Témata | | | Přidej nové téma | | | Galerie modelářů | | | Fit test / Stavba | | | Nový editor | | | Nápověda | ||
Topics | | | Start new topic | | | Model gallery | | | Kit fit test / kit build | ||||||
denní zobrazení: 2037 / today visits: 2037 |
Super! Jsi Velký MáG!
Hodně štěstí, zdraví a pohody do nového roku 2019 všem modelářům! Ať vám to lepí, chlapi!
Lepčí?
Není AS jako AS V dalším příspěvku máte rozdíly různých verzí G-6/AS a G-14/AS vztažené ke G-10. Nedaří se mi to sem vložit v nějakém rozumném tvaru, při kopírování se to nějak přiblble přeformátuje, snad to bude srozumitelné.
Bf 109G-6/AS
1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg)
2. Spodní chladič pod motorem jako na klasických G-6
3. Spodní kryt motoru bez boulí pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru jako na klasické G-6, jen některé stroje měly větší sání jako na G-10 (podle mě dohad, pokud ano, tak velmi zřídka, pravděpodobně vůbec ne)
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10.
7. Vysoká směrovka typ 1
8. Nízké ostruhové kolo (většinou)
9. Vollsichtshaube s ostrým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na trupu za kabinou
10.Verze G-6/ASy má prutovou anténu systému FuG16ZY pod trupem (na centroplánu křídla)
11.Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12.Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
13.Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
14.Lze udělat i G-5/AS, je stejná jako G-6/AS, jen to nosilo takovou zvláštní nádrž pod trupem, a má anténu na rámu kabiny
15.Většina strojů měla trupový kanón MG151/20
Bf 109G-14/AS ERLA (Výr.blok 46xxxx)
1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg
2. Spodní chladič pod motorem jako na klasických G-6
3. Spodní kryt motoru bez boulí pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru jako na klasické G-6, jen některé stroje měly větší sání jako na G-10
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10.
7. Vysoká směrovka typ 1
8. Nízké ostruhové kolo (většinou)
9. Vollsichtshaube s oblým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na rámu kabiny
10.Prutová anténa systému FuG16ZY na levé polovině křídla (skleněná krytka), jako u G-10
11.Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12.Systém MW50 a jeho náležitosti – krabice v zadní stěně kokpitu za opěrkou hlavy, krytka na pravé straně hřbetu trupu za kabinou
13.Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
14.Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
15.Většina strojů měla trupový kanón MG151/20
Bf 109G-14/AS Mtt.Regensburg (Výr.blok 78xxxx)
1. Boční kryty motoru typ 100 (jako na G-10 Mtt.Regensburg
2. Spodní chladič pod motorem větší (typ Fo 987) - jako na G-10
3. Spodní kryt motoru s boulemi pod olejovou nádrží
4. Sání k turbu na levé straně kapoty motoru původně jako na klasické G-6, ale většina strojů měla nakonec větší sání jako na G-10
5. Krytka na pravé straně motorové kapoty má být ta spodní z těch dvou, které jsou udělané na stávajících G-10 (Mtt.Regensburkg + WNF/Diana), a v podobě krytky, tedy má vypadat tak, jak vypadá ta horní, která se odstraní.
6. Krytka na levé straně čumáku za vrtulí nad předním malým sacáčkem má být ve stejné pozici, jako na klasických G-6, tedy hned nad sacáčkem. Je to asi o průměr krytky níž, než je tomu na G-10. Část strojů ale měla krytku ve stejné poloze, jako G-10
7. Vysoká směrovka typ 4 nebo typ 9 (pozdní stroje)
8. Vysoké ostruhové kolo
9. Vollsichtshaube s oblým vnitřním rohem na zadní straně a se stožárkem antény na trupu za kabinou (většinou, vyskytuje se i kabina s ostrým rohem a stožárek antény na překrytu kabiny)
10. Prutová anténa systému FuG16ZY na levé polovině křídla (skleněná krytka), jako u G-10
11. Malá mečová anténa systému IFF (FuG 25a) pod trupem za odtokovou hranou křídla
12. Systém MW50 a jeho náležitosti – krabice v zadní stěně kokpitu za opěrkou hlavy, krytka na pravé straně hřbetu trupu za kabinou
13. Boule na křídlech nad podvozkovou šachtou malé jako na G-6, tomu odpovídající kola
14. Vrtule se širokými listy jako na G-10 (VDM 9-12159)
15. Většina strojů měla trupový kanón MG151/20
Já měl za to, že boule na spodku čumáku byly charakteristickým rysem právě pro G-10 a AS je neměly. Asi budu muset podrobněji prostudovat materiály.
