Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 196773 / today visits: 196773 |
A dost často jen "povadly"
prostě trochu tlaku ještě zustalo, a byly "na půli cesty"... také i jeden svěšen, jeden, skorozavřen...
Zavíraly se automaticky a na zemi bez tlaku v hydrilice zvadly.
knippl: domnívám se, že zavření probíhalo automaticky.
A jéje.Samozřejmě - "zavíraly".
Měl bych jen technický dotaz ohledně zavírání krytů podvozku u skutečného Mustanga.Ty kryty se zavírali automaticky po zajištění hl.podvozku ,nebo pilot musel k jejich zavření zmáčknout nějaký "gombík" ?
Přikládám jeden užitečný odkaz nejenom pro technické badatele a bodovačkově-soutěžní staviteles4.
Pro lepší představu o "napojení" skel čelního štítku do plechu, o potřebě sklo vespod "vytvarovat" do mírného oblouku a také o vedení paneláže za překrytem, kde bude spoj čirého dílu s trupem potřeba přetmelit a pak rytí částečně obnovit v místě označeném 168, přikládám jeden bokorys.
Spoje hlavních dílů začistěny, rytí na nich opraveno. Přesah dílu trupu u pravého křídla jsem srazil oblým skalpelem. Na několika místech spoje dílů trupu jsem musel použít tmel (zelený Squadron). Tmelení podvozkového krytu jsem si zavinil sám když jsem přilepený pootevřený kryt odendal a nalepil ho taky zavřený. Taky jsem ho víc přibrousil v obloukové části, proto je tam vidět škvíra, jinak by pasoval přesně jako ten druhý.
Radek: je jenom dobře že Ty tam problémy nemáš, někdo jiný je ale mít může a když si to přečte tady tak jim může předem čelit. Ale byl bych rád, pokud chceš o tom dále debatovat, kdybys byl konkrétní a ukázal to na fotkách.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|