Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 22012 / today visits: 22012 |
Ale je.
není zač
petas vynikající!!! Díky Ti!
Na Ulož.to je to MBI taky a další věci....
http://uloz.to/hledej?q=Fw+189
Pavle, kdyby byly ty skeny z publikace MBI bylo by to fajn.
Svůj mail jsem doplnil do hlavičky.
L+K jsou u bratra, ale vyhrabal jsem publikaci od MBI a tam je jedna kapitola o výrobě v ČSR. Jsou to asi tři strany, tak můžu případně poslat scan.
Pavle díky Ti. Nějak se s tou angličtinou vypořádám.
Prosím bylo by ještě možné se podívat po tom článku v L+K?
Tak už jsem z dovolené doma a tady je něco informací o tom nalezeném rámu z dnes již neexistujících stránek o jeho renovaci. Snad nevadí, že je to v angličtině.
This example of a Focke-Wulf Fw189 is thought to be an A-1 version, although there are signs that it may have been converted to an A-2. It was originally built at Aero Company in Prague in mid-1941. It was test flown twice by Aero test pilot Karel Vanek on 23rd July 1941 and again on the 24th July before being passed as airworthy and handed over to the short range army unit. This aircraft is thought to be the fourth of only 10 Fw189 produced by Aero in 1941. Its service history between its last test flight and its final mission in May 1943 is unknown, although this gap is currently being researched as to try and find out more.
It operated with 1(H)/32 based at Pontsalejoki and on 4th May 1943 she took off on a reconnaissance mission to photograph and attack the Murmansk-Leningrad railway. However, only 31 minutes into its mission a radio call was received at its base saying that they were under heavy attack from enemy fighters. This was the last message from V7+1H until the wreckage was discovered a few hours later by Russian troops near Loukhi. It seems that the pilot had been unable to clear a forest to crash land and had clipped the tree tops before finally resting upside-down. Of the three crew, only the pilot Lothar Mothes survived and returned to Germany after the war. Due to the extreme cold in this area of Russia, the wreckage had been kept in excellent condition. The airframe had suffered severely from the crash landing and several internal instruments and armament had been removed by souvenir hunters. In 1992 a Russian recovery team located the wreckage and began plans to airlift the airframe from its resting place by helicopter. It was them purchased by Sussex based restorer Jim Pearce and transported to the UK by rail, road and air in 1992. It was decided that the complete airframe was to be restored by BMZ Air-Service, based at Prague-Letnany airfield near the original Aero company hanger, where she was assembled for its original test flights in 1941. The tail unit was transported to BMZ in November 1995 where it is now undergoing restoration. A new engine, still in its packing case, has also been delivered. The two original engines will be going to Deltair, with the better one of the two being overhauled and certified to flying condition. The useable parts on the other engine will be used during the overhaul with any spares being stored for possible use in the future.
Jirka:
ZetP dej odkaz na ty PKR na uložto.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|