Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 13707 / today visits: 13707 |
Tak bych začal od spolupráce. Ta na Tukanovi by mohla dopadnout jako na KC 390. Kapsovné a klientelizmus je bohužel zde vžitý pojem. Podmínka motor M 601 byť nějak modernizovaný by asi byla na překážku. Takže by tu zase zbylo jen nějak smontovat drak agenturními brigádníky bůh ví odkud a ostatní komponenty dovézt od renomovaných světových výrobců, protože naši výrobci byli zdecimováni, zrušeni nebo prodáni i s chlupama. Kolik českého je na L 410 NG? Patří alespoň pozemky pod továrnami českým vlastníkům? Existuje vlastně český výrobek?
Romane
nevim jakej jsem "formát" ale docela sleduju kde se kdo na čem cviči.
Nevim proč ale sportovní a cvičný armádni mašiny mi sou nejak blízký. Např. Právě Texan II je dle mne krasavec.
Ale co si udelá obrázek i člověk který nemá nejaký super čisla nákladů a letových hodin.
My máme systém výcviku v CLV
-Z142 cca 40-50 hodin
-L39C jestli se nepletu kol 150ti hodin
-Nasledně přeškolení na L159 který je momentálně stěžejní letoun našeho letectva
Koupit Beechcrafty logicky znamená (teda by znamenalo) vyřadit Z142 a L39C
Já chtěl řict jedno jediný na tvou reakci-že než se zaplatí nižší letová hodina T6 oproti L39, budou Texanxy dávno vodlitaný.
Je to prostě neuvěřitelný jak nekdo muže uvažovat o nákupu teto mašiny!!!
(L39NG je docela dobře rozjetý-myslim že zákaznik dostane rozhodně vic než Kartakorum, a když bude mokrý křidlo na L39 snad se dodelá i na L159 )
Zase záleží na tom jestli pro AČR je ekonomický vyvinout turbovrtulový cvičný letoun v řádu několika kusů, když je na trhu docela dost těchto letadel.
Jasně, vždy to nejde. Ale tady to šlo od dob L-29... No uvidíme co a jak nakonec bude...
Dal bych jako podmínku motor M601
Já bych hned nepodezíral někoho z kapsovného, obchod není uskutečněnej a vůbec jestlli proběhne.Záleží na mnoha okolnostech a hlavně penězích.Jinak bylo by super kdyby bylo vše domácí výroba ale ono to vždy nejde.
... a právě proto, že žádná česká firma to nemá v nabídce, je potřeba vytvořit novou možnost kapsovného místo toho, abychom podpořili domácí výrobce a využilo se potenciálu tam kde jej máme (L-39, Zlin). Tak jsem to myslel s tím výsměchem...
L➕K čtu a leteckou scénu docela sleduju. Martin Decarli zase vůbec nepochopil o čem píšu. Narážel jsem na to, že žádná česká firma nemá v nabídce letadlo typu Texan II, Super Tucano nebo PC-21. Albatros je totiž úplně něco jinýho. Ale to bych čekal, že odborník vašeho formátu ví, Martine.
Ale pánové, chcete další projekt álá L 159? Že je něco na papíře je moc hezký, ale dotáhnout do konce je potřeba ještě spousty času a peněz. A pak to ještě musí být prodatelné v rozumných počtech. Ta cesta spolupráce s Embraerem se jeví jako rozumnější, třeba ho vyrábět tady, pokud tu na to ještě jsou lidi, o čemž docela pochybuji. Na L 410 jich už nyní chybí asi 70, ve Vodochoden to bude asi ještě poněkud horší.. A lepší už to nebude.. Lidi co něco umí rukama je velmi obtížné nalézt.. A těch co chtějí pracovat ještě méně..
přesně jak to říká master x !!!
A Roman Šlajer zřejmě nekupuje L+K, nesleduje leteckou současnou scenu - nevědomost je "krásná"
s1
Jednak CLV má prodloužen resurs L39C na hooodně dlouhou dobu, páč vlastně došlo k výměně draků
Nevim kolik maj do konce Z142 ale náhrada Z242 v počtu opět 4 mašin je nabiledni
ale halt
tyhle firmy a Beechcraft se v "obálkách" evidentně nemužou srovnávat
Jo a to Roman ještě jednou-Program L39NG je tak nadějná akce že tady opravdu věřim že se rozjede nejen výroba ale i prodej.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|