Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 14196 / today visits: 14196 |
Ten motor mi připomíná relativně nedávnou dobu, kdy jsme s úžasem koukali na první modelářské střídavé motory. Následovalo rozebírání vyřazených CD mechanik, kuchání a převíjení silnějším měděným drátem. Převinul jsem takto v ruce několik motorů, ale nikdy jsem neměl odvahu, stříďák z CD ROm-ky vyzkoušet, regulátory byl drahé. A když za pár let vše zlevnilo na přijatelnou úroveň, tak už to převíjení a bastlení postrádalo smysl..
Tomu se říká totální "škola hrou"...
Já jsem měl od Lindberga Me 163 Komet. Jenže, kde mu je konec. Získal jsem ho za wikingy.
To Je teda síla, Libore....
tak to je bomba
Aniž bych to poptával, přítel ze Států mě přes poštovní doručovatelku dnes oblažil níže vyfocenou záležitostí. Kitařinou jsem se začal intenzivněji zabývat až v polovině sedmdesátých let po nástupu stavebnic Frog do Pragoimpa a i nějakým tím tuzexovým Revellem. Byly to navíc dvaasedmdesátiny a tak to, co jsem dnes vyfotil, šlo úplně mimo mě. Nehledě k tomu, že na oficiálním čs. trhu se nic takového stejně nesehnalo. Proto mě dnes překvapilo (nebo spíš pobavilo), že jde o motorizovanou verzi, přičemž pohonnou jednotku si taky musíme složit a smotat sami. Vychytávkou je pak vypouklina v základně stojánku, do které se má umístit jedna AA baterie. Pojďme se tedy podívat na to, jak se dělaly modely u Lindbergů na přelomu let padesátých a šedesátých minulého století.
Máte-li doma něco podobného, zkuste se taky podělit o pár obrázků, mohlo by to být historicky zajímavé téma.
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|