Fit test Special Hobby malý Plastic Planet malý Válka
Forum plastikových modelářů
Témata  |  Přidej nové téma  |  Galerie modelářů  |  Fit test / Stavba  |  Nový editor  |  Nápověda
Topics  |  Start new topic  |  Model gallery  |  Kit fit test / kit build                  
 
Plastic Planet velký   Special Hobby velký



denní zobrazení: 70797 / today visits: 70797

 Slovo autor  
Řadit     příspěvků na stránku      

ZOBRAZENÍ: HTML
8) 07.11.2017-09:33  -  jirka dominec    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Chápu tvoji větu tak, že čelní prstenec a zbytek krytu jsou jeden kus plechu.


To platí nahoře, ale ne dole, IMHO.


Kromě toho si nedokážu představit výrobu toho krytu z jednoho kusu plechu, opět IMHO. Svědčí to o mojí nedostatečné představivosti.

7) 07.11.2017-08:28  -  Libor Malý    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Pro zajímavost přikládám dvě fotečky, na jejichž základě lze konstatovat, že kryt motoru nebyl v místě spoje čelního prstence se zbylou částí krytu dělený. Na fotce se skupinou pilotů je vidět, že pod horním okrajem motorového krytu v místě pod zbraněmi je lapač vzduchu, který ve stavebnici chybí a vypadá to, že kryt je jiné barvy než trup.


 



 


 


6) 07.11.2017-08:13  -  Libor Malý    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Popojedem:


 



 



 



 



 



 



 



 


5) 01.11.2017-18:07  -  Libor Malý    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Jirka:


1. je to blbě. I ta perspektiva éra na kresbě se mi dvakrát nepozdává, ale nejsem kreslič a tak si moc kritizovat nedovolím.


2. já neodpovím, zmíněné kity nemám. Ještě byl 1/72 kit od Special Hobby.

4) 01.11.2017-18:02  -  Libor Malý    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Zbyněk: viz fotky:


 



 



 


3) 01.11.2017-18:01  -  jirka dominec    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

1. Na krabici je obrázek Hawka s křídelními kulomety. Je to blbě?


2. Hawka dělal přinejmenším AML a Azur (taky Revell a Směr). Tenhle kit stojí 300, tak by mě hlavně zajímalo, zda je lepší a v čem.


 

2) 01.11.2017-14:23  -  Zbyněk Škopán    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc

Mě doma  straší  ve skříni  francouzké resp ČS   H-75 A-1/2/3


1 add návod


v tvém by měl být uveden rozdíl   mezi  P-36A,B,C  ale je tam v návodu  rozdíl  mezi A1/2/3  mimo  rozdílu  ve výzbroji u verze A3 by měly být odvětrávací otvory  typu žraločí žábry  na krytu  trupových kulometů před kabinou


na zadní straně kamo mé verze  jsou uvedena u všech tří kamufláží H-75C1  .. což je formálně OK   jen se člověk  musí  v literatuře  dopátrat  jaké které  letadlo podle No  bylo vlastně  které verze dle A-1/2/3


2. add  výlisky  křídel  na fotce  je vidět   jak  bylo doasaženo "ostré hrany"odtokovky cca na 2 mm sražený profil  myslím  že je to patrné  i na tvých foto...


Jak  vypadá  s tlošťkou "originální master Monogram" ?


 


1) 01.11.2017  -  Libor Malý    Curtiss P-36A, AZ Model 1:72, fit test a něco navíc


Tento model se mi zadařilo pořídit v jednom pražském obchodě teprve předevčírem. O to víc je pro mě významnější, protože v regálu obchodu byl poslední a je v něm i marking pilota Rasmussena. Rasmusseny už mám ve vitríně dva – jednoho 1/32, druhého 1/144, čtvrtku mám rozdělanou a teď mám konečně i dvaasedminového. Letitý model P-36A od Monogramu sice mám také, ale čekal jsem, až vyjde výrobek od AZ, který je přeci jen detailnější.


Tento fit test pojmu trochu netradičně, protože se americkými stroji v Pearl Harboru zabývám již léta, a tak se zmíním i o zbarvení a markingu „černého 86“ a některých nepřesnostech na výliscích, které spadají na vrub univerzálnosti stavebnice kvůli dalším verzím, protože AZ model plánuje Hawka vydat až v osmi krabičkách pokud se nemýlím.




 




Nejprve něco k „technickým“ věcem a návodu: stavební kroky v návodu nehovoří o verzi P-36A, zmiňují rozdíly jen mezi H-75A-2/3 a H-75A-1. P-36A neměly křídelní kulomety, takže je potřeba nechat zmizet otvory pro hlavně zbraní, otvory pro vypadávání nábojnic a paneláž kolem. U Rasmussenova stroje nemá mít čelní štítek rámování a v jeho horní části byla zevnitř vodorovná výztuha, ze které vedly po každé straně svisle dolů kolejničky pro upevnění pancéřového skla, v jehož středu bylo zevnitř namontováno malé okénko. Některé P-36A neměly kryty výfuků, otázkou zůstává, jak to měl „černý 86“. Náboj vrtule je ve stavebnici ve dvojím provedení bez bližšího upřesnění pro jakou verzi se který hodí - pro Rasmussena bych zvolil díl č. 12.








