Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 9876 / today visits: 9876 |
Tak protože mě aktivity na jiných modelech odvedly mimo tento kousek, musel jsem vše dohnat najednou. Protože se blížil EDAY, musel jsem šturmovat a tak bude tento konec reportáže v tryskové rychlosti. Nejprve pár fotek motoru, který byly asi nepracnější částí modelu. Vývody jak sací, tak výfukové byly mimo hlavy válců. Nakonec jsem vše udělal nové z cínových drátů. I usazení tohoto kousku do trupu mě nešlo, jak bych si to představoval. Model jsem nastříkal suříkovým odstínem, protože jsem chtěl některé části lehce odřít, následně jsem nastříkal vrchní šedou. Následně jsem stínoval a měnil odstíny šedé. Poté jsem nastříkal ochranné chodníčky, kam se nemělo šlapat. Poté jsem nastříkal Hinomaru. Následně jsem lehce odřel vrchní barvu, ale opravdu jen nalinko, letadla v tomto období nebyla moc opotřebována. Po odření jsem nastříkal vrchním lesklým lakem. Poté jsem nanesl obtisky, které jsem následně znova zalakoval, potom jsem nanesl wash. Potom jsem štetcem udělal stečeniny olejovou barvou a pistolí nastříkal očazení výfuků. Nakonec vše polomatným lakem zalakoval.
Výsledek nakonec překládám k vašemu posouzení....
Tak nějaké pokroky na motoru, z fotek je vidět, že jsem nepoužil palivové potrubí pro zadní válce, protože je naprosto nesmyslně naohýbané a nedá se pouřít, viz. můj kus z cínu a vedle toho to co dodává výrobce. Dále jsem doplnil krycí plechy, které jsem předtím provrtal, abych zkrz ně mohl prostrčit kabely ke svíčkám. bohužel za své přišli výztujy mezi válci, které budu muset znova lepit...
Další fotka ukazuje výfukové potrubí, které je taky polotovar, protože má být každý druhý vývod delší aby dosáhl na přední válce, ale to zde jaksi není.... Ke všemu mě nesedí ani rozteče. No nic nějak to předělám. Poslední fotka je zběrač s kabeláží ke svíčkám, který jsem udělal nový, protže lept v tomto měřítku je už moc plochý...
Tak začínám barvičkovat, ale stále pracuji na motoru od CMK. K trupu jsem přilepil resinové klapky chlazení...
Ahoj Radku, motor co mám od Vectoru je Sakae 11/12/Ha - 25 a ten by měl do A6M2b být? Nebo ne?
Jinak dám tam motor od CMK, protože nebudu mít otevřený prostor s trupu před kabinou a nebyly by vidět všechny krásné detaily od Vectoru. A máš pravdu, že kompletně odkrytý motor vypadá divně. Chtěl bych to udělat tak, že horní bude odkrytá a spodní oplechování nechám.
Jinak postup je takový, že mám model komplet připravený na nástřik základem. Mám též hotovou kabinu.
Pokud budeš dávat motor , tak CMK je pro A6M2 správně. Vector je až pro A6M5 . Ovšem nevejde se do krytu motoru a Zero s otevřeným motorem na mne působí na rozdíl od všech jiných typů ošklivě. S1
Tak jsem dal do kupy oba motory a to šedé provedení je od Vectoru a slonová kost je od CMK.
Podle fotek bych řekl, že má CMK správně tvar válců, ale Vector má neskutečně krásné detaily, které zase nemá CMK?? Jsem na váškách co tam dát.
Další problém je v tom, že Vector má i zadní carter a ten nemám otevřený a přišel bych o tyto detaily, což je veliká škoda. Asi nakonec dám ten od CMK a ten od Vectroru zabuduji do Tamky....
Makám na motoru od CMK, ale mám i motor od Vectoru a ten se mi zdá lepší?
Jaké máte kdo zkušenosti? Co je podle vás lepší použít?
díky za připomínky
Radku neboj, přestříkám.... Použil jsem zelenou, když jsem opravoval interié- vrch a pak jsem zbytek barvy použil na odhalení nedostatků po broušení. Většinou mám zbytek, a ten se snažím využít než ho vymejvat....
Modročerná "cowlingová" u mašin vyrobených Mitsubishi a lesklá šedočerná u Nakajimy.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|