Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 89671 / today visits: 89671 |
A proto má výrobní číslo MB200.36?
Podle kapoty a sběrače to vypadá na ten origo MB kus.
Co se popisek týká, tak na našich mašinách by se něco našlo, viz motorová gondola.
Co já vím, tak to je z německé výstavy kořistní techniky ČSR, takhle zmalovaných tam bylo víc našich strojů. Mezitím už naše znaky nadlidé zamatlali a pro účely výstavy je tam pak vrátili v této podobě
Tak ještě jednou, smajlíci zase vykonaly svou práci
mezi těmi lomítky má být písmeno s a číslo tisícšestset
http://1.bp.blogspot.com/_rUHyHq68ak0/SdySsNVqR8I/AAAAAAAAjis/Anfz9NfYeyE/sjednička600/mb200-13.jpg
U Francouzů jsem nenašel nic ani třeba u motorů, u našeho MB-200.1 jsem měl jen pár fotek, a tam jsem nenašel také nic. Na sériových Aerech jsem našel něco, co vypadá jako přinýtovaný štítek asi z nějakým popisem, ale jelikož je v obtiscích nemáme, tak jsem po tom do hloubky nepátral. Logickou úvahou jsem došel k tomu, že posádka do té potvory lezla dveřmi, a mechanici byli na typ školení, takže věděli kam šlapat, takže popisek o šlapání po letadle asi nebylo třeba. Spíš jsem hledal něco u motorů.... Navíc je problém, že když prohlédneš fotky, tak jak jsem psal v příspěvku níže, co kus to originál a všude jsou odlišnosti. Někde jsem třeba našel, že Blochy měly tři různé rozměry kol a pneu, a Aera měla ještě jiná kola, stále se experimentovalo s olejovými chladiči, upravovala se konstrukce gondol a motorových loží, některé stroje prý měly osy motorů vyosené o 4 stupě nahoru, měnily se výfukové sběrače, zesiloval je podvozek, měnily a upravovaly se věže, zasklení kabiny, přístrojové vybavení a antény, a zřejmě i další úpravy o kterých jsem nic nenašel a z fotek nejsou na první pohled patrné
A co je tohle nevím, vypadá to jak na konci války narychlo přemalované Aero, které před tím používali Němci (při podrobnějším zkoumání fotky najdete na trupu namalovaný čs. výsostný znak na stojato
A tady je ještě fotka prototypu....
Mirek: ad popisky. Myslel jsem, že spíš mohly být u Francouzů. Ale musím uznat, že když jsem je zkusil najít na fotografiích, tak jsem je nenašel. To na druhou stranu neukazuje nic víc, než že jsem je nenašel. Neexistence čehokoli se dokazuje blbě.
Pokud jste přípravě obtisků věnovali dost péče a taky jste nic nenašli, pak je to OK a nedá se nic dělat. Určitě je to lepší, než kdybyste fantazírovali (občas nutné) a neupozornili na to.
Jo, jo. Bude to těžká volba.
Aha, specialita zdejšího fóra
Takže v posledním odkazu to v závorce je třeba nahradit ......../Aviations(čtyřka)/....
Takže http://www.warbirdphotographs.com/Avionsčtyřka/MB200-41f.jpg
Myslím, že i tohle je ta krátká varianta...
Tady bych řekl, že jsou úplně jiné kryty motorů...
Tady další provedení zakrytování motorů....
A tady je Bloch s vrtulovými kužely, takže jak říkám, co kus to originál, a místa pro další bádání je dost a dost
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|