č. 72097, fit test

Tak jsem studoval ty obrázky v odkazu a asi jsem zjistil, jak je to s tím dílem 34 - není to tělo kulometu, ale nejspíš pumový zaměřovač, který byl v přední věži.


Zásadní problém konstrukce střeliště vidím v tom, že je chybně udělaná celá v jedné rovině. Podle těch obrázků je v ose věže pouze ta základní trubková konstrukce (díl A 30), která by se horním koncem měla opírat o strop věže. Ten oblouk na konstrukci je vedení zadní části kulometu a měl by být také zhruba v ose věže, "řídítka" A 32 mají být vlevo od toho oblouku. Spodní část konstrukce by měla být zahnutá, aby sedátko střelce bylo vlevo od osy věže, před ním visí zaměřovač. Vlastní kulomet není přímo v ose věže, ale mírně vpravo od osy a navíc je oproti běžné poloze otočen o 90°, takže bubnový zásobník je vlevo (kulomet jakoby leží na levém boku). Hlavní uchycení kulometu je zřejmě ve válcovém loži na čelní stěně věže, zadní část kulometu je nějak uchycená k tomu oblouku na trubkové konstrukci A 30 a zřejmě pomocí ozubení se pohybuje podél toho oblouku, čímž se mění náměr. Podle obrázku to vypadá, že kromě hlavně kouká vepředu z věže i kousek souběžné trubky (neznám přesně konstrukci kulometu Vickers K, ale předpokládám, že je to trubka s pístem, který pomocí spalin z výstřelu natahuje závěr - něco jako u našeho samopalu vz.58). Bohužel není vidět zadní část kulometu, takže netuším, jestli měl ponechanou pažbičku.

1  2  3  4  5  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1713259701.7942 forum