Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 115930 / today visits: 115930 |
Kdysi na besedě říkal Maňák, že těch havárií na S-199 bylo tolik hlavně proto, že na nich lítala děsná ucha - zkušení flígři byli u lopaty, v kriminále, v nejlepším případě v emigraci. A jinak že to bylo perfektní éro na polítání. Relata refero, nejsem odborník.
Před nějakýma třiceti rokama jsem se bavil na modelářském leteckém dni s jedním bývalým úspěšným reprezentantem a přišla řeč i na vojnu, kde se mu prý poštěstilo být jedním ze dvou ročníků, kdy se záklaďáci dostali k létání na Migu 15. Pak to bylo pro mnoho nehod zrušeno.
Ono to bylo všeobecně s tím životem asi trochu jiné. Vezměte si třeba, na jakých tratích se tehdy jezdily formule nebo motocykly. A ty lidi to prostě bavilo i když věděli, do čeho jdou. A těch peněz, co v tom je dnes, o tom se jim mohlo jen zdát.
Ještě něco OT z té doby:
vojín Kefalín: Nám šlo hlavně o člověka, pane.
poručík Hamáček: Kefalín, tyhle starosti můžete pustit z hlavy… Lidí je na světě jako sraček.
OT: oni byli z války zvyklí, že lidi umírají. (jen můj názor. nechci tím znevažovat ničí památku, jen si myslím, že tehdá byli lidi zvyklí na drsnější podmínky)
OT : Oni by se zase divili, kdyby si mohli pročítat dnešní statistiky dopravních nehod... a kdo má divný pocit, když sedá do auta?
Bohužel mám obavu, že ho nikdo nenakreslil. Budeš se muset spokojit s Mešršmitem.
Nemá někdo rentgeňák na Avii S-199?
Ano, taky 360+136 ve stejný den, je to též uvedeno v knize. Tak to byl opravdu vydařený den,1 mrtvý, 1 těžce zraněný a 5 kusů do šrotu. Ještěže toho tenkrát bylo tolik. Stát se to dnes, tak je třetina našich Vzdušných sil v háji.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|