Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 33204 / today visits: 33204 |
C: promyšlený system stavebnicovodu...... ale tohle myslím dělá většina CZK firem a proto jsou recenze na MW takové jaké jsou..
A i B je správně? s4
A chráněná dílna je tato firma zvaná proč?
To protože korporátu AZ/KP se nesmí nic negativního napsat, jelikož pak odchází, maže příspěvky atd.?
A nebo protože v této firmě pracují minimálně dva pracovníci jenž jsou v ambulantní a občas ústavní péči psychiatra?
řekni si Kloučkovi.. ten rozumí všemu
Mohl byste prosím někdo zkusit cvaknout boční pohled na trup s nasazeným překrytem? V recenzi je ten pohled deformovany podkladem a vypadá zvláštně.
2 jarda: čéče tady sedačka taky není dvojbarevná tak doufám, pro zachování objektivity, že mu to tam natřeš. A co to vyteklý lepidlo na křídle? Taky by měl autor práci s plastem zlepšit? (mimochodem zajímavý termín, ale jestli by nebylo od věci zlepšit i práci při tvorbě masteru a při lisování).
Klouček - všechno ne, ale dost očividně ano.
Trocha hystorie : vyroben jako Ia converze Ib konverze Vb
FF 12-7-40 (CMG) 6MU 16-7-40 cannon wing fitt 19S 22-7-40 7OTU 3-9-40 R-RH 7-4-41 Cv Vb M45 92S 26-4-41 ? shot down into sea by Bf109 aircraft abandoned 22-6-41
Docela se bavím, jak se odborníci nejsou schopni dohodnout ani na správné interpretaci fotky konkrétní mašiny, ale určitě vědí, že na modelu je to všechno špatně.
To Spitfire: Spit na fotce je Mk.Ia konvertovaná na Mk.VB. Na netu se dají najít fotky na obě jeho podoby. R6923 skončil v moři 21. června 41. Pilot sgt. Aston byl vyloven a zachráněn z moře.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|