Nyní ke zbarvení a markingu: zbarvení vnitřku nebylo v Interior Green jak se píše v návodu, měla by být použita základovka proti korozi Zinc Chromate Primer, případně její světlejší ekvivalent bez příměsi černé barvy na vnitřní plochy konstrukce trupu a křídla a kokpit, i když ten mohl být opatřen i nástřikem v barvě hliníku. Zadní strany listů vrtule nebyly černé, ale kaštanově hnědé. Na trupu před kabinou chybí pás proti oslnění, který „černý 86“ prokazatelně měl. Záměrně píši prokazatelně, neboť disponuji fotografií zachycující tento stroj po návratu z boje, na které je pás vidět. Pás by měl být v barvě Bronze Green. Kladně hodnotím kresbu na dně krabičky, kde je část trupu pod okénky za posuvným krytem kabiny ponechána v barvě kovu a taktéž označení 15P48 na křídle aplikované i zespodu. Podle instrukcí v obtiscích Starfighter Decals „Pearl Harbor Defenders“ 72-135 má být 15P48 na spodním křídle v malém provedení a umístěno nad nápisem ARMY mezi písmeny R a M, což nerozporuji, protože existují fotky i takto aplikovaného značení. Nejmarkantnější rozdíly při porovnání obtisků AZ Model s aršíkem Starfighters Decals jsou tyto: výsostné znaky průměrem menší, číslo 86 širší, písmeno M jiného tvaru a 15P48 na křídlo o poznání větší. Za povšimnutí z tohoto aršíku stojí i stroj pilota Browna v olivovo/šedé camo, který má být verzí P-36C, čili s výzbrojí dvou kulometů v křídle.






Výňatek z aršíku Starfighter Decals:






Jako podnět k zamyšlení je informace získaná od jistého amerického historika, který uvádí, že Rasmussenův stroj měl motorový kryt až k žaluziím chlazení motoru červený.



 



 


Vespod fotky je trup ze stavebnice Monogram:



 



 



 



 



 



 



 


Vespod fotky je díl křídla ze stavebnice Monogram:




 


 



 



 


1  2  
Skoč na stránku:
Přidej odpověď do diskuse / Reply to this topic
Je potřeba provést autorizaci
Váš e-mail / your e-mail:
K provedení autorizace není potřeba registrace ani heslo, stačí jeden klik. Autorizaci potvrdíte kliknutím na odkaz, který bude zaslán do Vaší emailové schránky. Pokud se e-mail neobjeví ve složce 'přijatá pošta' zkontrolujte spam koš svého mailboxu. Vaši e-mailovou adresu můžete použít pro autorizaci více zařízení.

Your device is currently unauthorized. No registration or password is needed; only one click is enough to be authorized. The authorization link will be sent to your mailbox. Follow instructions sent via the e-mail. If no message appears please check your mailbox spam folder. Your e-mail address can be used for more device.
Autorizací souhlasíte s pravidly a zásadami fóra



Nápověda

Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?".

K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu, po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi. 3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na příspěvek.

Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu (povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd)

Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC:


Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu):
1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový"
2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480.
3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE)
5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V)
6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze.


UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
  • Pro odesílání příspěvků nebo zakládání témat je nutná autorizace.
  • Základním tématem fóra je plastikové modelářství a věci s ním související. Příspěvky na základní téma i jakékoli jiné téma budou tolerovány při dodržení zákonných norem, pravidel mezilidské slušnosti a těchto pravidel a zásad.
  • Příspěvky pište spisovným jazykem, který lze prokládat slangovými výrazy. Vulgární příspěvky a příspěvky obsahující sprostá slova nebudou akceptovány.
  • Před založením nového tématu si pomocí vyhledávače nejprve ověřte, jestli v minulosti stejné téma nebylo již založeno. Obdobně postupujte před napsáním nového dotazu, protože mohl být za dobu existence fóra již zodpovězen.
  • Respektujte elementární pravidla slušného chování. Můžete vzájemně vyjádřit nesouhlas s názorem druhého, napadání však tolerováno nebude. Stejně tak nebudou tolerovány subjektivní neetické a neslušné výroky směřující na konkrétní osobu nebo skupinu osob. Snažte se vyvarovat slovních narážek. Neprovokujte a nereagujte na provokující příspěvky. Nepřenášejte na fórum své spory mající základ ve vašem soukromém životě či podnikatelské činnosti.
  • Přispívání jednotlivce pod více identitami (nicky) nebo přebírání jmen či identit jiných uživatelů mající za účel např. matení ostatních nebo jejich cílené napadání nebude tolerováno stejně jako příspěvky mající povahu spamu. Za spam je považováno opakované odesílání krátkých či nesmyslných příspěvků bez informační hodnoty, příspěvků s obsahem diametrálně odlišným od ostatních příspěvků v tématu a příspěvků obsahujících převážně „smajlíky“.
  • O nevhodnosti či závadnosti příspěvků v návaznosti na tato pravidla a zásady rozhoduje poskytovatel služby, který si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, jejichž obsah je v rozporu s pravidly a zásadami a v krajním případě zamezit uživateli přístup. Poskytovatel služby není povinen dohlížet na obsah příspěvků ani vyhledávat jejich případný protiprávní obsah.
  • Dotazy na poskytovatele služby je možno podávat e-mailem na forum@plasticplanet.cz.
  • Šíření ilegálních kopií knih, publikací, časopisů, zvukových a obrazových záznamů pořízených na přenosná média (např. videokazety, diskety, disky CD nebo DVD) není povoleno. Příspěvky obsahující takové nabídky budou odstraněny.
  • Při publikování fotografií či jiného obrazového materiálu mějte neustále na paměti, že tyto materiály mohou podléhat autorským právům ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Případnou právní odpovědnost při porušení autorských práv ponese výhradně uživatel, který takový materiál zveřejnil.
  • Kliknutím na tlačítko „zde“ v autorizačním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které vstupuje v účinnost 25. května 2018, zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 b., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů.




1711629668.266 forum