![]() |
![]() |
![]() |
Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 3913 / today visits: 3913 |
Díky moc! Ako to šlo dokopy? Náhodou nejaký fit test nebude?
Dexi
Dexi: to je Vickers Vanguard, nedávná reedice Airfixu 1/144
p Galler: čo je to za model v tej červenej krabici? (v tom modorm kruhu čo som ja označil)
vopred Dik - Dexi
Pěkný testík, Jardo, ač je to mimo oblast mého zájmu, sleduju.
pár postřehů závěrem, které jsem nezmínil během stavby:
- budu se opakovat, ale myslím si, že by bylo dobré dávat do obtisků přístroje - ne každý je dokáže vymalovat štětcem
- vzpěry, především vyrovnávacích plováků a VOP jsou tlusté
- u dvouplošníků by mělo být standardem návodu i schéma výpletů a antén
Přes všechny výtky (malicherné) bych chtěl poděkovat výrobci, že se nebojí jít do obchodního rizika s tímto "okrajovým" typem v tom správném měřítku...a taky bych konečně mohl poděkovat manželce, že mi v obýváku trpí tento "koutek".
Mirku, mně ty pásy neseděly hned na počátku, proto jsem sem i vznesl dotaz - nakonec, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, jsem na sedadle střelce udělal pásy jak si myslím, že by mohly být. Z toho plyne, že jedno sedadlo je blbě..."Roma locuta, causa finita" (Řím rozhodl, případ je ukončen).
Jardo, jak byly pásy ve skutečnosti nevím, ale z logiky věci, a po mnoha letech strávených v sedačkách nejrůznějších závodních aut, bych řekl, že takhle asi ne. Všechna ta kování a spony, které tam jsou, by se pilotovi zarývaly do ramen a krku... Ale jak píšeš, postupuješ podle návodu k použití, a to je pro fit test správně.
Mariáne ja se ptal a není to v plánu Škoda veliká. Nicméně naděje umírá poslední
David: Ja skromne dúfam, že to v SH zmenšia do 72-ky
Tiše závidím čtvrtkařům, protože při představě jak tohle sochám z Pavly se mi kroutí palce už teď
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|