je možné přesný popis verzí AS oproti standardním variantám
děkuji předem
JN
A jéje. Zase fejk o dvou krytkách. Že jste se na to nevyprdli a nedali tam obyčejnou G-10.
Nemyslím si, že je to modelářský hardcore, je to realita. Jsou to jediné dva znaky, které určují zabudování motoru AS nebo D. A ty krytky tem nemáte! Jedna je záslepka, ne krytka, což je rozdíl a druhá je pro větší objem oleje, tedy motor D. Ano, u některých G-14 byly zabudovány i větší olejové nádrže, ale toto není ten případ. Ono by opravdu bylo lepší dát do dekálů reliefy těch krytek, než to ignorovat. Myslím, že většina z nás jsou modeláři, kteří řeší detaily a Thud si může koupít Mtt s tím, že má vlastně 2v1 ...
To se dozvíte v lednovém Infu
A kdy bude AS co nevypada jak G-10 Mtt ?
Nápověda |
Vítejte na stránce Diskuse. Chcete-li vznést jakýkoli nový dotaz, klikněte na tlačítko "Přidej nové téma" . Vyplňte ve formuláři
příslušné údaje (povinné údaje jsou: Jméno, Předmět, Dotaz). Pokud chcete, aby Vám odpovědi chodily zároveň
emailem, zaškrtněte si políčko "posílat odpovědi emailem?". |
K prohlížení jednotlivých témat použijte nabídku "Témata". Tabulka s tématy zobrazuje čtyři základní údaje: 1) Název tématu,
po kliknutí na danné téma se zobrazí všechny příspěvky k tomuto tématu. 2) Autor příspěvku, po kliknutí odešlete e-mail autorovi.
3) Reakce zobrazuje počet reakcí (odpovědí) na příslušné téma. 4) Datum určuje datum vložení, popřípadě poslední reakce na
příspěvek. |
Odpověd (reakci) na téma provedete vyplněním formuláře Přidej odpověď do diskuse v detailu danného tématu
(povinné údaje jsou: Jméno nebo značka, Předmět - doplněno automaticky, Odpověd) |
Postup vkládání fotek do diskuse z vlastního PC: Postup vkládání fotek do diskuse z jiného serveru (fotografie již umístěné v Internetu): 1) stránka diskuze musí být ve formátu "nový editor" (volba zcela vpravo v menu v záhlaví stránky). Pokud je zde napsáno "starý editor" kliknutím na nápis se přepneme na "nový" 2) fotka, kterou chceme vložit do diskuse musí mít svou vlastní URL adresu, tzn., že musí být umístěná někde na webu. Doporučená velikost 640x480. 3) URL adresu vkládané fotky zkopírujeme(CTRL+C) 4)klikneme na ikonu zeleného stromu v prostřední řadě čtvrtá zprava (INSERT/EDIT IMAGE) 5) do řádku IMAGE URL napíšeme (vložíme) adresu fotky (CTRL+V) 6) kliknutím na "insert" vložíme fotku do prohlížecího pole. Pokud je adresa napsána správně, fotka se zobrazí a vyskočí dialogové okno v angličtině. Dáme "ok". Pokud chceme přidat další fotky opakujeme body 2-6. Kliknutím na tlačítko "odeslat" se fotka vloží do diskuze. |
UPOZORNĚNÍ
Pravidla a zásady pro uživatele diskusního fóra plastikových modelářů
Níže uvedenými pravidly a zásadami se řídí všichni přispěvatelé, čtěte je proto pozorně. V případě jejich porušení riskujete smazání příspěvku nebo zamezení přístupu. Za obsah příspěvků a z něj plynoucích možných důsledků odpovídá výhradně jejich pisatel.
|