Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 582 / today visits: 582 |
začneme "zátěžovým" motorem
jeden render
Rád bych ukázal obsah krabičky nádherného oškliváka. Firma MODELSVIT se již delší dobu věnuje prototypům sovětského letectva a tak se postupně objevují prototypy MiGů a Suchojů a teď došlo i na I-320.
V roce 1948 v lednu vznikl požadavek na dvoumotorový stíhací letoun pro každé počasí. OKB Mikojan - Gurjevič se spolu s konkurenty Jakovlevem a Lavočkinem pustily každý do stavby tří prototypů.
I-320 v zájmu snižení příčného průřezu trupu přišla s tandemovým řešením úmístění motorů a pro sovětské letectvo nertradičním umístěním pilota a oparátora vedle sebe. Nad rozděleným vstupním otvorem sání byl radar Torij-A později nahrazený radarem Košrun. Motory byly užityRD-45F a u prototypů 2 a 3 byly užity motory VK-1. Výzbroj představovaly dva kanony N-37 ráže 37mm.
A nyní k modelu - Modelsvit dělá s každou stavebnicí obrovské pokroky - povrch je jemně naryt, bez propadlin a yleštěn. na všech 124 dílech jsem nenašel chybu. Za zajímavý nápad beru využití poměrně slušného modelu předního motoru jako zátěže. Víc ale asi ukáží fotky výlisků ( které nafotím zítra za pořádného světla ) a návod - ten dám hned.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|